Oivalsin tänään

Anonyymi-ap

Käyttäydyt kuin narsisti! Ei ihme, että rakastuin.

19

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö olisi helpompaa hyväksyä yksipuoliset tunteet kuin keksiä selityksiä. Tälleen sivusta.

• Anonyymi00016
        UUSI

Kenelle sinä yhä edelleen mielestäsi näitä yleismaailmallisia ohjeita jakelet kun trollisedälle vastailet, gimma?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kenelle sinä yhä edelleen mielestäsi näitä yleismaailmallisia ohjeita jakelet kun trollisedälle vastailet, gimma?

Hän vastaa intellektuellien ajatusmaisemasta tunteista ja kaikesta olevaisesta

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hän vastaa intellektuellien ajatusmaisemasta tunteista ja kaikesta olevaisesta

Ei saa nauraa feikkihumanisteille. T

• Anonyymi00002

Peiliä kannattaa katsoa tarkemmin.

• Anonyymi00017
        UUSI

Siis aivan meidän kaikkien vai? Aika laaja skaala sulla tässä verbaalisessa laajennuksessa yhen höpöhöpöaloituksen takia😆

• Anonyymi00003

🫢 en oo

• Anonyymi00004

Miten esimerkiksi?

• Anonyymi00005

Sen voi oivaltaa paljon aikaisemmin.

• Anonyymi00007

rakastan teitä silti aina

• Anonyymi00011
        UUSI

Molempia?

• Anonyymi00008

Kuka käyttäytyy kuin narsisti kyllä mä narsistia kohtaan käyttäydyn kuin narsisti miksi heidän kanssaan ei muu toimi ellei heitä saa pelkäämään jotain mitä voi menettää mulla ei onnekseni ole muuta menetettävää kuin lapseni ja heitä en voi menettää kuin toimimalla itse väärin heitä kohtaan luottotiedot mitä niistä mitä niistä on hyötyä muuhun kuin velan saantiin eletään rahalla jota ei edes ole sitä on luotto ja siksi toisekseen jos ny satun luottotietoni menettämään ni mitä siitä si olen no jo kerran aikaisemminkin hoitanu ei se ole sen vaikeampaa kuin viimeksikään siinä kohtaa taas kun narsistilla ei ole muuta menetettävää kuin oma henkensä pelkää kuolemaa jopa enemmän kuin omaa varjoaan sekään ei täsmää mä olen eläny elämääni juosten kohti kuolemaa ei ole toiminu sekään olen elossa vielä

• Anonyymi00009

Osaan sanoa sen minkä haluat kuulla ja toteuttaa sen mitä toivot. Ja koska sinä pidät sellaista romanttisena, jopa yliluonnollisena, niin miksipä en jatkaisi samaa linjaa?

• Anonyymi00015
        UUSI

Meinaat sen kolmisen kuukautta bro pidätellä todellista luonnetta ku tuhnua? Juu ei tu onnistuun bye eli trololo

• Anonyymi00010

Luit feministilehteä ja päähäsi pälkähti, että kaikki miehet ovat narsisteja?

Onneksi et ole altis vaikutuksille.

• Anonyymi00013
        UUSI

Itse sain profetiam tästä suoraan taivaalta. T naiselta alentuvalle järkeistäjälle tmv, buu

• Anonyymi00020
      UUSI

Epävakaan ja narsismin oireet on aika lähellä toisiaan, eli olet täysin oikeassa, on mulla narsismiakin.

• Anonyymi00021
      UUSI

Niin on. Ei minua kukaan rakasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe