Minua niin paljon jos olet täysin ehdoton omien päätöksien osalta
Miksi sitten rakastaisit
25
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Päätökset ja sinä.... eri asia.
- Anonyymi00020
Jep, ja kolmanneks en rakasta.. meni jo!
- Anonyymi00002
siis vaikka yhteiselo ei onnistunut niin eihän se rakkautta poista
- Anonyymi00003
kyllä mä varmasti aina rakastan sua mutta ei vaan voida olla yhdessä
- Anonyymi00005
Minkä vuoksi me ei voida? En nyt tarkoita että pitäisi mutta mitkä on syyt
- Anonyymi00006
Tuo on aika surullista jos sanot että aina rakastat minua
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minkä vuoksi me ei voida? En nyt tarkoita että pitäisi mutta mitkä on syyt
ollaan liian erilaisia
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo on aika surullista jos sanot että aina rakastat minua
hänen kanssa koin asioita joita en ehkä koe enäö koskaan elämässäni. siksi hän on minulle rakas ihminen. ei se tarkoita että olisin rakastunut
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
ollaan liian erilaisia
Miksi sitten rakastat? Minkä suhteen erilaisia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi sitten rakastat? Minkä suhteen erilaisia.
Ei tietenkään rakasta, jos ajattelee noin. Haloo.
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
ollaan liian erilaisia
Tuo on aika paksua. Samanlaiset ihmiset kyllästyvät toisiinsa alta aikayksikön, ei ole odotettavissa mitään uutta ja yllättävää.
- Anonyymi00004
Se on ohi.
- Anonyymi00009
Normaalilla järjellä varustettu ihminen osaa katsoa toimintaansa rehellisesti ennen ja jälkeen ja miettiä, että missä arvostus...
- Anonyymi00011
Kun en rakasta sinua ollenkaan. Usko nyt jo sekin.
- Anonyymi00013
Öööö...ei nämä varmaan siltä sinun häneltä ole?
- Anonyymi00014
Trolololol
- Anonyymi00015
Todellinen aito rakkaus asettaa terveitä rajoja. Rajoja, jotka ovat kummallekin hyväksi.
- Anonyymi00016
Kyllä... Juuri näin!
- Anonyymi00017
kysy googlrn botilta mitä tarkoittaa "extremely dangerous and deadly people"
- Anonyymi00019
Rakkaus loppui, kun aloit epäkunnioittamaan ja nöyryyttämään.
Sivu - Anonyymi00021
Kuka ketä
- Anonyymi00022UUSI
joskus tuntuu että tuota rakkaus-sanaa viljellään aivan liikaa. Se on aika voimakas sana kuitenkin, muutenkin voi olla tunteita esim voimakas ihastuminen
- Anonyymi00023UUSI
En oo sanonut että sua rakasraisin se loppui siihen viimeiseen sun viestiin minkä lähetit annoin sulle silloin mahdollisuuden mut jatkoit räyhäämistäsi kuin monella muillakin kerroilla
- Anonyymi00024UUSI
Miksi sinä olet niin ehdoton, etkä suostunut eroamaan.
- Anonyymi00025UUSI
Soita ja kysy, jos noin kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148