Suomessa ei saa ajatella kuin yhdellä tavalla, olla vain yhtä mieltä. Toisinajattelu sensuroidaan.
Tällainen aloitus poistettiin äsken nopeasti:
>>Tällainen viesti Iranista
Anonyymi-ap
2026-03-09 21:10:44
Ano Turtiaisen välityksellä:
https://youtu.be/VqKf7C5T-B0?si=vA2KpNjH_tV6DVBs
Youtubessa on paljon, ihan asiallisiakin videoita Iranista, kuvattu tavallista Iranin kansaa, heidän elämäänsä ja arkeaan.
Nyt tuo sota on kuitenkin jo levinnyt myös Välimerelle, Turkkia ja Kyprostakin tulitetaan...
Sodan johtajista en tiedä, mutta se tavallinen, siellä elävä Iranin kansa, saa sympatiani. Tietty myös muutkin siellä sota-alueilla elävät, itse rauhantahtoiset ihmiset, heitäkin siellä asuu.<<
Ihan asiallista tekstiä, samoin on tuo Anon video, ihan asiallista.
Mutta: näköjään kiellettyä.
Sensuuri toisinajattelua vastaan iski
21
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se mitä esivalta päättää, sitä on toteltava eikä oltava niin laittomuuden tekijä että menee kärjäille. Ja vielä jumalattomien edessä kuten Paavali kirjoittaa. Hän kannatti yhteiskuntarauhaa.
- Anonyymi00002
noudatta jättäminen voi tulkita uskonsa kieltämiseksi minä en harjoita uskontoa jos esi valta määrää jumalan kieltäminen käy vellulta tosi nopeasti esivalta on jumalalta niin se vellu uskoo oma kohtanen uskon kilvoittelu on sitä kun poliisi uskoo
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
noudatta jättäminen voi tulkita uskonsa kieltämiseksi minä en harjoita uskontoa jos esi valta määrää jumalan kieltäminen käy vellulta tosi nopeasti esivalta on jumalalta niin se vellu uskoo oma kohtanen uskon kilvoittelu on sitä kun poliisi uskoo
jos poliisi uskoo saatanaan niin vellukin uskoo eihän autuutta voi menettää uskomalla jumalaan
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
jos poliisi uskoo saatanaan niin vellukin uskoo eihän autuutta voi menettää uskomalla jumalaan
kunhan vain poliisi uskoo eikä sen uskoa tarvi epäillä vaikka kukisi kuin piru raamattua kunhan ite ei tarvi tehdä mitään lisää näitä okkultisti marttyyri poliiseja
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
kunhan vain poliisi uskoo eikä sen uskoa tarvi epäillä vaikka kukisi kuin piru raamattua kunhan ite ei tarvi tehdä mitään lisää näitä okkultisti marttyyri poliiseja
kunhan poliisi uskoo saatanaan niin vellu pääsee taivaaseen ei tarvitse välittää miten tämän elämän viettää
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
kunhan poliisi uskoo saatanaan niin vellu pääsee taivaaseen ei tarvitse välittää miten tämän elämän viettää
tottakai anon viesti piistettiin poliisi köyttäyty anoa kohtaan rikolkisesti nuin eihän se saa tulla julkisuuteen
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
tottakai anon viesti piistettiin poliisi köyttäyty anoa kohtaan rikolkisesti nuin eihän se saa tulla julkisuuteen
suomen väestöstä suurin osa mätä suomen edustajia kuten ano sano heidät pitää pyyhkuä maailman kartalta euroopan ja amerikan kanssa
- Anonyymi00008
toisaalta en pidä anosta kerran politikko aina politikko se vaihtaa puoluetta ja yrittää vikitellä jenni simunaa
- Anonyymi00009
Kun tein aloitukseni, ei tarkoitukseni ollut / ole korostaa jotain Anon erinomaisuutta (harvoin olen edes katsonut videoitaan), vaan tuoda tässä asiallisesti myös sodan toisen osapuolen uhrien ääni kuuluviin ja etenkin se kansan ääni.
Meille syötetään, meitä yritetään aivopestä vain yhdenlaiseen ajatteluun. Itse olen elämäni aikana ollut tekemisissä eri kulttuurien kanssa ja kykenen eläytymään myös omaani nähden toisenlaisiin ajatteluihin, kuuntelemalla ja yrittämällä ymmärtää miksi tuo / jokin muu osapuoli uskoo ja ajattelelee siten kuin tekee.
Myös sillä toisella osapuolella on oman kulttuurinsa mukaiset, oikeutetut mielipiteensä ja tuo toinen saattaa kyseisessä tilanteessa, ainakin joissain asioissa, olla jopa oikeassa ja oma osapuoleni mahd. väärässä!
Esivaltaa kuuluu kunnioittaa ja elää maan lakien ja hyvien tapojen mukaisesti. Rikollista, mitä tahansa nk. esivaltaa ei yksilöiden tarvitse seurata, ajatellaan nyt esim. natsi-Saksaa.
Seuraanko itse silloin
a) sokeasti omaa osapuoltani
b) vai Totuutta, oikeutta, omaatuntoani?
"Jumalan / Totuuden, vaiko ihmisen ääni"?
Jeesuskin oli eräänlainen kapinallinen. Ei taipunut väärän, pahuuden esivallan (tuon ajan tekopyhän, juutalaisen papiston) edessä ja siksi Hänet tapettiinkin. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kun tein aloitukseni, ei tarkoitukseni ollut / ole korostaa jotain Anon erinomaisuutta (harvoin olen edes katsonut videoitaan), vaan tuoda tässä asiallisesti myös sodan toisen osapuolen uhrien ääni kuuluviin ja etenkin se kansan ääni.
Meille syötetään, meitä yritetään aivopestä vain yhdenlaiseen ajatteluun. Itse olen elämäni aikana ollut tekemisissä eri kulttuurien kanssa ja kykenen eläytymään myös omaani nähden toisenlaisiin ajatteluihin, kuuntelemalla ja yrittämällä ymmärtää miksi tuo / jokin muu osapuoli uskoo ja ajattelelee siten kuin tekee.
Myös sillä toisella osapuolella on oman kulttuurinsa mukaiset, oikeutetut mielipiteensä ja tuo toinen saattaa kyseisessä tilanteessa, ainakin joissain asioissa, olla jopa oikeassa ja oma osapuoleni mahd. väärässä!
Esivaltaa kuuluu kunnioittaa ja elää maan lakien ja hyvien tapojen mukaisesti. Rikollista, mitä tahansa nk. esivaltaa ei yksilöiden tarvitse seurata, ajatellaan nyt esim. natsi-Saksaa.
Seuraanko itse silloin
a) sokeasti omaa osapuoltani
b) vai Totuutta, oikeutta, omaatuntoani?
"Jumalan / Totuuden, vaiko ihmisen ääni"?
Jeesuskin oli eräänlainen kapinallinen. Ei taipunut väärän, pahuuden esivallan (tuon ajan tekopyhän, juutalaisen papiston) edessä ja siksi Hänet tapettiinkin.jeesus antauturistille koska se ili uhri uutta uhria ei voi antaa syntien edestä korruptoitunut valtio pitää tuhota eli yhteis kunta niin tuhannen palasiksi kun pystyy venäjä saisi kääntää ydin pommit suomea kohti
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
jeesus antauturistille koska se ili uhri uutta uhria ei voi antaa syntien edestä korruptoitunut valtio pitää tuhota eli yhteis kunta niin tuhannen palasiksi kun pystyy venäjä saisi kääntää ydin pommit suomea kohti
vallan kumous kaarti pidättämään eduskunnan venäjän pitää alkaa jakamaan aseita halukkaille ja alottaa sota sisältä käsin
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
vallan kumous kaarti pidättämään eduskunnan venäjän pitää alkaa jakamaan aseita halukkaille ja alottaa sota sisältä käsin
sairaalat ydin pommeolla tuusan nuuskaksi eivät pääse suomalaiset hoitaa vaivoja lääketethtaat polttaa lasten koditja tarhat täsmä iskjilla maan tasalle samoin vanhain kodit kaikki teollisuus yritykset ruoka varastot maa tilat maan tasalle bensa asemat tuleen tiet ja rauta tiet räjäyttää sillat tuhota veden puhdistus laitokset myrkyttää
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
sairaalat ydin pommeolla tuusan nuuskaksi eivät pääse suomalaiset hoitaa vaivoja lääketethtaat polttaa lasten koditja tarhat täsmä iskjilla maan tasalle samoin vanhain kodit kaikki teollisuus yritykset ruoka varastot maa tilat maan tasalle bensa asemat tuleen tiet ja rauta tiet räjäyttää sillat tuhota veden puhdistus laitokset myrkyttää
sotyen rypäle pommeilla kaupungit paskaksi ase ja ammus varastotja varus kunnat tuhota
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
sotyen rypäle pommeilla kaupungit paskaksi ase ja ammus varastotja varus kunnat tuhota
kyllä suomessa riittää kohteita myt joku joka tappaa suomalaiset on paras polttaa maan oikeus lautos
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
kyllä suomessa riittää kohteita myt joku joka tappaa suomalaiset on paras polttaa maan oikeus lautos
energia verkot tihota ilman ruokaa sähköä vettä ja kun kaikki paikat on myrkytetty ja sitten vielä joku kemiallinen ase joka saastuttaa maa perän
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
energia verkot tihota ilman ruokaa sähköä vettä ja kun kaikki paikat on myrkytetty ja sitten vielä joku kemiallinen ase joka saastuttaa maa perän
kysama temppu koko euroopalle ja amerikalle
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
kysama temppu koko euroopalle ja amerikalle
neitroni pommi on hyvä kaikki maailman ydin aswet ilmaan vaan
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
neitroni pommi on hyvä kaikki maailman ydin aswet ilmaan vaan
sodan tuloa ei voi estää ihmis kunta jyrkänteen reunalle kunhan ihmiset on tapettu tämä maan lois eläin täällä voi olla jotakin muuta kjin sotaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
sodan tuloa ei voi estää ihmis kunta jyrkänteen reunalle kunhan ihmiset on tapettu tämä maan lois eläin täällä voi olla jotakin muuta kjin sotaa
kaikki järjestelmät nurin js anarkia voimaan
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
kaikki järjestelmät nurin js anarkia voimaan
jos jumalala on luonut asetukset ja lait se pitää tuhota kristin uskoa vastaan pitää sotia koska se on syy pää kaikkeen
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
jos jumalala on luonut asetukset ja lait se pitää tuhota kristin uskoa vastaan pitää sotia koska se on syy pää kaikkeen
raamattu on kirjoitettu itseään vastaan eli itse murha kirja se on kristin uskon tarkotus tappaa kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151581Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041296Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60768