Sano nyt haluaisitko

Anonyymi-ap

Minun kanssa enemmän jos ei olisi muita esteitä??

31

483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

En halua mitään sinun kanssasi, kun minulla ei ole tunteita sinua kohtaan.

• Anonyymi00004

"Itku, tyhjänpotku, rivoraivarit". -sivu

• Anonyymi00005

Ei mulla ole mitään esteitä joita ei askeleella voisi ylittää. Eli laita omat asiasi kuntoon ja tule sitten puhumaan kun olet valmis, jos olen vielä yksin.

• Anonyymi00006

Haluaisin kyllä. Sinut kokonaan.

• Anonyymi00007

Jos ei olisi esteitä, näkisin meillä paljon enemmän

• Anonyymi00008

Haluan sinut. Haluan helliä sua.haluaisin pussata sua.

• Anonyymi00009

Haluaisin hänen kanssaan ihan kaiken.

• Anonyymi00010

No jonkinlaisen hupisuhteen/sexsuhteen ehkä jos ei olis niitä esteitä. Mitään vakavampaa suhdetta en voisi harkita kun olet taipuvainen pettämään ja muitakin sellaisia vikoja löytyy mitä en vakavammassa suhteessa sietäisi.

• Anonyymi00017

Ihan oikeasti. Tuo loukkaa että sanot minua pettäjäksi. Kamppailen ihan eri asioiden kanssa miksi ero on niin vaikeaa.

• Anonyymi00020

Ja mitä ne muut viat on?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja mitä ne muut viat on?

juopottelu

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ihan oikeasti. Tuo loukkaa että sanot minua pettäjäksi. Kamppailen ihan eri asioiden kanssa miksi ero on niin vaikeaa.

kannattaakohan tämä ottaa henkilökohtaisesti, ootko aivan varma että oli just sulle tarkoitettu tuo?!

• Anonyymi00032
        UUSI

Samaa ajatellut itsekin. Muu ei toimisi. Ollaan liian erilaisia. n >m

• Anonyymi00011

Minä haluaisin olla sen naisen oma ja kultainen mies. Mutta minun kanssani ei varmaan onnistuisi edes pallon heittely. Neuroottisia oireita aiheuttaisi sekin. Olen kummallinen olento.

• Anonyymi00012

Mitä ne muut esteet on?

• Anonyymi00013

este on ekana se, että olet tuntematon ja et osoita kysymystä lainkaan kenellekään erityisesti eli hvetin huono hapuilu ->

• Anonyymi00014

Ite oot helevetin huono hapuilu.

• Anonyymi00015

Haluaisin.

• Anonyymi00016

Haluaisin minä

• Anonyymi00018

Mitä ne esteet ovat?

• Anonyymi00019

En usko että siitä tulis mitäön raivoaisit silloinkin

• Anonyymi00022

EN.

• Anonyymi00023

Kyllä haluan sinut kokonaan , mies. Minulla ei ole esteitä. Sinulla ilmeisesti on....

• Anonyymi00027

Kuka on tämä mies?

• Anonyymi00026

jotkut kaverit, siis pojat, miehet: ei kai tuo saatanan vaarallinen ihmisolio itse tule.. lakeijansa kai hoitavat.. mutta oohoh... :D

• Anonyymi00028

Totta kai haluaisin! Opettaisin sulle kaiken, kaikesta... 😘

• Anonyymi00029

Haluaisin enemmän näistä esteistä huolimatta

• Anonyymi00031
      UUSI

Haluain sinun kanssai ihanuus M nainen paljon enemmän esteistä huolimatta.

• Anonyymi00034
      UUSI

Kerran pettäjä, Aina pettäjä.

• Anonyymi00035
      UUSI

M miehelle kyllä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      76
      2385
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe