Tukka on taistelijalla ollut tuuhea nelikymppiseksi asti mutta nuorempana ja vanhempana kalju.
Välillä Lahden katujen kauhu ja tyttöjen märkä päiväuni, sitten mahassa kaksoset ja taas huippu-urheilijan näköinen.
Motopiirien tunnetuin vahingossa hoksannut Busanisti Esson baareissa.
https://ibb.co/KxpxpS5W
Oma Racing Team, mutta oppi-isä amisjonneille ja Pattayan matkailijoille miten mopoja viritellään kotikonstein.
Matkamotoristien esikuva ja opastaja.
VIP-kutsuvieras Ducati-tapahtumiin.
MoniPärstäinenPelleNaama.
34
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aika yksipuolisia nämä sinun Pattayan matkailusivustolle kirjoitukset. Nämä eivät kuulu tänne eikä mihinkään.
- Anonyymi00002UUSI
Mihin tuo aloituksen valokuva kuuluu?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mihin tuo aloituksen valokuva kuuluu?
Siihen että kyselit lisää kuvia ja pamiset vuokramopedeista. minä olin motoristi Suomessa ja minä olen motoristi Thaimaassa ja sinä et ole. Niin yksinkertaista se on.
https://ibb.co/LhZ31RyJ
Olisikohan sama talli, sama laatta, Muay Thai shortsit? Olen esitellyt myös kolme muuta prätkää ja Thaimaassa neljä prätkää, joista kaksi vuokrapyöriä.
Olen myös ladannut Chiang Maista ajeluista pari videota ja muita videoita luonnosta ja torilta, majoituksesta jne.
Montako kuvaa ja videota sinä olet ladannut tänne laatupyöristäsi? Odotas kun lasken...
-Yhteensä nolla videota ja kuvaa. Montakos ajotarinaa olet kertoonut? Odotas kun lasken...
-Yhteensä nolla tarinaa moottoripyöräilystä ja matkustamisesta.
Saman verran siis kuin neljän seinän sisällä maatuvalla kantaisälläsi Tuuballa.
2010 - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siihen että kyselit lisää kuvia ja pamiset vuokramopedeista. minä olin motoristi Suomessa ja minä olen motoristi Thaimaassa ja sinä et ole. Niin yksinkertaista se on.
https://ibb.co/LhZ31RyJ
Olisikohan sama talli, sama laatta, Muay Thai shortsit? Olen esitellyt myös kolme muuta prätkää ja Thaimaassa neljä prätkää, joista kaksi vuokrapyöriä.
Olen myös ladannut Chiang Maista ajeluista pari videota ja muita videoita luonnosta ja torilta, majoituksesta jne.
Montako kuvaa ja videota sinä olet ladannut tänne laatupyöristäsi? Odotas kun lasken...
-Yhteensä nolla videota ja kuvaa. Montakos ajotarinaa olet kertoonut? Odotas kun lasken...
-Yhteensä nolla tarinaa moottoripyöräilystä ja matkustamisesta.
Saman verran siis kuin neljän seinän sisällä maatuvalla kantaisälläsi Tuuballa.
2010Matematiikasta sen verran että vuonna 1999 olin kolmekymppinen, en nelikymppinen.
Aika kulkee vain yhteen suuntaan.
2010 - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Matematiikasta sen verran että vuonna 1999 olin kolmekymppinen, en nelikymppinen.
Aika kulkee vain yhteen suuntaan.
2010Aktivoidut fanisi kanssa samaan aikaan aina.
Dille .... Hyvä muistaa hyvämuistisena mitä on tullut kirjoiteltua, korkoakorolle .... - Anonyymi00021UUSI
Annas kun arvaan...
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Annas kun arvaan...
Pupen
- Anonyymi00005UUSI
Tuosta vielä kattilakamulle tiiseri. Minä grillaamassa päivänvalossa altaan reunalla niin että talo ja lintulauta näkyy kunnolla. Koko kuvan saat kun Chiang Maista tulee se ensimmäinen kuva. https://ibb.co/21z51rrs
- Anonyymi00007UUSI
Jassoo että temppeli se siinä kun yökuvassa oli rakennus sen edessä, pidä fotos, pääasia että ole aktiivinen narssu.
En ruoki sua ainoallakaan kuvalla, olenhan vain ponihäntäinen kaksoisleukainen mielikuvitushenkilö. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jassoo että temppeli se siinä kun yökuvassa oli rakennus sen edessä, pidä fotos, pääasia että ole aktiivinen narssu.
En ruoki sua ainoallakaan kuvalla, olenhan vain ponihäntäinen kaksoisleukainen mielikuvitushenkilö.Paha on Posson ruokkia kun ikkunasta näkyy pähkinärinteen tulipalo 😝
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ruoki sua ainoallakaan kuvalla, olenhan vain ponihäntäinen kaksoisleukainen mielikuvitushenkilö.Pasasella on kaksoisleuka, jopa kolmois. Sinusta kertovassa kuvassa olet normaalipainoinen voimakkaasti kaljuuntuva tupakoitsija joka on paniikin vallassa kun tuli päräytettyä ammattilainen tiineeksi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paha on Posson ruokkia kun ikkunasta näkyy pähkinärinteen tulipalo 😝
Otahan resukka rauhallisesti ja hommaa kierrosten rajoittaja, tai paremmat lääkkeet, eläkä resupekka koskaa auo päätäsi tuosta tulipalosta siinä kuoli viisi ihmistä, kaksi aikuista ja kolme lasta, yksi lapsi vielä orvoksi, sinun kommentointisi asiasta on huomioon ottaen aikaisemmat erittäin ala-arvoista ja sairasta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Otahan resukka rauhallisesti ja hommaa kierrosten rajoittaja, tai paremmat lääkkeet, eläkä resupekka koskaa auo päätäsi tuosta tulipalosta siinä kuoli viisi ihmistä, kaksi aikuista ja kolme lasta, yksi lapsi vielä orvoksi, sinun kommentointisi asiasta on huomioon ottaen aikaisemmat erittäin ala-arvoista ja sairasta.
Pähkinärinne, Myyrmäki, Kivistö, Suomen Mogadishu. Ostareilla puolet on ties minkävärisiä hyypiöitä eikä yksikään käy töissä. Sovellut hyvin joukkoon. Jotkut mukamas opiskelee mutta vain siksi että saa enemmän tukea. Kaupan nurkalla myyvät lääkkeitä ja kannabista, rappukäytävät täynnä tuoksua. Somalit silpoo tyttöjään ja estävät heitä naimasta vääräuskoista.
Miehet on raiskailevia taksikuskeja korkeintaan ja naiset alistettuja ja hunnutettuja.
Kotimaassaan eivät osaa muuta kuin varastaa, tappaa ja merirosvota.
Voidaan hyvin kysyä että mitä he tekevät täällä? Pakolaisia he eivät enää ole, sillä somalia on turvallinen maa heille. Kotiin vaan koko sakki, pelkkiä loiseläjiä. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pasanen huolissaan somppujen lapsista mutta omistaan välitti ja huolehti piut paut.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pähkinärinteen palokärki, melkein ulkomaalainen itsekin. Ei ihme että matujen lasten kohtalo huolettaa. Mutta saitpahan taas yhden onnettomuuspaikan kuvattua, kas kun et kaulaillut suomalaista poliisia!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pähkinärinne, Myyrmäki, Kivistö, Suomen Mogadishu. Ostareilla puolet on ties minkävärisiä hyypiöitä eikä yksikään käy töissä. Sovellut hyvin joukkoon. Jotkut mukamas opiskelee mutta vain siksi että saa enemmän tukea. Kaupan nurkalla myyvät lääkkeitä ja kannabista, rappukäytävät täynnä tuoksua. Somalit silpoo tyttöjään ja estävät heitä naimasta vääräuskoista.
Miehet on raiskailevia taksikuskeja korkeintaan ja naiset alistettuja ja hunnutettuja.
Kotimaassaan eivät osaa muuta kuin varastaa, tappaa ja merirosvota.
Voidaan hyvin kysyä että mitä he tekevät täällä? Pakolaisia he eivät enää ole, sillä somalia on turvallinen maa heille. Kotiin vaan koko sakki, pelkkiä loiseläjiä.Olisi kiva tietää mistä tietosi ammennat oma kohtaisesta kokemuksesta, juttelen usein ulkomaalaisten, huumeiden käyttäjien kanssa, minulla on sillaiseen erinomainen koulutus, poliisin mukaan myyrmäki ei mitenkään eroa mistää muustakaan suuresta ostoskeskuksesta, jopa pari mannea kuuluu tuttavapiiriin, en arvostele ihmisiä ihon värinmukaan, sitä kutsutaan rasismiksi. Vai mitä insel.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisi kiva tietää mistä tietosi ammennat oma kohtaisesta kokemuksesta, juttelen usein ulkomaalaisten, huumeiden käyttäjien kanssa, minulla on sillaiseen erinomainen koulutus, poliisin mukaan myyrmäki ei mitenkään eroa mistää muustakaan suuresta ostoskeskuksesta, jopa pari mannea kuuluu tuttavapiiriin, en arvostele ihmisiä ihon värinmukaan, sitä kutsutaan rasismiksi. Vai mitä insel.
Ja myyrmäessä on vantaan suurin ostoskeskus, kivelässä on alueella yksi kauppa ja rautatieasema, ja rakennusliikkeet karttavat aluetta tosissaan.
- Anonyymi00014UUSI
Kiitos kun kerrot lahkolaiset on oman käsityksenä mukaan alfauroksia, CHAD, mutta todellisuus on muuta, piilosta huutelivia pikkupoikia, jotka piiloutuvat incel ajatuksen taakse, rasismi, salaliitot, nais- ja feminismin pelko, elävät tahattomassa selipaatissa ovat miehiä kaksi viikkoa viidessä vuodessa pattayalla, oppaatkin on ulkomaalaisia.
Incel: Henkilö, joka on sisäistänyt syvän katkeruuden ja ideologian, joka syyttää muita (useimmiten naisia tai yhteiskuntaa) omasta tilanteestaan.- Anonyymi00017UUSI
Myyrmäki ei ole mikään ostoskeskus vaan kaupunginosa. Poliisin mukaan Myyrmäkeen tulee Suomen eniten hälytystehtäviä. Etkö lukenut jo edellisellä kerralla linkkejä kun asiasta kinattiin? Tästä voit lukea
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f8b98b2e-de38-474d-9d2a-9b1755a28f45
Sinä et juttele kenenkään kanssa ja kukaan ei juttele sinun kanssa. Sanoit tammikuun pakkasilla että menet ulos seuraavaksi huhtikuussa. Vai vielä mannetkin tuttavapiirissä?
Kas kun ei kotalappalaiset ja inuiitit. Sinä puhut halveksuvasti thaimaalaisista ja haukut koko Thaimaan alusta loppuun siten että se on puhdasta katkeruuden kanssa sekoittunutta rasismia, kun et pärjännyt heidän kanssaan. Heillä on varaa asua Thaimaassa mutta sinulla ei.
Ammennan myös henkilökohtaisesta kokemuksesta sillä vietän aikaa Kivistössä töiden vuoksi aika usein ja kortteeraan siellä uudessa talossa. https://ibb.co/N2rx1qzn
Nyt olen Thaimaassa. "Selipaatti"? Onko se vene? Millaisia ovat salaliitot naisten kanssa joita pelkää ja miksi kenenkään pitäisi olla tekemisissä feministien kanssa? Turpiin niitä kuuluu vetää ihan vaan sen vuoksi että se on sitä oikeaa tasa-arvoa. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Myyrmäki ei ole mikään ostoskeskus vaan kaupunginosa. Poliisin mukaan Myyrmäkeen tulee Suomen eniten hälytystehtäviä. Etkö lukenut jo edellisellä kerralla linkkejä kun asiasta kinattiin? Tästä voit lukea
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f8b98b2e-de38-474d-9d2a-9b1755a28f45
Sinä et juttele kenenkään kanssa ja kukaan ei juttele sinun kanssa. Sanoit tammikuun pakkasilla että menet ulos seuraavaksi huhtikuussa. Vai vielä mannetkin tuttavapiirissä?
Kas kun ei kotalappalaiset ja inuiitit. Sinä puhut halveksuvasti thaimaalaisista ja haukut koko Thaimaan alusta loppuun siten että se on puhdasta katkeruuden kanssa sekoittunutta rasismia, kun et pärjännyt heidän kanssaan. Heillä on varaa asua Thaimaassa mutta sinulla ei.
Ammennan myös henkilökohtaisesta kokemuksesta sillä vietän aikaa Kivistössä töiden vuoksi aika usein ja kortteeraan siellä uudessa talossa. https://ibb.co/N2rx1qzn
Nyt olen Thaimaassa. "Selipaatti"? Onko se vene? Millaisia ovat salaliitot naisten kanssa joita pelkää ja miksi kenenkään pitäisi olla tekemisissä feministien kanssa? Turpiin niitä kuuluu vetää ihan vaan sen vuoksi että se on sitä oikeaa tasa-arvoa.Poliisit ei tiedä mitään. Pasanen on itse ollut siellä Myyrmäessä ja jututtanut ihmisiä ja poliiseja ja he kertoo että on ihanaa kun on ihanaa. Pihapelejä ja yhteisiä ruoanlaittohetkiä, grillausta ja halal-kulttuuriin tutustumista.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Poliisit ei tiedä mitään. Pasanen on itse ollut siellä Myyrmäessä ja jututtanut ihmisiä ja poliiseja ja he kertoo että on ihanaa kun on ihanaa. Pihapelejä ja yhteisiä ruoanlaittohetkiä, grillausta ja halal-kulttuuriin tutustumista.
Pähkinärinne (tämä Hämeenkylän) puoleinen alue on huomattavasti rauhallisempi alue kuin tuo kivistön aseman, asuinmessualueen talot, rakennus firmat saivat takiinsa, vaativan arkkitehtuurin kanssa, eivätkä halua rakentaa sinne mitään, eivät vaikka edes, vantaankaupunki on luvannut heille ilmaistontteja, hieno tuo geminin tekoäly se hakee paikan mistä kuva on helposti, paljastui vastakkaisen talon keltaisesta raidasta, aivan helvetin outoa että kaksi lahkolaista asuu samalla alueella, kyse on kulmahuoneistosta, 3-4 tai neljännessä kerroksessa, mutta laiffila aijasi kuvan kahdesta autosta ja pientalosta... todella outoa, jälleen kerran.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pähkinärinne (tämä Hämeenkylän) puoleinen alue on huomattavasti rauhallisempi alue kuin tuo kivistön aseman, asuinmessualueen talot, rakennus firmat saivat takiinsa, vaativan arkkitehtuurin kanssa, eivätkä halua rakentaa sinne mitään, eivät vaikka edes, vantaankaupunki on luvannut heille ilmaistontteja, hieno tuo geminin tekoäly se hakee paikan mistä kuva on helposti, paljastui vastakkaisen talon keltaisesta raidasta, aivan helvetin outoa että kaksi lahkolaista asuu samalla alueella, kyse on kulmahuoneistosta, 3-4 tai neljännessä kerroksessa, mutta laiffila aijasi kuvan kahdesta autosta ja pientalosta... todella outoa, jälleen kerran.
Meinaatko että Vantaalla ei voi asua muut kuin sinä? https://ibb.co/Xf8Kwg1L
Saunallinen kolmio, 320 tonnin kämppä. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Saunallinen kolmio, 320 tonnin kämppä.PS: Minulla ei ole autoa Suomessa, Thaimaassa on. Suomessa ajelen yrityksen pakettiautoilla.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Saunallinen kolmio, 320 tonnin kämppä.En väitä mitään kysyin asiaa googlen tekoälyltä, sieltä todettiin asuinalueesi rauhattomaksi, aseman takija, selvästi huonompi kun pähkinärinteen (hämeenvaaran) puoleinen pää, hieman oudoksuttaa kun laiffila kertoi asuneensa samassa paikassa kuin sinä, ei mitään osoite on tiedossa, se oli helppo etsiä samaisella tekoälysovelluksella, yhdellä kysymyksellä.
Kyllä kivelä on kallis asuinalue, mutta se menee kokoajan huonompaan suuntaan, kauppoja on yksi, rakennettu ostoskeskus osoitteutui flopiksi, mutta on se muuten asiallinen.
- Anonyymi00032UUSI
katsos sullahan on ollut joskus hiuksetkin päässä, no tukka ja järki eivät pysysamassa päässä, toisin parturi ei asiaan auta, mutta olet sinä helvetti vanhentunut, noissa viimeisessä kuvissa, alkaa geriatria näkymään, kannattaa tutustua ikäänymislääketieteeseen, että tietää mitä on vastaan tulossa, kaksi isoa ongelmaa, eturauhanen, ja dementia, kun olet ottanut paljon hormoneja elämäsi aikana, sinulla on todennäköisesti, alkoholin käyttö, maksa, munuais ja eturauhasarvot pielessä, minulla ne vielä on hyvällä tasolla, mutta en juo kuin korkeintaan kaksi kaljaa viikossa.
Sydämmessa sinulla ei todennäköisesti ole muutakuin laajentuma, hormonien käytön takia, se on urheiluhulluille aika yleistä... vajaatoimintaa se voi aiheuttaa 60 vaiheilla.- Anonyymi00033UUSI
Korkeasti koulutettu Posso ei ole vieläkään oppinut, että yhden miehen sydämeen ei mahdu kahta ämmää! Kolmeahan toi on yrittänyt, kaksi karussa ja kolmas hautuumaalla!
- Anonyymi00037UUSI
Onneksi sinulla on kaikki hyvällä tasolla, ja siksi pääsitkin jo pois työelämästä 20 vuotta sitten. Minä vielä jokusen vuoden joudun työskentelemään sairaana miehenä hormonien kanssa eturauhanen juilien.
Täytyy antaa lääkärille seuraavalla kerralla nämä ylilääkäritasoiset lausunnot, kiitoksia.
Munuais- ja eturauhasvaivat pielessä siis, mutta neljä juoksutapahtumaa kuudessa viikossa joista kaksi puolimaratonia varmaankin kännissä. https://ibb.co/qMLsq0zC
Sairaalle miehelle ihan ok suoritus!?
Juoksu ja hölkkä ovat erinomaisia liikuntalajeja, jotka sopivat useimmille. Juoksun hyödyt ovat moninaiset. Se kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistöä. Säännöllisesti tehtynä se vahvistaa sydäntä, parantaa rasva- ja sokeriaineenvaihduntaa, vahvistaa luustoa sekä lihaksia, parantaa verenkiertoa sekä kiihdyttää aineenvaihduntaa. Juoksulla on fyysisten hyötyjen lisäksi myös henkisiä hyötyjä. Sen on todettu muun muassa parantavan mielialaa ja toimii erinomaisena stressin poistajana.
https://naisensydan.fi/b/juoksun-hyodyt/
PS: Suosittelen laittamaan sen nenän ja mahan sinne ulkosalle, ettei mene koko loppuelää siinä koneen ääressä. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onneksi sinulla on kaikki hyvällä tasolla, ja siksi pääsitkin jo pois työelämästä 20 vuotta sitten. Minä vielä jokusen vuoden joudun työskentelemään sairaana miehenä hormonien kanssa eturauhanen juilien.
Täytyy antaa lääkärille seuraavalla kerralla nämä ylilääkäritasoiset lausunnot, kiitoksia.
Munuais- ja eturauhasvaivat pielessä siis, mutta neljä juoksutapahtumaa kuudessa viikossa joista kaksi puolimaratonia varmaankin kännissä. https://ibb.co/qMLsq0zC
Sairaalle miehelle ihan ok suoritus!?
Juoksu ja hölkkä ovat erinomaisia liikuntalajeja, jotka sopivat useimmille. Juoksun hyödyt ovat moninaiset. Se kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistöä. Säännöllisesti tehtynä se vahvistaa sydäntä, parantaa rasva- ja sokeriaineenvaihduntaa, vahvistaa luustoa sekä lihaksia, parantaa verenkiertoa sekä kiihdyttää aineenvaihduntaa. Juoksulla on fyysisten hyötyjen lisäksi myös henkisiä hyötyjä. Sen on todettu muun muassa parantavan mielialaa ja toimii erinomaisena stressin poistajana.
https://naisensydan.fi/b/juoksun-hyodyt/
PS: Suosittelen laittamaan sen nenän ja mahan sinne ulkosalle, ettei mene koko loppuelää siinä koneen ääressä.Älä huolehti olen just menossa ulos, nyt lähden autolla otaniemeen, katsotaan mihin homma johtaa, jokainen yli 55 vuotias on joskin diagnoosin ansainnut, sinäkään et ole mitenkään poikkeus, onko vähä hiuksisuus diagnoosi, näytti noista poliisin pahoinpitely videoissa kytät olevan melkein poikkeuksetta kaljuja... liekö ammattitauti.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Älä huolehti olen just menossa ulos, nyt lähden autolla otaniemeen, katsotaan mihin homma johtaa, jokainen yli 55 vuotias on joskin diagnoosin ansainnut, sinäkään et ole mitenkään poikkeus, onko vähä hiuksisuus diagnoosi, näytti noista poliisin pahoinpitely videoissa kytät olevan melkein poikkeuksetta kaljuja... liekö ammattitauti.
Nämä yleistyksesi ovat aika rankkoja.
-Jokainen yli 55 vuotias on jonkin diagnoosin saanut
-Ketään ei ole tulossa Thaimaahan ennen vuotta 2026 (kerrottu 2022)
-Myyrmäki ei ole vaarallinen, jututin narkkareita ja manneja
-Lada on ainoa auto joka lähtee ydinsodan jälkeen käyntiin
-Pattaya beach katoaa mereen jokaisessa rankkasateessa
-Kaikki Pattayan turistit saavat vain kahtena viikkon vuodessa
-Mikään ei maksa miljoonaa euroa Thaimaassa
-Jos on suuremmat tulot kuin takuueläke, on hullu
-Jos tekee thaimaalaisen kanssa lapsia, on sekopää kun ne tulee kalliiksi
-Tiedän kaikki riisilajikkeet (maailmassa on yli 100.000 riisilajiketta)
-Kaikki riisi Thaimaassa myydään annospusseissa
-Lapsien kanssa tulee olla mahdollisimman vähän tekemisissä
-Lapset tulee aina ottaa mukaan jos isä matkustaa
-Alkoholin nauttiminen kotona tai ravintolassa on alkoholismia, vaikka joisi vain keppanan
-Vain narsistit lentää suorilla lennoilla Thaimaahan
-Thaimaassa tulee olla leivostietämys ja Suomessa possotietämys
-Sairaat narsistit käyvät aamulenkillä
-Nyrkkeily on marginaalinen laji ja kukaan ei Aasiassa tunne raskaansarjan mestareita
-Susikoirat opetetaan olemaan ilman hihnaa, juttu on niin
-Kaikki jotka nostaa rahaa automaatista Thaimaassa joutuu verollepantavaksi
-Turistit kuluttaa infraa mutta ei maksa veroja
-Kuvien postaaminen on narsismia mutta kuvien puuttuminen on illuusiomatkailua - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Nämä yleistyksesi ovat aika rankkoja.
-Jokainen yli 55 vuotias on jonkin diagnoosin saanut
-Ketään ei ole tulossa Thaimaahan ennen vuotta 2026 (kerrottu 2022)
-Myyrmäki ei ole vaarallinen, jututin narkkareita ja manneja
-Lada on ainoa auto joka lähtee ydinsodan jälkeen käyntiin
-Pattaya beach katoaa mereen jokaisessa rankkasateessa
-Kaikki Pattayan turistit saavat vain kahtena viikkon vuodessa
-Mikään ei maksa miljoonaa euroa Thaimaassa
-Jos on suuremmat tulot kuin takuueläke, on hullu
-Jos tekee thaimaalaisen kanssa lapsia, on sekopää kun ne tulee kalliiksi
-Tiedän kaikki riisilajikkeet (maailmassa on yli 100.000 riisilajiketta)
-Kaikki riisi Thaimaassa myydään annospusseissa
-Lapsien kanssa tulee olla mahdollisimman vähän tekemisissä
-Lapset tulee aina ottaa mukaan jos isä matkustaa
-Alkoholin nauttiminen kotona tai ravintolassa on alkoholismia, vaikka joisi vain keppanan
-Vain narsistit lentää suorilla lennoilla Thaimaahan
-Thaimaassa tulee olla leivostietämys ja Suomessa possotietämys
-Sairaat narsistit käyvät aamulenkillä
-Nyrkkeily on marginaalinen laji ja kukaan ei Aasiassa tunne raskaansarjan mestareita
-Susikoirat opetetaan olemaan ilman hihnaa, juttu on niin
-Kaikki jotka nostaa rahaa automaatista Thaimaassa joutuu verollepantavaksi
-Turistit kuluttaa infraa mutta ei maksa veroja
-Kuvien postaaminen on narsismia mutta kuvien puuttuminen on illuusiomatkailuaHienoa kun pidät sinulle tärkeää listaa, asia on sinulle selvästi tärkeö, joten jatka vain, ja ole uskossasi vahva.
- Anonyymi00043UUSI
Eiköhän sillä pipuli pelästynyt ja sai ripulin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354