Tää sun kanssa. Kun turhaa tämä on. Et halua mitään
Pitäis kai lopettaa
32
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenelle viesti on?
- Anonyymi00019
Ihmiselle. Onko muita fiksuja kysymyksiä?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihmiselle. Onko muita fiksuja kysymyksiä?
Onko muunsukupuoliselle? 😂
- Anonyymi00002
Haluaisi, en vain tiedä mistä aloittaa. Oon hukassa. Mutta minut saa unohtaa. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00011
Olen jo unohtanutkin. Sinun olisi pitänyt sanoa jotain jo monta vuotta sitten. Koska et koskaan sanonut mitään, koin sinut samanlaiseksi kuin lasteni isän ja valitettavasti on niin, etten voisi olla edes ystävä samanlaisen kanssa kuin lasteni isä oli! Yksin oleminen, eikä uuden ystävän saaminen ei ole minulle millään tavalla pakollista!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen jo unohtanutkin. Sinun olisi pitänyt sanoa jotain jo monta vuotta sitten. Koska et koskaan sanonut mitään, koin sinut samanlaiseksi kuin lasteni isän ja valitettavasti on niin, etten voisi olla edes ystävä samanlaisen kanssa kuin lasteni isä oli! Yksin oleminen, eikä uuden ystävän saaminen ei ole minulle millään tavalla pakollista!
Itte olet lastesi isä!
- Anonyymi00003
Todella ihmeellistä kerta kaikkiaan.
- Anonyymi00004
Mikä tämä? Ei ole mitään "tätä" varmaan ikinä ollutkaan. Vai onko, mistä sen voi tietää?
- Anonyymi00005
Haluan. Montako kertaa pitää sanoa?
- Anonyymi00006
Mikä pitäisi lopettaa? Ei mikään koskaan alkanutkaan, koska mies pelästyi. Muistellaanko sitä hetkeä edelleen? Vuosikausia?
- Anonyymi00007
Haluan sut ihana M nainen
- Anonyymi00010
Minäkin haluan sut ihana
- Anonyymi00008
Kyllä haluan.
- Anonyymi00009
Sähän se tässä olet pelleillyjoka kerta kun ollaan yhteydessä oltu mut enää ei olla kun et ees halunnu montaa kertaa nähdä sus asuu sellainen raivo jenni sisälläs
- Anonyymi00012
Tuossa se kaikki oli hyvin kerrottuna, miksi mitään ei tapahtunut!
- Anonyymi00014
juurikin olin sanomassa että mukavaa kun kirjoittaa pidempiä juttuja eli lauseitakin niin auttaa toisia ymmärtämään mitä joku toinen tarkoiyyaa.
- Anonyymi00020
Ok, kiitos mielipiteestänne, se on nyt rekisteröity äänestystiimiämme varten ja paras vastaus voittaa hatullisen (iso työukon lakki) lehmän tuoreinta luomulantaa.
Lähetys normaalikokoisena ja diskreettinä pakettina lähinpään automaattiisi.
- Anonyymi00015
Eivät kaikki haluakaan mitään oikeasti, koukuttaminen riittää.
- Anonyymi00016
Siksi olisi pitänyt jo ennen projektin aloitusta kartoittaa minultakin, mitä minä haluan ja että olisinko koskaan halunnut ketään elämääni ja olisin voinut heti kertoa että minulla ei ole mitään tarvetta löytää enää yhtäkään ihmistä elämääni! Työkaverit tiesivät miksi ette kysyneet heiltä mitään!! Projekti on ollut alusta loppuun asti täysin turha ja se on aiheuttanut valtavan paljon huonoa oloa, stressiä, ahditusta ja laukaissut sairauksia. Miten voi olla mahdollista, että se jatkui näin kauan. Minä pyysin monta kertaa sen lopettamista, mutta jostain syystä minun hätääni sen lopettamiseksi ei koskaan haluttu kuulla! Kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä, että projektia ei olisi koskaan saanut edes aloittaa. Ne jotka aloittivat projektin minulle mitään kertomatta ja kysymättä tiettyjä kysymyksiä, ei voi mitenkään pitää hyvinä ihmisinä! He ovat yhtä lailla kiusaajia kuin tietyt osallistuneet!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siksi olisi pitänyt jo ennen projektin aloitusta kartoittaa minultakin, mitä minä haluan ja että olisinko koskaan halunnut ketään elämääni ja olisin voinut heti kertoa että minulla ei ole mitään tarvetta löytää enää yhtäkään ihmistä elämääni! Työkaverit tiesivät miksi ette kysyneet heiltä mitään!! Projekti on ollut alusta loppuun asti täysin turha ja se on aiheuttanut valtavan paljon huonoa oloa, stressiä, ahditusta ja laukaissut sairauksia. Miten voi olla mahdollista, että se jatkui näin kauan. Minä pyysin monta kertaa sen lopettamista, mutta jostain syystä minun hätääni sen lopettamiseksi ei koskaan haluttu kuulla! Kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä, että projektia ei olisi koskaan saanut edes aloittaa. Ne jotka aloittivat projektin minulle mitään kertomatta ja kysymättä tiettyjä kysymyksiä, ei voi mitenkään pitää hyvinä ihmisinä! He ovat yhtä lailla kiusaajia kuin tietyt osallistuneet!
Oletko ajatellut, että maiseman vaihto voisi olla sinulle hyväksi? Saisit etäisyyttä kaikkeen siihen, mikä muistuttaa kokemuksistasi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko ajatellut, että maiseman vaihto voisi olla sinulle hyväksi? Saisit etäisyyttä kaikkeen siihen, mikä muistuttaa kokemuksistasi.
Nimenomaan maiseman vaihto ja pysyvästi!
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nimenomaan maiseman vaihto ja pysyvästi!
Maisemanvaihto voi olla myös palvelus muille ihmisille. Kohdepaikassa joku tai jotkut ihmiset voivat huomata, millainen timantti heidän lähelleen saapuikin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Maisemanvaihto voi olla myös palvelus muille ihmisille. Kohdepaikassa joku tai jotkut ihmiset voivat huomata, millainen timantti heidän lähelleen saapuikin.
Minä en aio muuttaa maisemaa mihinkään muualle!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä en aio muuttaa maisemaa mihinkään muualle!
Tämä on minun alueeni ja kunhan voin paremmin, etsin täältä minulle ikäiseni ystävän jonka kanssa lenkkkeilemme!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tämä on minun alueeni ja kunhan voin paremmin, etsin täältä minulle ikäiseni ystävän jonka kanssa lenkkkeilemme!
En halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisne kanssa koskaan!
- Anonyymi00023
Eikö se tullut selväksi jo viime vuonna.
- Anonyymi00027
Mikä kenen kanssa ja kenen
- Anonyymi00028
Minä en yhdenkään paljon nuoremman kanssa. Pidän vain ikäisistäni miehistä!
- Anonyymi00029
Hyvä että vihdoinkin ymmärrät sen! En pidä sinusta!
- Anonyymi00030
Yritän saada sut mun sänkyyn halittavaks, koska tarvin sut mun vierelle, mutta se on tosi vaikeaa.
- Anonyymi00032
Miksi on vaikeaa.
- Anonyymi00031
elämä pelissä ystävä. vähän parempaakin on tarjottimella kun sinä. mulle ja meille nääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334639Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071633
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718