Pitäis kai lopettaa

Anonyymi-ap

Tää sun kanssa. Kun turhaa tämä on. Et halua mitään

32

489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle viesti on?

• Anonyymi00019

Ihmiselle. Onko muita fiksuja kysymyksiä?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ihmiselle. Onko muita fiksuja kysymyksiä?

Onko muunsukupuoliselle? 😂

• Anonyymi00002

Haluaisi, en vain tiedä mistä aloittaa. Oon hukassa. Mutta minut saa unohtaa. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi00011

Olen jo unohtanutkin. Sinun olisi pitänyt sanoa jotain jo monta vuotta sitten. Koska et koskaan sanonut mitään, koin sinut samanlaiseksi kuin lasteni isän ja valitettavasti on niin, etten voisi olla edes ystävä samanlaisen kanssa kuin lasteni isä oli! Yksin oleminen, eikä uuden ystävän saaminen ei ole minulle millään tavalla pakollista!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olen jo unohtanutkin. Sinun olisi pitänyt sanoa jotain jo monta vuotta sitten. Koska et koskaan sanonut mitään, koin sinut samanlaiseksi kuin lasteni isän ja valitettavasti on niin, etten voisi olla edes ystävä samanlaisen kanssa kuin lasteni isä oli! Yksin oleminen, eikä uuden ystävän saaminen ei ole minulle millään tavalla pakollista!

Itte olet lastesi isä!

• Anonyymi00003

Todella ihmeellistä kerta kaikkiaan.

• Anonyymi00004

Mikä tämä? Ei ole mitään "tätä" varmaan ikinä ollutkaan. Vai onko, mistä sen voi tietää?

• Anonyymi00005

Haluan. Montako kertaa pitää sanoa?

• Anonyymi00006

Mikä pitäisi lopettaa? Ei mikään koskaan alkanutkaan, koska mies pelästyi. Muistellaanko sitä hetkeä edelleen? Vuosikausia?

• Anonyymi00007

Haluan sut ihana M nainen

• Anonyymi00010

Minäkin haluan sut ihana

• Anonyymi00008

Kyllä haluan.

• Anonyymi00009

Sähän se tässä olet pelleillyjoka kerta kun ollaan yhteydessä oltu mut enää ei olla kun et ees halunnu montaa kertaa nähdä sus asuu sellainen raivo jenni sisälläs

• Anonyymi00012

Tuossa se kaikki oli hyvin kerrottuna, miksi mitään ei tapahtunut!

• Anonyymi00014

juurikin olin sanomassa että mukavaa kun kirjoittaa pidempiä juttuja eli lauseitakin niin auttaa toisia ymmärtämään mitä joku toinen tarkoiyyaa.

• Anonyymi00020

Ok, kiitos mielipiteestänne, se on nyt rekisteröity äänestystiimiämme varten ja paras vastaus voittaa hatullisen (iso työukon lakki) lehmän tuoreinta luomulantaa.
        Lähetys normaalikokoisena ja diskreettinä pakettina lähinpään automaattiisi.

• Anonyymi00015

Eivät kaikki haluakaan mitään oikeasti, koukuttaminen riittää.

• Anonyymi00016

Siksi olisi pitänyt jo ennen projektin aloitusta kartoittaa minultakin, mitä minä haluan ja että olisinko koskaan halunnut ketään elämääni ja olisin voinut heti kertoa että minulla ei ole mitään tarvetta löytää enää yhtäkään ihmistä elämääni! Työkaverit tiesivät miksi ette kysyneet heiltä mitään!! Projekti on ollut alusta loppuun asti täysin turha ja se on aiheuttanut valtavan paljon huonoa oloa, stressiä, ahditusta ja laukaissut sairauksia. Miten voi olla mahdollista, että se jatkui näin kauan. Minä pyysin monta kertaa sen lopettamista, mutta jostain syystä minun hätääni sen lopettamiseksi ei koskaan haluttu kuulla! Kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä, että projektia ei olisi koskaan saanut edes aloittaa. Ne jotka aloittivat projektin minulle mitään kertomatta ja kysymättä tiettyjä kysymyksiä, ei voi mitenkään pitää hyvinä ihmisinä! He ovat yhtä lailla kiusaajia kuin tietyt osallistuneet!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Siksi olisi pitänyt jo ennen projektin aloitusta kartoittaa minultakin, mitä minä haluan ja että olisinko koskaan halunnut ketään elämääni ja olisin voinut heti kertoa että minulla ei ole mitään tarvetta löytää enää yhtäkään ihmistä elämääni! Työkaverit tiesivät miksi ette kysyneet heiltä mitään!! Projekti on ollut alusta loppuun asti täysin turha ja se on aiheuttanut valtavan paljon huonoa oloa, stressiä, ahditusta ja laukaissut sairauksia. Miten voi olla mahdollista, että se jatkui näin kauan. Minä pyysin monta kertaa sen lopettamista, mutta jostain syystä minun hätääni sen lopettamiseksi ei koskaan haluttu kuulla! Kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä, että projektia ei olisi koskaan saanut edes aloittaa. Ne jotka aloittivat projektin minulle mitään kertomatta ja kysymättä tiettyjä kysymyksiä, ei voi mitenkään pitää hyvinä ihmisinä! He ovat yhtä lailla kiusaajia kuin tietyt osallistuneet!

Oletko ajatellut, että maiseman vaihto voisi olla sinulle hyväksi? Saisit etäisyyttä kaikkeen siihen, mikä muistuttaa kokemuksistasi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oletko ajatellut, että maiseman vaihto voisi olla sinulle hyväksi? Saisit etäisyyttä kaikkeen siihen, mikä muistuttaa kokemuksistasi.

Nimenomaan maiseman vaihto ja pysyvästi!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Nimenomaan maiseman vaihto ja pysyvästi!

Maisemanvaihto voi olla myös palvelus muille ihmisille. Kohdepaikassa joku tai jotkut ihmiset voivat huomata, millainen timantti heidän lähelleen saapuikin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Maisemanvaihto voi olla myös palvelus muille ihmisille. Kohdepaikassa joku tai jotkut ihmiset voivat huomata, millainen timantti heidän lähelleen saapuikin.

Minä en aio muuttaa maisemaa mihinkään muualle!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Minä en aio muuttaa maisemaa mihinkään muualle!

Tämä on minun alueeni ja kunhan voin paremmin, etsin täältä minulle ikäiseni ystävän jonka kanssa lenkkkeilemme!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tämä on minun alueeni ja kunhan voin paremmin, etsin täältä minulle ikäiseni ystävän jonka kanssa lenkkkeilemme!

En halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisne kanssa koskaan!

• Anonyymi00023

Eikö se tullut selväksi jo viime vuonna.

• Anonyymi00027

Mikä kenen kanssa ja kenen

• Anonyymi00028

Minä en yhdenkään paljon nuoremman kanssa. Pidän vain ikäisistäni miehistä!

• Anonyymi00029

Hyvä että vihdoinkin ymmärrät sen! En pidä sinusta!

• Anonyymi00030

Yritän saada sut mun sänkyyn halittavaks, koska tarvin sut mun vierelle, mutta se on tosi vaikeaa.

• Anonyymi00032

Miksi on vaikeaa.

• Anonyymi00031

elämä pelissä ystävä. vähän parempaakin on tarjottimella kun sinä. mulle ja meille nääs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      38
      11709
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4639
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      251
      2817
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      144
      2574
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      107
      1633
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      14
      1041
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      207
      822
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      820
    9. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      60
      728
    10. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      718
    Aihe