Sun näkeminen vaan....hetkellinen lamaantuminen,kooma..äh. Eipähän jäänyt epäselväksi mitä mietin 😂 tai jos jäi niin voin vahvistaa ☺️
Sori että tuijotin
29
256
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei oo kyl epäselvää tekeleeskä enää kellekään. "CtrlAltDel Play-Butt On"
-LallukanVar(sinai)sia- Anonyymi00007UUSI
Buttia teille näytti vertauskuvallisesti? Voi ei
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Buttia teille näytti vertauskuvallisesti? Voi ei
No yks parhaista puolista toki sekin että
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No yks parhaista puolista toki sekin että
Henkinen kypsyys toinen
- Anonyymi00002UUSI
Hitsi, aion työntää jatkossa vartaloani joustavammin ees taas kiihtyvään tahtiin niin saadaan mummoilta niitä aidanvarsi-ilmeitä ja miehet tulevat tönimään kateuksissaan. Toisaalta olisi ihan kahden kesken mukavaa käyttää joustovartaloa puolin ja toisin 😄
- Anonyymi00005UUSI
Kuminaamalle se työntely on varmasti entuudestaankin tuttua.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko taas pakko ilmaista oma tyhmyys. Voi, voi sinua, mikähän sinulle auttaisi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja sinä itte vaan vedät siellä himoissas?
- Anonyymi00011UUSI
Sinä et gubbe sillä joustovartalollas ainakahan mitähän tee
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja sinä itte vaan vedät siellä himoissas?
Ei oo naamarille tarvetta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä et gubbe sillä joustovartalollas ainakahan mitähän tee
En ole todellakaan gubbe. Voihan joku sanoo, etten ole notkea vaikka olen aina saannut spagaatin verryttelemättä varsinaisesti koskaan 😄
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ole todellakaan gubbe. Voihan joku sanoo, etten ole notkea vaikka olen aina saannut spagaatin verryttelemättä varsinaisesti koskaan 😄
Keneltä? ;)
- Anonyymi00003UUSI
Milloin missä?
- Anonyymi00004UUSI
Kaikkialla, minne ikinä tie viekin 😄
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikkialla, minne ikinä tie viekin 😄
Lavattomalle kopterinprutkulle ihan normisettiä. Kuulemma. ;)
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lavattomalle kopterinprutkulle ihan normisettiä. Kuulemma. ;)
Onko pakko ilmaista näitä sairaita juttuja tänne. Sairasta ihan rauhassa, muualla.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko pakko ilmaista näitä sairaita juttuja tänne. Sairasta ihan rauhassa, muualla.
Kyllä sen on kuullu jo sadattuhannet kuinka sairas sie "ihan itte" oot. ;)
-OBDcheck - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä sen on kuullu jo sadattuhannet kuinka sairas sie "ihan itte" oot. ;)
-OBDcheckAivan kuin olisit koko ajan huumeessa kun et tajua mitä itse sanot. Ikään kuin hyvin henkilökohtaista, mutta silti valhetta ja harhaista. Oletko tosiaan ylpeä itsestäsi.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Rasta on varmasti loppuelämäkseen sitte tyydytetty. ;)
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Rasta on varmasti loppuelämäkseen sitte tyydytetty. ;)
Onnea elämään.
- Anonyymi00025UUSI
Ruumispussin valvojaisissa?
-sivusta - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ruumispussin valvojaisissa?
-sivustaOlisikin kamalaa kun huomaisi itse olevansa pussissa ja sieltä huutelisi: "Antakaa anteeksi minun pahat teot, olen kuitenkin pohjimmiltani hyvä mies, vaikka olenkin isokokoinen. Sitäpaitsi raamatussa sanotaan, että ihminen saa kaikki anteeksi vaikka olisi tuhonnut maailman".
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olisikin kamalaa kun huomaisi itse olevansa pussissa ja sieltä huutelisi: "Antakaa anteeksi minun pahat teot, olen kuitenkin pohjimmiltani hyvä mies, vaikka olenkin isokokoinen. Sitäpaitsi raamatussa sanotaan, että ihminen saa kaikki anteeksi vaikka olisi tuhonnut maailman".
Satu-kirjoissa kerrotaan myös Mailman Vahvimmasta Nallesta. Ootko itte nähny? -En minäkään.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Onnea elämään.
Rastat ei oo koskaan ollu mun tyyli.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Satu-kirjoissa kerrotaan myös Mailman Vahvimmasta Nallesta. Ootko itte nähny? -En minäkään.
Oletko nähnyt videoita, joissa vanha 150-senttinen idänmies purskauttaa sisälmykset ulos sekunneissa yli 2-metriseltä 150-kiloiselta mieheltä. Mies ei ehdi saamaan edes hämmästynyttä ilmettä naamalleen.
- Anonyymi00015UUSI
Muistin just että tänne ei voi tehdä aloituksia ulkopuolelta,kun kaikki palstahullut hyökkää heti ketjuun. Tämä oli miehelle ja eilen. -ap
- Anonyymi00017UUSI
Nyt on sellainen tilanne. Jos nämä palstahullut menettävät "asiakkaansa" täällä, heille ei jää mitään muuta ja muita kuin toisensa. Sen jälkeen tämän palstan taso romahtaa niin huonoksi ja ilmapiiri menee vain negatiivisemmaksi ja tästä tulee todellakin pahan olon julistusta kaikille.
- Anonyymi00020UUSI
Ja mistäs se sun estomandaattis toisten alotuksii vastaan on peräsin? --Niinpä.
- Anonyymi00019UUSI
Ei haittaa, jos tarkoitat eilistä. Olisin toivonut tapahtuvan vieläkin enemmän. Katseesikin tuntui tosi hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262617Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702332Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128