Olen ollut todella

Anonyymi-ap

väsynyt koko projektiin jo monen vuoden ajan.. En ole pystynyt olemaan oma itseni ollenkaan, koska ympärilläni on häirinnyt elämääni aivan liian monen vuoden ajan! Tuntuu etten ole voinut edes hengittää vapaasti! Ahdistus ja stressi on yhä joka päiväistä. En halua yhtään uutta ihmistä elämääni enää koskaan! Olin väärin edes aloittaa projektia!

6

156

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minun näköiseni elämä olisi ollut työntekemistä ja omillaan pärjäämistä, vailla tutustumista enää keneenkään edes ystävänä! Miksi ette kysyneet minulta mitään siitä, mitä minä ajattelin tulevaisuuteeni liittyen! En usko kukaan pitäisi siitä, ettei hänen omaa mielipidettään otettaisi millään tavalla huomioon, liittyen juuri hänen omaan tulevaisuuteensa!

• Anonyymi00002

Projektista puuttui inhimillisyys täysin, koska minua yritettiin pakottaa johonkin sellaiseen mitä en koskaan halunnut!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Projektista puuttui inhimillisyys täysin, koska minua yritettiin pakottaa johonkin sellaiseen mitä en koskaan halunnut!

Lopettakaahan noi tollaiset projektit!Saattaa olla mielisairaala näiden lopullinen projekti,ei psyykkeeltään terveet tuommosta harrasta!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En jaksa, enkä halua tutustua keneenkään. Tähän taloon muuttaesani menetin puolet elämänhalustani, koska toivoin sitä että kaikki esitys olisi loppunut! Mutta toisin kävi, minulta vietiin asumisrauha kokonaan! Haluan vain ne korvaukset mitkä liittyvät siihen mitä menetin projektin takia! Ja en enää koskaan edes ajattele etsiväni ketään elämääni! Koen että minun on haluttu voivan huonosti, jotta joku saisi sen mitä hän haluaisi, mutta kenellekään ei tullut mieleen se, että minulla on ihan omat mielipiteet omaan elämääni liittyen!

• Anonyymi00005

Elämään pitää suhtautua rohkeasti. Pitää ajatella, vaikka sinut tapettaisiin, sinulle käy lopulta hyvin. Koska olet uhri, saat todennäköisesti samantasoisen elämän jossain toisessa kehossa ja se elämä voi olla paljon onnellisempi. Sensijaan sinut tappaneilla voi olla edessä "tason lasku" seuraavassa elämässä. Ihminen tiputetaan vastuumielessä alemmaksi elämän hierarkiassa ihan oppimisen vuoksi. Ei koskaan koston vuoksi, vain ihminen miettii itsekeskeisyydessään kostoa.

• Anonyymi00006

Jatkan vielä, joku ajatttelee kirjoitukseni olevan huuhaata. Vaikka en itse raamattua ole juuri lukenut, yhden jutun siitä nyt muistan ja se menee: "Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään". Tämä tarkoittaa juuri sitä. Jos joku vallanpuuskassaan kuvittelee olevansa jumala ja kaikki muut ovat selvästi hänen mielestään alempana. Tuollaisesta asetelmasta pahanteko toisille usein kumpuaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      93
      658
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63