Olen ollut todella

Anonyymi-ap

väsynyt koko projektiin jo monen vuoden ajan.. En ole pystynyt olemaan oma itseni ollenkaan, koska ympärilläni on häirinnyt elämääni aivan liian monen vuoden ajan! Tuntuu etten ole voinut edes hengittää vapaasti! Ahdistus ja stressi on yhä joka päiväistä. En halua yhtään uutta ihmistä elämääni enää koskaan! Olin väärin edes aloittaa projektia!

6

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minun näköiseni elämä olisi ollut työntekemistä ja omillaan pärjäämistä, vailla tutustumista enää keneenkään edes ystävänä! Miksi ette kysyneet minulta mitään siitä, mitä minä ajattelin tulevaisuuteeni liittyen! En usko kukaan pitäisi siitä, ettei hänen omaa mielipidettään otettaisi millään tavalla huomioon, liittyen juuri hänen omaan tulevaisuuteensa!

• Anonyymi00002

Projektista puuttui inhimillisyys täysin, koska minua yritettiin pakottaa johonkin sellaiseen mitä en koskaan halunnut!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Projektista puuttui inhimillisyys täysin, koska minua yritettiin pakottaa johonkin sellaiseen mitä en koskaan halunnut!

Lopettakaahan noi tollaiset projektit!Saattaa olla mielisairaala näiden lopullinen projekti,ei psyykkeeltään terveet tuommosta harrasta!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En jaksa, enkä halua tutustua keneenkään. Tähän taloon muuttaesani menetin puolet elämänhalustani, koska toivoin sitä että kaikki esitys olisi loppunut! Mutta toisin kävi, minulta vietiin asumisrauha kokonaan! Haluan vain ne korvaukset mitkä liittyvät siihen mitä menetin projektin takia! Ja en enää koskaan edes ajattele etsiväni ketään elämääni! Koen että minun on haluttu voivan huonosti, jotta joku saisi sen mitä hän haluaisi, mutta kenellekään ei tullut mieleen se, että minulla on ihan omat mielipiteet omaan elämääni liittyen!

• Anonyymi00005

Elämään pitää suhtautua rohkeasti. Pitää ajatella, vaikka sinut tapettaisiin, sinulle käy lopulta hyvin. Koska olet uhri, saat todennäköisesti samantasoisen elämän jossain toisessa kehossa ja se elämä voi olla paljon onnellisempi. Sensijaan sinut tappaneilla voi olla edessä "tason lasku" seuraavassa elämässä. Ihminen tiputetaan vastuumielessä alemmaksi elämän hierarkiassa ihan oppimisen vuoksi. Ei koskaan koston vuoksi, vain ihminen miettii itsekeskeisyydessään kostoa.

• Anonyymi00006

Jatkan vielä, joku ajatttelee kirjoitukseni olevan huuhaata. Vaikka en itse raamattua ole juuri lukenut, yhden jutun siitä nyt muistan ja se menee: "Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään". Tämä tarkoittaa juuri sitä. Jos joku vallanpuuskassaan kuvittelee olevansa jumala ja kaikki muut ovat selvästi hänen mielestään alempana. Tuollaisesta asetelmasta pahanteko toisille usein kumpuaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2012
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      104
      1346
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      110
      1132
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1044
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      995
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      188
      869
    7. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      730
    8. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      63
      720
    9. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      602
    10. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      602
    Aihe