Voi rakas nainen, kun olet niin lojaali mulle

Anonyymi-ap

Saat mut tunteen itteni niin erityiseksi, vaikka ei edes seurustella <3. Haluaisin vain tietää, kuinka pitkään on rakastanut ja haaveillut musta, voisitko sen kertoa mulle, sitkun nähtäis, oot niin ihana.

35

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huvittavaa 😁

• Anonyymi00002

"Erityistarpeinen evvk" -sivu

• Anonyymi00003

Luuletko, että en ole kyvykkäämpi ja lahjakkaampi, kuin moni muu. Kykyjä ja lahjoja on, mutta elämänhallinta on 0/5 - Sivu.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Luuletko, että en ole kyvykkäämpi ja lahjakkaampi, kuin moni muu. Kykyjä ja lahjoja on, mutta elämänhallinta on 0/5 - Sivu.

Kannattais hallita vaa sitä omaa elämää.

• Anonyymi00004

Just. Sun pisteet tippui mun silmissä just nyt.

• Anonyymi00005

Ihanaa, kun sulla on joku ihana ja lojaali ja saa sut tuntemaan sinut erityiseksi. Ehkä siinä on jollekin enemmälle pohjaa, toki voi olla, että monen asian pitää loksahtaa paikoilleen.

• Anonyymi00007

Väärin.

• Anonyymi00008

ota milla

• Anonyymi00009

Miten voi olla lojaali ja ilmoittaa siittä täällä?:)

• Anonyymi00011

Niihän ne "Isot Johtajat" on aina tehny.

• Anonyymi00012

xD. öö hyi

• Anonyymi00015

Ai oot se Mikki just joo

• Anonyymi00016

Asioita joista yleensä kai puhutaan kahden kesken

• Anonyymi00017

👀 💬

• Anonyymi00018

ap ?

• Anonyymi00021

Itsensä kertoma komea mies, uskovainen.
        Hyvä niin mutta mulle vain palsta tuttu hyvässä, kaverina. Vaaleat hiukset.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

👀 💬

Laitoin kauan sitten love story videon pyörimään, " Kostnerin Kevin " heitit videon alle noi samat silmät.

• Anonyymi00019

Oon haaveillut sinusta ihana jo todella pitkään

• Anonyymi00020

Noin vuoden.

• Anonyymi00023

🫨 Vintti pimenee.

• Anonyymi00024

minun pitäisi kai kirjoittaa tuolle Ivanka Trump eli Donaldin tyttärelle, en ole kirjoiyttanut pitkään aikaan... niiin

Ivanka Trump
      Liikenainen ja entinen Yhdysvaltain presidentin neuvonantaja · ivankatrump.com

• Anonyymi00026

Ei kannata muitten asioihin puuttua mitkä ei sinulle kuulu. Pidä omista asioista huoli.

• Anonyymi00027

Joku sai vastauksen mitä pitkään hakenut koheltajat välissä säätäen ja haukkuen.

• Anonyymi00025

Ohi. Uskoisin hänen tietävän kauanko...

• Anonyymi00028

Toinen Mikki siinä, niinkö ?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Toinen Mikki siinä, niinkö ?

Minni!

• Anonyymi00029

Se on joillekkin luonnollista eikä vaadi pinnistelyjä.Kun ei ole luonteeltaan huo"a se on normaalia.

• Anonyymi00030

Se on joillekkin luontaista.Olen ylpeä itsestäni.

• Anonyymi00031

No niistä synttärikahveista saakka… 2 vuotta

• Anonyymi00032

Mistä päättelit että olisin lojaali just sulle?
      En usko et oot hän koska hän tietää kyllä.

• Anonyymi00034

Tosi kauan ja kerron sen sulle ❤️

• Anonyymi00035

Olisitpa sinäkin ollut!

• Anonyymi00036

Vuodesta toiseen samaa höpinää ap:lta. Ei elä oikeaa elämää.

• Anonyymi00037

Eipä niin, elää mielikuvitusmaailmassa! Liian reppana suhteeseen saati sitten edes ystävyyteen! Nautin yksin olemisesta aivan valtavasti!

• Anonyymi00038

Susta haaveillu tuskin kukaan empä usko että mustakaan on kukaan haaveillu miksi niin harva mua tuntee kuinka haaveilla jostain jota ei tunne mistä tällöin haaveilee löytyy varmaan monia jotka on päättäny yrittää mut saada keinoja kaihtamatta mä en ikävä kyllä ole tosta noin vaan otettavissa tiedän kenet haluan jos mulla häneen on mahdollisuus ja toisaalta taas en halua en ole suunnitellu elämääni kuin yksin on edes miettiny ettäkö mulla voisi olla pysyvästi joku joka pitäs ottaa huomioon omissa tekemisissä lasteni lisäksi miksi eipä ole yksikään osannu arvostaa edes ennen kuin menetti ja petty kenties seuraavan kanssa easier to me to keep things bottled up in me thats how i handle my feelings their just somethings to me to handle not that seorious why should i need to care about them.no one else hasnt miksi olen erityisen tarkka etten se ole ainakaan minä joka lasteni tunteita satuttaa jottei niistä tulisi yhtä kylmiä kuin isästään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe