Käyttämällä poliittista asemaansa hyväkseen lyömällä julkisesti pelaajaa hänen omasta ja hyväksytystä vakaumuksestaan Sofia virta tuli avanneeksi pandoran lippaan.
Sofia Virta on sopimaton henkilö Vihreiden puheenjohtajaksi.
Onko näin että myös Sofia Virta oli osallisena Touko Aallon häpeälliseen kaatamiseen junailtuun seksikuvat jakoon operatioon?
Sofia Virran häpeällinen pakkoero TPS-johdosta
6
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
TPS ei ollut turvallinen tila pelaajille kun Sofia Virta oli hallituksessa.
- Anonyymi00002
Vihreiden suvaitsevaisuus ja mielipiteiden vapaa ilmaiseminen on sallittua vain jos on samaa mieltä, demokratia on hyvin outo vihreiden maailmassa.
Rasismia yms. kaivetaan kaikesta. Naurettavan puolelle meni Iiris Suomelan näkemys ampumahiihdon rasistisuudesta - musta laikka käännetään valkoiseksi osumalla.
Tämä on keskustelun taso. Tehkää niinkuin me sanomme - älkää niinkuin me teemme.
Sofia Virta yllyttää maalittamaan kun ei suostu heiluttamaan pride lippua.
Hänen perhe tekee avohakkuun metsäänsä mutta muiden pitää jättää metsät hömötiaisen pesäpuuksi ( onkohan se lentotaidoton lintu ) - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vihreiden suvaitsevaisuus ja mielipiteiden vapaa ilmaiseminen on sallittua vain jos on samaa mieltä, demokratia on hyvin outo vihreiden maailmassa.
Rasismia yms. kaivetaan kaikesta. Naurettavan puolelle meni Iiris Suomelan näkemys ampumahiihdon rasistisuudesta - musta laikka käännetään valkoiseksi osumalla.
Tämä on keskustelun taso. Tehkää niinkuin me sanomme - älkää niinkuin me teemme.
Sofia Virta yllyttää maalittamaan kun ei suostu heiluttamaan pride lippua.
Hänen perhe tekee avohakkuun metsäänsä mutta muiden pitää jättää metsät hömötiaisen pesäpuuksi ( onkohan se lentotaidoton lintu )Outoa on liittää demokratia sukupuoliseen suuntautumiseen - kaikkien pitäisi lähteä marssimaan pride kulkueeseen ja hyväksyä kaikki.
Minulle demokratia merkitsee oikeutta ilmaista oma mielipide eikä sitä yllytetä maalitettavaksi kuten nyt Sofia Virta teki
- Anonyymi00003
TPS:än hallituksen tehtävä on tukea jääkiekkojoukkuetta, ei toimia vastaan.
TPS:n hallitus on jääkiekkojoukkuetta varten. Jääkiekkojoukkue ei ole hallitusta varten.
Jos Sofia Virta ei olisi itse eronnut hänet olisi erotettu.
Vertaa vaikkapa jos jonkin yrityksen hallituksen jäsen sanoo julkisesti jotain pahaa yrityksestä. Hän on nopeasti entinen hallituksen jäsen.
Sofia Virta ei ole ymmärtänyt että hän on TPS:n hallituksen jäsen ja joutuu toimimaan sen mukaan.
Kenen ja minkä mukaan hän toimisi jos on Suomen hallituksen jäsen?- Anonyymi00005
En ymmärrä miksi jääkiekkojoukkue lähtee pride asialle.
Kaikkien ei tarvitse sitä hyväksyä ja se pitäisi kannattajien tajuta.
Domokratiaa ei ole maalittaa eri mieltä olevaa vaatimalla esiintymään asian mannekiininä.
Kaikkien ei tarvitse myöskään vastentahtoisesti omakohtaisesti kokeilla erilaista suuntautumista.
- Anonyymi00006
Tps pitää pudottaa liigasta, kun ei saanut pelaajiaan ojennukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181