Mukavan tasapainoinen ja tyyni olo, kiitos sinun

Anonyymi-ap

Aistin kaipuusi ja intohimosi. Kun kohtaamme, pyrin tyydyttämään kaikki halusi, tarpeesi ja hellyyden nälkäsi. Sinä olet kaunis, fiksu, ja empaattinen, ansaitset tulla nähdyksi ja rakastetuksi juuri sellaisena kuin olet.

Tiedän että en ole sokea tai tyhmä, kun sanon että olet kaunis ja ihastuttava, koska se on totta. Kaikki ei osaa arvostaa, mä osaan. Olet minulle kuin kaukainen ja rakas toiveiden täyttymys. Haluttava kaunis enkeli, joka tehtiin samasta puusta kuin minä.

Haluan rakastella sinua, en koska, haluan seksiä, vaan koska se tekisi sinusta onnellisen ja saisin kokea mun enkelini läheisyyden. Seksi on merkityksetöntä, mutta sinun kanssasi, kokisin sellaista mitä en kenenkään muun kaa voi kokea.

Aitoa intohimoa ja välittämistä. Kun kaksi palavaa liekkiä yhdistyy tasapainoiseksi kokonaisuudeksi. Sinä oletkin sellainen nainen, joka sytyttää mussa hyvin suuren intohimon ja ihastumisen, sekä välittämisen ja kaipuun tunteen.

Uskomatonta että oot olemassa💖 just mulle❤️

13

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ongelma on vain että haluat kontrolloida ja se on tee flag. Vaikka tuo kaikki muu kuulostaa ihanalta. Kyllä sinä toit minun elämääni sen että tajusin jonkun voivan arvostaa ja rakastaa minua. Sitä on vaikea uskoa jos on kokenut kaikkea muuta vuosikausia

• Anonyymi00004

Red

• Anonyymi00006

Tiedostan sen, se johtuu lapsuuden kokemuksistani ja traumoistani, mutta haluan päästä tarpeesta kontrolloida ja hallita täysin eroon, koska se ei oo kovin tervettä.

Arvostan ja rakastan sua, ja haluan, että koet itsesi nähdyksi, rakastetuksi ja arvostetuksi, terveellisesti. Sä oot kultainen , kaunis, upea, ja ihana, rakastettava. En halua kontrolloida sua, pelkään menettäväni sut, mun intensiivisten tunteiden ja ihastumisen ja tykkäämisen takia.

Mut oon tässä hyvin rauhottunut, ja uskon että kykenenkin siihen, niin että sulla ei olis painostettu olo mihinkään, koska arvostan ja tykkään susta niin paljon.

Haluan ,että koet paljon ihania asioita elämässäsi, ja voin rakastaa ja pitää susta, omana itsenäni, terveemmin. Ansaitset paljon enemmän ja paljon parempaa, kuin mitä olet kokenut. Kai se on niin et toisen hopee... on toiselle aarre, ja oot mun aarre. <3

Herkistyin pienesti, sillä en kykene uskomaan, että mun elämässä voi olla sunlainen ihminen, ja pidät minusta, arvostan sua niin paljon <3

• Anonyymi00007

Ja sinä tietenkin heti luulit että se on sinulle, kyllä täällä on paljon pöljää porukkaa.
        Ensimmäinen negatiivinen ihminen on aina jonossa kun jotain kehutaan, valmiina haukkumaan lyttyyn toisen!
        Onko nyt semmoinen ihana olo sinulla kun sait taas purkaa negatiivista luonnettasi!!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja sinä tietenkin heti luulit että se on sinulle, kyllä täällä on paljon pöljää porukkaa.
        Ensimmäinen negatiivinen ihminen on aina jonossa kun jotain kehutaan, valmiina haukkumaan lyttyyn toisen!
        Onko nyt semmoinen ihana olo sinulla kun sait taas purkaa negatiivista luonnettasi!!

En ymmärrä?? 😭😭

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tiedostan sen, se johtuu lapsuuden kokemuksistani ja traumoistani, mutta haluan päästä tarpeesta kontrolloida ja hallita täysin eroon, koska se ei oo kovin tervettä.

Arvostan ja rakastan sua, ja haluan, että koet itsesi nähdyksi, rakastetuksi ja arvostetuksi, terveellisesti. Sä oot kultainen , kaunis, upea, ja ihana, rakastettava. En halua kontrolloida sua, pelkään menettäväni sut, mun intensiivisten tunteiden ja ihastumisen ja tykkäämisen takia.

Mut oon tässä hyvin rauhottunut, ja uskon että kykenenkin siihen, niin että sulla ei olis painostettu olo mihinkään, koska arvostan ja tykkään susta niin paljon.

Haluan ,että koet paljon ihania asioita elämässäsi, ja voin rakastaa ja pitää susta, omana itsenäni, terveemmin. Ansaitset paljon enemmän ja paljon parempaa, kuin mitä olet kokenut. Kai se on niin et toisen hopee... on toiselle aarre, ja oot mun aarre. <3

Herkistyin pienesti, sillä en kykene uskomaan, että mun elämässä voi olla sunlainen ihminen, ja pidät minusta, arvostan sua niin paljon <3

Tuon ku sanoisit IRL

• Anonyymi00003

Nyt olis kyllä varmaan tarpeellista tuoda tuo julistus itse kohteelle tiedoksi, kun nyt harjoittelit täällä ensin. Uskon että parantaa suhdetta(nne)

• Anonyymi00005

Ei se uskalla

• Anonyymi00009

Aloittajan kirjoitus täys 🎯

• Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

Kauniisti sanottu jollekin 🙂

• Anonyymi00013

Onko sen pupusen kirjoitus? Kaunista silti.

• Anonyymi00014

Ihanasti sanottu rakkaani. Sä oot mun kaikkeni🔥❤️🔥

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      954
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      791
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe