Kahvit jäi kesken, mutta en pystynyt istua enää hetkeäkään siinä. Pakko vältellä.
Hetkeksi kun tunteet laimenee, kun välttelen näkemistä ja juttelua. Sieltä ne nousee taas, kun nähdään.. Aaarrgghh... Tämä on väärin, niin väärin. Varmasti ihmettelet, mikä helvetti mua vaivaa..tietäisistpä vaan.
Oli pakko lähtee
3
801
Vastaukset
- Anonyymi00001
No voi voi mulla ole ainakaan moisen takia kertaakaan jääny kaffet kesken töissä olles hyvä ottaa takeaway koskaan voi ol varma kuinka kiire päivä on ja muutenkin se on aikaa joka laskutetaan asiakkaaltakin yli vartti ni pomohan voi kai halutessaan vähentää palkasta miksi olisi hyvä olla toimivat välit työnantajaankin kenties tai muuten on sekunnin tarkkaa touhua taukojen kanssa kuten liitoissa eduskunnassa ja ymmärtääkseni valtion töissä muutenkin pääsyy miksi johto ei luota edes itse itseensä
- Anonyymi00002
"Lähtee lähtee...". Kyllä AI:llä takuu varmasti lähteekin. ;)
- Anonyymi00003
Minulla ihan sama, mutta tuskin tunteet laimenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671