Haluaisin kuvitella, että olisit myös itsevarmuuden jumalatar

Anonyymi-ap

Että voisin kehua ja palvoa sua , ilman että kokisit sen ivana tai vittuiluna, tykkään susta niin paljon, ja mua sattuu, jos et pidä itseäsi upeana ja ihanana, koska olet. HMPH, ehkä mun pitää näyttää se teoilla ja sanoilla irl <3.

8

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

voi kuule.

• Anonyymi00002

Lätökohtaisesti juu

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Lätökohtaisesti juu

lähtökohtaisesti

• Anonyymi00004

no menox ihmeessä naimisiin käärmemiehen kanssaa, voit tuntea kuinka pippelinsä valhew luikeryerlrr baginasi sisällä

• Anonyymi00005

Minä olen puleille ja narkeille jumalatar. Saan ihailua kääpiö narkilta ja olen ylpeä siitä.

• Anonyymi00006

Kuvittele ihan rauhassa mitä haluat eipä tuo ole häävi itsetunto yhdelläkään julkkiksellakaan oli kyse suomalaisesta tai ulkomaisesta julkkiksesta maine heillä on saatu ihmisiltä joista yksikään ei heitä tunne maineen perusteella on turha olettaa monesti ne kellä on hyvä maine on sata kertaa pahempia ja ne kellä on huono maine on taas sata kertaa parempia kuin maineensa kuinka tärkeää siis olisi tuntea edes ihminen jonka kanssa on

• Anonyymi00007

Mä en välitä maineesta, haluan vaan että hän voi hyvin. -AP

• Anonyymi00008

Luotan arviointikykyysi. Vaikka tuskin mulle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe