tuolla tuittuisella luonteellasi, en oikeastaan paremmasta tiedä...
Olet saanut rakastumaan
24
445
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minkä sitä luonteelleen voi.
- Anonyymi00002UUSI
Minä en voisi kuvitellakaan enää koskaan rakastuvani keneenkään!
- Anonyymi00003UUSI
Keneen olet rakastunut? k
- Anonyymi00004UUSI
Kiiaan, hän on kauneuden jumalatar.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mihin Veera on unohtunut???
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minkä ikäinen on?
- Anonyymi00005UUSI
Hyppää järveen ja hukuta löperöt puheesi siinä samalla.
- Anonyymi00008UUSI
Rakkaus voi ollakin vain, ilmoille haihtuva pierun karkaus, miten muuten, morjens
https://m.youtube.com/watch?v=xZAw6egALUc&pp=0gcJCZoBo7VqN5tD- Anonyymi00015UUSI
Se on aika paljosta itsestäkin kiinni.
- Anonyymi00009UUSI
Olen rauhallinen, mutta intensiivinen ja intohimoinen, joka voi välillä leimahtaa. Olen seksuaalinen, samalla herkkä ja henkeväkin. Olen täyshetero, mikä tarkoittaa naisia kohtaan positiivista intohimoa, miehiä kohtaan tarvittaessa negatiivista intohimoa.
- Anonyymi00010UUSI
Olet miehekkäästi tuittuinen? :)
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olet miehekkäästi tuittuinen? :)
En ota roolimallina muista miehistä. Olen aidosti ja rohkeasti oma itseni, en perusta mistään miesrooleista. Tunnen ja ilmaisen itseäni omana itsenäni, jos se ei jotain miellytä, ei voi mitään. Miesrooliin kuuluu tietynlainen persoonan pidättely, minä sensijaan tykitän monella ilmaisuvoimalla menemään. Voisi kuvailla, itsenäinen elämän taiteilija, silti vastuullinen ja luotettava ja rehellinen.
- Anonyymi00023UUSI
Kuin minä, mutta naisena
- Anonyymi00012UUSI
Panokset kovenee Mies.
- Anonyymi00013UUSI
Jos olet mies, pysy poissa läheltäni.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos olet mies, pysy poissa läheltäni.
Luetun ymmärtäminen...
- Anonyymi00014UUSI
No rakastu johonkin muuhun. Kaikella rakkaudella.
- Anonyymi00018UUSI
Minulla ei ole tarvetta rakastua enää keneenkään koskaan ja näin olen ajatellut jo parinkymmenen vuoden ajan! Ystävyys kiinnostaa suunnilleen itseni ikäisen miehen kanssa. Kunhan ilmat ovat kunnolla lämmenneet!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minulla ei ole tarvetta rakastua enää keneenkään koskaan ja näin olen ajatellut jo parinkymmenen vuoden ajan! Ystävyys kiinnostaa suunnilleen itseni ikäisen miehen kanssa. Kunhan ilmat ovat kunnolla lämmenneet!
No sortsit jalkaa ja ulos penkille toivomaan parasta.
- Anonyymi00016UUSI
Hyvää yötä t tuittupää
- Anonyymi00017UUSI
Kohta saat kaulimesta, jos et ota yhteyttä!
- Anonyymi00020UUSI
Huva!
- Anonyymi00022UUSI
Väkivallalla uhkailu ei välttämättä ole seksikästä, varsinkaan nykyaikana kun moiset vitsimielessä heitetyt kommentit tuomitaan myös miehiltä. Tämä toimii kahteen suuntaan, turha naisten on kuvitella että voivat elää kaksinaisilla standardeilla.
- Anonyymi00019UUSI
voi tulla pörröinen pää hetkeksi jos jotain Ultra Srong muoto baahtokian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262617Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702332Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128