Ja jos sopiva on löytynyt, minkälainen hän on?
Millaista miestä etsit?
40
505
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus Kristus.
- Anonyymi00012
Minäkin löysin jeesuksen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minäkin löysin jeesuksen.
Tuskin olit silloin Suomessa? Tänne hän tuskin tulee ihan vaan Venäjän takia. Putin haluaisi esittää Julius Ceasaria Nasaretilaiselle? Ja Jeesus tuskin haluaa olla tekemisissä Putinin kanssa, koska pahantekijät eivät pääse taivaaseen ja miksi heihin käyttäisi aikaansa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuskin olit silloin Suomessa? Tänne hän tuskin tulee ihan vaan Venäjän takia. Putin haluaisi esittää Julius Ceasaria Nasaretilaiselle? Ja Jeesus tuskin haluaa olla tekemisissä Putinin kanssa, koska pahantekijät eivät pääse taivaaseen ja miksi heihin käyttäisi aikaansa?
En sanonut tuota tosissani, se oli ns. läppä. Olen ateisti.
- Anonyymi00002
Lyhyttä narkomaania etsin, löysinkin mutta halusin koittaa pitkääkin. Sen jälkeen halusin keskikokoista.
- Anonyymi00003
Lojaalia, hellää ja rakastavaa. Yhden naisen miestä!
- Anonyymi00006
Ei siis ole löytynyt.
- Anonyymi00004
normaali mies joka jaksaa mua;)
- Anonyymi00005
”oot vaan tuollainen. ei sun kannata tuolla ulkonäöllä miestä yrittää”
Tietäjät tietää ja vihaajat vihaa- Anonyymi00007
Minkälainen ihminen sanoo toiselle jotakin noin törkeää? Kertoo sanojasta kaiken oleellisen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minkälainen ihminen sanoo toiselle jotakin noin törkeää? Kertoo sanojasta kaiken oleellisen.
Vihaaja vanhempi? Vihaaja veli tai sisko? Vihaava sukulainen?
- Anonyymi00008
Luotettava, huumorintajuinen, ei koko kylän naisten käyttämä eikä alaikäisiä lapsia.
Koolla tai värillä ei ole väliä, kunhan on samaa ikäluokkaa kuin itsekin olen. - Anonyymi00009
Rauhallista ja luotettavaa, kuitenkin omaa elämää saa olla ja huumorintajua
- Anonyymi00010
Vanhempien naisten vastauksia näköjään ketjussa.
Vähänkään sopivampaa hoikkaa naista etsii niin alkaa tulla vaatimuksia mm. pituuksista, tuloista, koulutuksista, harrastuksista, suosiosta jne.- Anonyymi00011
Kysyttiin naisilta. Anna naisten kommentoida äläkä puutu taas jauhamalla miesten oletuksista siitä, mitä miehet luulee, että naiset haluaa.
Eri naiset haluaa eri asioita. Joillekin esim ulkonäkö on tärkeä. Toisille luonne. Jollekin koulutus. Niillä, hoilla on jo enemmän kokemusta parisuhteista (kypsemmät), hakevat todnäk eri asioita kumppanissa kuin kokemattomana.
Miehet onkin yksinkertaisia ja pinnallisia ja haluaa aina vaan nuoren, kauniin ja laihan naisen. Muusta viis.
- Anonyymi00013
En etsi minkäänlaista miestä.
Ei ole tarvetta etsiä mitään tai ketään
kun tietää jo kuka ja millainen hän on.
Jos etsisin niin sellaista joka on oma itsensä, täydellinen kaikkine virheineen päivineen.
Jolle mä olen täydellinen samalla tavoin.
Mies jonka kanssa voi olla just sitä mitä onkin, joka ei yritä muuttaa muuksi, kuten en itsekään yritä muuttaa miestä muuksi kuin on.
Eihän silloin hän ole se johon alunperin edes ihastui, tykästyi sekä rakastui jos muuttaa ihan toisenlaiseksi.
Mies jonka kanssa voi rakastaa täysillä mutta myös riidellä, ja silti voi luottaa että se toinen on ja pysyy siinä vierellä.
Mies josta voin tietää ja luottaa että vaikka olisi sillä hetkellä kuinka riitainen tilanne kesken, pitää mun puolia täysin kaikkia muita vastaan.
Kuten itsekin pidän ja pysyn miehen puolella.
Jopa silloinkin kun oltaisiin väärässä.
Mies jonka kanssa tunnen olevani turvassa.
Oli tilanne sitten mitä tahansa.
Odotan vaan että hän tulee ja ottaa kainaloon.
Pitää kiinni ja mulla on vihdoin ja viimein
hyvä olla, ja tunnen olevani turvassa.
Olen kotona, onnellinen ja turvassa.
Tiedän että hän ajattelee ja tuntee samoin. - Anonyymi00014
Semmoista miestä joka antais mun toteuttaa itseäni ja unelmiani tukisi siinä. Sitten olisi yhteisiäkin unelmia kuten haussi ja pikkuvaavi. :) Haluisin semi tavallista elämää mutta silti sais olla välillä matkoja ja muuta. Meillä on yksi elämä.
- Anonyymi00015
Todella outo kysymys tällä palstalla. Täällä ei kai kukaan etsi seuraa. Jos etsii, niin on pahasti eksynyt. Tämä Ikävä - palsta on ihmisille, jotka ikävöivät jotain ihmistä, jonka ovat syystä tai toisesta menettäneet. Eivät välttämättä siksi, että haluaisivat tämän kanssa suhteen. Vaan ikävöivät vain jotain, jota joskus oli. Tunnetta tai tilannetta.
- Anonyymi00021
"Ja jos sopiva on löytynyt, minkälainen hän on?"
Eli toisin sanoen minkälaista miestä kaipaat. - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
"Ja jos sopiva on löytynyt, minkälainen hän on?"
Eli toisin sanoen minkälaista miestä kaipaat.Hän, jota kaipaan, ei ole mulle sopiva.
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hän, jota kaipaan, ei ole mulle sopiva.
Sitten ei varmaan tarvi vastata ketjuun jos et etsi ketään eikä kaivattu ole sopiva.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sitten ei varmaan tarvi vastata ketjuun jos et etsi ketään eikä kaivattu ole sopiva.
Vastasinkin alunperin että kysymys on huono, koska täällä ei etsitä seuraa. Väärä palsta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vastasinkin alunperin että kysymys on huono, koska täällä ei etsitä seuraa. Väärä palsta.
Aloitus oli mies versio samasta aloituksesta, jossa kysyttiin naisista alun perin. Mene sinne ketjuun motkottamaan.
- Anonyymi00016
Kirjoitin pitkän tarinan, mutta tallensin sen itsellesi. Lyhyesti sanottuna, mies joka pitää kiinni kädestä ☀️🤝
- Anonyymi00017
I don't need love, only satisfaction enää... Sammy Hagar laulukin.
Mutta niin oikeasti on joku into auttaa masentuneita tyttöjä sinänsä... aivan pyyteettömästi jos pystyn. - Anonyymi00018
Olen huomannut yllätyksekseni katselevani sillä silmällä lähinnä "itseäni vanhempia miehiä," kunnes tajusin, etten ole enää itsekään nuori ja nämä miehet ovat olleet samanikäisiä kuin minäkin. 😅
Eli ilmeisesti vetoaa mature look.
Sisäisesti tietysti klassiset vaatimukset kuten luotettava, uskollinen jne jne.- Anonyymi00025
Hassua, minulla on juuri päinvastoin. Oman ikäiset ei sytytä yhtään eikä vanhemmat.
Kaikille tädeille ja tyttötädeille suoraan ei. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hassua, minulla on juuri päinvastoin. Oman ikäiset ei sytytä yhtään eikä vanhemmat.
Kaikille tädeille ja tyttötädeille suoraan ei.Niin se onkin, että miehiä kiinnostaa aina nuoret naiset, kun taas naisia usein oman ikäiset miehet.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kaikille tädeille ja tyttötädeille suoraan ei.Minä en sanoisi iän puolesta kenellekään suoraan ei, mutta samanikäiset viehättää silmää eniten, itse tunnen olevani sisäisesti puolet vuosiani nuorempi. 😁
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kaikille tädeille ja tyttötädeille suoraan ei.Tämä ketjuu kysyy naisten mielipidettä, ei miesten. Miesten ei ole pakko tukkia itseänsä aina keskiöön.
- Anonyymi00022
Hot,hot,namipala.Sellainen saa helpommin anteeksi kömmähtelynsä.Semmonen silmän ruoka.
- Anonyymi00024
menestyvää samalla alalla
- Anonyymi00035
Ei multa. Minua ei hänen menestyksensä työssä kiinnosta, vaikka olenkin iloinen hänen puolestaan, jos menestyy. Omakaan menestys ei ole tärkeää. Kunhan saan elää omannäköistä elämää.
- Anonyymi00029
terävää ja kovaa pehmeää ja sulavaa
- Anonyymi00032
Sellaista joka haluaa p*nna mut parin vuoden välein paksuksi.
- Anonyymi00038
Tuollaisen löytäminen ei ole vaikeaa.
- Anonyymi00039
Turvallinen, luotettava, vastuuntuntoinen, lämmin, empaattinen, huumorintajuinen, maailmasta kiinnostunut, fiksu ja keskustelukykyinen. On löytynyt jo.
- Anonyymi00040
senmosta jolla sattusolee lompsassa hilloa
- Anonyymi00041
Rakastava, hellä, lojaali ja turvallinen. Yrittäjä tai työelämässä sekä halukas kehittämään itseään. Mielellään luova eikä hitusesta seikkailunhalua ole haittaa. Sitoutumiskykyinen eikä pelkää puhua ja pussata. Minua pidempi ja mielestäni komea yli 30 tai ehkä yli 35 , mutta alle 50 vuotias. Optimistinen ja huumorintajuinen. Ei paheksu haaveitani ja tavoitteitani ja omaa omiakin tavoitteita. Yhdessä kummankin tavoitteet soljuvat yhteisiksi päämääriksi.
- Anonyymi00042
Aikuinen mieleltään, turvallinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718