Poistan itseni

Anonyymi-ap

projektista, mihin en olisi koskaan halunnut edes osallistua! Minulta ei edes kysytty sitä haluanko osallistua projektiin, koska en ymmärtänyt mitään siitä mitä minulle tuntematon mies kertoi! Voin silloin jo todella huonosti, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä se esitys oli minulle rakkaassa työpaikassa, enkä ymmärtänyt sitäkään keneen se liittyi! Mutta silti menin sinne aina töihin mielelläni ja jos olisin saanut jatkaa siinä työpaikassa, voisin nyt todella hyvin! Näen painajaisia jopa päiväunien aikaan! Olen mieluummin elossa ja yksin, kuin että tekisin jotain sellaista mikä ei sovi minulle ollenkaan. Tykkään liikkua yksin, joten sekään ei ole minulle mikään ongelma! Voin henkisesti todella huonosti, eikä minulla ole minkäänlaista jaksamista ruveta auttamaan ketään enää koskaan! Haluan vain ne rahat, jotka menetin kiusaamisen takia, siltä se on aina tuntunut, pelkästään joltain käsittämättömältä näytelmältä, jota inhosin joka ikinen päivä! Koskaan ei olisi saanut aloittaa mitään sellaista, josta ei olisi jo heti alussa kerrottu ja siksi jouduin kokemaan jotain sellaista, mikä on vienyt paljon pois elämänhalustani!

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

joo näi o koittanu vaa salaa harrastella.

• Anonyymi00002

Avoimuus ja rehellisyys lienee tie ulos tuosta.

• Anonyymi00003

Arvoitukset eivät sovi erityispiirteiselle, siksi projektilla ei ollut koskaan mahdollista saada aikaan mitään hyvää! Olisin vain halunnut tehdä töitä minulle rakkaassa työpaikassa ja elää rauhassa. Se mitä olen joutunut kokemaan on jotain niin kauheaa, että kestää kauan selvitä kaikesta siitä mikä vahingoitti minua aivan liian monen vuoden ajan. Ja sitä ihmettelen ettei projektia lopettu, vaikka oli tiedossa se kuinka huonosti voin, koska en pystynyt tekemään töitäkään juuri ollenkaan! Kaikki se mitä olen joutunut kokemaan on tuntunut syvästi ahdistavalta ja niin stressaavalta, että muutaman kerran melkein jo kävelin päin punaisia valoja!! KUNPA PROJEKTIA EI OLISI KOSKAAN ALOITETTUKAAN!! Olen ollut valtavan surullinen ja ahdistunut siitä, miksi minut pakotettiin osallistumaan siihen, kysymättä niitä kysymyksiä mitä minä elämältäni haluan tulevaisuuteeni liittyen!! Muut ehkä ajattelivat tekevän minulle palveluksen, mutta siltä se ei ole tuntunut koskaan! En ymmärtänyt mitään siitä niiden neljän vuoden aikana, kun olin töissä minulle rakkaassa työpaikassa ja työkaverit ja lasten vanhemmat esittivät! Voin jo silloin huonosti, koska jos ei ymmärrä mitään siitä mitä ympärillä tapahtuu se rasittaa valtavan paljon henkisesti ja fyysisestikin! Mikään esitys missään ei silloin kertonut minulle mitään sellaista tietoa, jonka olisin ymmärtänyt! Ja kyse oli useammasta vuodesta! Ja se teki elämästäni helvettiä!!

• Anonyymi00004

En ole koskaan halunnut tutustua keneenkään edes ystävänä, aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Se ei ole minun näköistä elämää!!

• Anonyymi00005

Vai että arvoituksia on esitelty. Kukas sellaista paskaa on tehnyt?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vai että arvoituksia on esitelty. Kukas sellaista paskaa on tehnyt?

Virallinen valvoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe