päässä jos kuvittelet jonkun olevan susta kiinostunu 🤣🙆🏻♂️😆
Kyl sul pahasti heittää
53
631
Vastaukset
- Anonyymi00001
aika monikin 🙂
- Anonyymi00002
kiitos piruliisa geenien
- Anonyymi00003
Pomperipossa pilaa lapset.
- Anonyymi00004
Taas tuo kateellisuuden kuningas 😄
- Anonyymi00056
👑
😆
Oikea itseilkimys se on
- Anonyymi00005
Yarkoitit kai tuota runkkaria, ammatti-erunkkaria MArko Viirua?
Haha, oot kateellinen sille ;3, no oonhan mä ihan komea kai...
- Anonyymi00006
Ilmeisesti hän kiinnostaa sinua suuresti, koska jaksat vaivautua tekemään näitä aloituksia.
- Anonyymi00007
Ei pidä paikaansa!!!!
- Anonyymi00009
Niin kuin vähänkin miettii; jos joku mies haluaa päättää toisen miehen puolesta, onko hänellä jatkossa naisia - huomaatko kukaan jotain outoa tässä. Joku voisi ajatella, pitäisikö heteron muuttua homoksi, muuten tuossa ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei pidä paikaansa!!!!
Ihan selkeesti olet korviasi myöten rakastunut. Pyörii sun mielessä öin ja päivin 😉
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei pidä paikaansa!!!!
Juu juu. uskottavaa, kun kerran olet jatkuvasti hänen kimpussaan. 😂😉
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei pidä paikaansa!!!!
Niinkö projektissas luki?
- Anonyymi00026
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei pidä paikaansa!!!!
Selvästi pitää paikkansa mut siinä sivussa haukut muut sujuvasti 😵
- Anonyymi00008
Miten pahasti sulla heittää jos luulet et olevasi jotenkin oikeutettu arvostelemaan. Ootko sokea. Tietäisitpä vaan kuinka monen muun mielestä olen kaunis.
- Anonyymi00013
Kun on ilmakitaran MM kisat niin täällä selvästi menossa paskanpuhumisen MM kisat.
Mikä ketju voittaa kerro ?- Anonyymi00014
Veikkaan Pilttikahle!
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Veikkaan Pilttikahle!
Ota mangososetta vai Piltti lihasosetta 🍼
- Anonyymi00015
Henkilökohtaisuuksiin ja aiheeseen liittymättömiin asiattomuuksiin ei mennä huomaamatta, kyllä ne on ihan tarkoituksella sanottu ja loukkaaviksi tarkoitettu.
- Anonyymi00016
Aloittaja kertoo tällä itsestään. Vastaan. Olen sinun kanssa täysin samaa mieltä.
- Anonyymi00018
Hiljaa! 🙆🏻♂️
- Anonyymi00024
Aivan. Tuollainen kävisi kaikkein eniten järkeen 🤔
- Anonyymi00060
Kyllä. Kyse on projektiosta
- Anonyymi00017
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten näillä sivuilla kiitos MT potilaiden
- Anonyymi00034
Sellaisia ei vaan jaksa!
- Anonyymi00021
Miks luulet et joku muka luulee et joku ois jostain kiinnostunu? Musta ei ainakaan oo enkä kuvittele mitään t. Yksinäinen mies
- Anonyymi00022
Ole hiljaa! Aloitus on naiselle mieheltä!
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siinä pässi huomaat miten pahoitat muiden mielet ei mee oikein yks yhteen 🤣🤣
- Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aloittajassa ei kyllä oo miestä laisinkaan.
-sivusta
- Anonyymi00023
Tiedät kyllä miten moni on kiinnostunut minusta. Miksi kummassa kirjoittelet tänne tuollaisia vähättelyjä, vaikka tilanne on päinvastoin. Ehkä yrität itsellesi niin sanoa kun totuus on vastakkainen. Ja tosi upeita miehiä ovatkin, tietäisitpäs tarkemmin.
- Anonyymi00028
Tuskin on kukaan kiinnostunut. Samapa tuo
- Anonyymi00031
Mun päässä ei ketään heittämässä.
- Anonyymi00032
Mitä se läskipaska huutelee?
- Anonyymi00036
Luuletko että mua kiinostaa mitä mieltä sä olet asiasta? Luuletko sä muka tietäväsi muutenkaan mitään mun elämästä tai asioista. Mä en tarvitse edes kenenkään tuntemattoman anonyymin kiinostuksia palstalla. Mulle riittää ja merkitsee vaan ja ainoastaan se yksi ja ainoa ihan täällä oikeassa elämässä joka oikeasti on kiinnostunut, ja rakastaa aidosti mua. Ainoastaan vaan mua.
- Anonyymi00038
Alhaalta ylös. Valtavan tärkeää on se.
- Anonyymi00041
Hei, kaikki ovat kiinnostuneita MINUSTA. Minuurestansa.
https://m.youtube.com/watch?v=zIbG--2fPxQ- Anonyymi00051
"Haloo Peräkontti"! T. Hanna
- Anonyymi00042
päässä heitytyää kuin joku Roaldon jalkapallo päässä heittää...
- Anonyymi00044
Minusta ei ole kiinnostunut edes piru eikä palokärki.Ja mitä sitten onko sillä mitään merkitystä ei todellakaan.
- Anonyymi00047
Tuntuuko muuten hyvältä kirjoittaa tällaisia aloituksia palstan naisten luettavaksi? Vai etkö osaa yhtään välittää kenenkään tunteista? Kukakohan nainen sinua arvostaa?
- Anonyymi00048
Kerran oli siinä jossain makkaratalon lähellä katusoittaja joka soitti sähkökitaralla jotain juttua se oli niin v.. hyvän kuuloista, mutta sitä ei kadehtinut yhtään.
Sitten oli joskus yhden tyypin autossa se laittoi jonkun kasetin soimaan, kuuntelin että v... miten voi olla noin hyvänkuuloista, mutta sitäkään ei kadehtinut.
Kerran käväisin yhdellä treenikämpällä, siinä oli naapurissa jiku vanhempi soittaja ja tulu sem soolo, niin sitä vain kuunteleli, että mitä h.. ompa kyllä hyvin soitettu.
Joskun kävelin ohi, kun tyypit treenas ja niillä oli ikkuna auki, ne soitti jotain black metaliin vivahtavaa ja olin vaan, et noi tarvii levytysopimuksen.
Kerran kuulin, kun sokea tyttö soitti pianolla jonkun klassisen kappaleen, siis se biisi levittäyty, kuin kaunis puutarha, sitäkään ei kyllä kadehtinut.
En tiedä mistä se kateus tulee, kun kuulin Mac DeMarcon kappaleen The Truth, tulin kateelliseks, mutta se oli ja meni.- Anonyymi00049
... ai niin, sitten joskus kävi niin, että kuulin radiosta biisin ja olin, että vitsi miten hyvä, pakko muistaa vähän sanoja ja katsoa internetistä mikä tää on: The Queen - Killer Queen...
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
... ai niin, sitten joskus kävi niin, että kuulin radiosta biisin ja olin, että vitsi miten hyvä, pakko muistaa vähän sanoja ja katsoa internetistä mikä tää on: The Queen - Killer Queen...
...ja sitten se ei myöhemmin jotenkin edes kuulostanut miltään
- Anonyymi00052
Jep. Et oo kateellinen musantekijöille, mut kuuntelijoille sitte sitäkin enemmän. -sivu
- Anonyymi00053
Ymmärrän kyllä pahan mielesi kun sait pakit etkä voi kontrolloida minua enää. Sinulla ei ole mitään keinoa vaikuttaa elämääni enää millään tavalla.
Mitä vaihtoehtoihin tulee, niin niitä on aivan liikaa. Valitsin heistä komeimman ja isoaseisimman. Sinähän et sellaisesta tiedä mitään tirreinesi.
Eiköhän se joku vielä sinutkin huoli 🥺.- Anonyymi00059
Voi voi ap tuota itsekehua 😄
- Anonyymi00054
Ymmärrätkö ap, että tätä palstaa lukee aika moni itsestään epävarma nainen. Voisitko yhtään välittää millaisen olon tuotat heille?
- Anonyymi00057
Päivän paras komentti siinä 🎀
- Anonyymi00058
Ne jahtaa vain yhtä niin eivät ajattele seurauksia muita kohtaan eivätkä ketjuissa näe muita.
- Anonyymi00055
"Kyl sul pahasti heittää
Anonyymi-ap
2026-03-11 15:28:41
päässä jos kuvittelet jonkun olevan susta kiinostunu 🤣🙆🏻♂️😆"
Joo, niin heittää. Mutta älä sä siitä huolehdi, oon ihan sinut asian kanssa. Tuhlaa energiaasi johonkin paljon mielenkiintoisempaan asiaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1342320Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n652247Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi541915EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt711618Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan971461- 971455
Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1161329Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311200Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171- 711067