En minäkään kehenkään luota täysin, mutta silti, haluan olla positiivinen ja uskoa hyvyyteen, että lopulla aitous ja kiltteys voittaa. Ei tarvitse olla niin itsekäs, että voi pitää muiden puolta.
Haluan vain tehdä onnelliseksi sinut, koska tunnen ,että olisimme onnellisia yhdessä ja kaipaisit sitä. Ei minulle ole väliä millään seksillä tai muulla, mitä ne muut haluaa, haluan vain, että liekkini saa vain parasta, ja olla onnellinen <3
Mun sydän on voimakas ja rakastava, kunhan vain olet "oikea" . En tahdo pahaa kenellekkään, haluan tehdä tästä maailmasta paremman paikan kaikille elää
Älä ole noin kyyninen, maailma on paha, mutta on täällä hyviäkin
7
212
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen loppuunpalanut hoitamattoman adhd:n takia. Tai niin eräs alan asiantuntija minulle mainitsi. Haluan yrittää hoitaa itseäni lääkkeittä. Se vaan vaatii tietyt raamit elämälle. Struktuurin päiviin. Mutta kiva aloitus sinulla :)
- Anonyymi00002
Onnea siihen, itsellä aloitettiin lääkitys juuri, toivon, että se auttaisi. Ymmärrän tosi hyvin ton loppuun palamisen, itselläkin sitä. :) -AP
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onnea siihen, itsellä aloitettiin lääkitys juuri, toivon, että se auttaisi. Ymmärrän tosi hyvin ton loppuun palamisen, itselläkin sitä. :) -AP
Toivotaan että olisi sopiva lääke sinulle. Jos ei juuri se, niin onhan niissä vaihtoehtoja. Johan siinä oli kohenee, kun pystyy keskittymään ja päässä olevat 10 discoa jää pois. Itse yritän saada elämäntapamuutoksilla apua tähän. Rukkaan ruokavaliota, lisäravinteita, yrttejä ym. liikunta-ja keskittymisharjoitusjuttuja. Saada elämän puitteet kuntoon. Tiedän että ei salamana muutos tapahdu, mutta itselläni ei ole työvelvoitetta, niin on aikaa kokeilla erilaisia itsehoitomenetelmiä.
- Anonyymi00005
Ei minua voi tehdä onnelliseksi sellainen ihminen, jonka takia menetin itselleni jotain hyvin tärkeää. Ja se ettei henkilö, joka tuli vastaan todella monia kertoja sanonut koskaan mitään, valitettavasti muistuttaa liikaa lasteni isää, enkä siksi pysty pitämään hänestä!
- Anonyymi00006
Olet paha ihminen.
- Anonyymi00008
Ikäero
- Anonyymi00009
Se kaiken muun lisäksi on sellainen, joka ei missään tapauksessa sovi minulle, koska pidän vain suunnilleen ikäisistäni miehistä. Minulle täysin mahdoton ajatus ollut koko ajan se, että olisin tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224