Pyhäjärvi radio mitä kaikkea se suoltaisi ulos näin Suomi 24 teemalla
K u u m a a t Aallot
22
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuumia aaltoja 🤣
- Anonyymi00002
Humppa perSSlävet esittää: Nyt mua vierään linnasta linnaan.......🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00003
Järviseksiä järviradioista pitkin kesää. Onhan sitä vielä jäljellä.
- Anonyymi00004
AsemaKanava voisi olla nimeltään me jankuttajat vähän kuin MeVehkeilijät
- Anonyymi00005
Hulluhan se on joka ei puolta tarjoa
- Anonyymi00007
Paikallisradiossa:
Kaivoksen uusista miljardibisneksistä ja nelostien tuhansiin nousevista työpaikoista esittelisi kylätalolla radioidusta viihdevartissa valtuuston puheenjohtaja!
Edellisen lisäksi hömppäpuolituntisessa kunnanjohtaja innostaisi pörssikoijareita miljardisavotoihin viherpesemään kunnantaloa jossa järjestyisi lataamo miljardille kännykän akulle!- Anonyymi00009
Pihalle voisi ajaa metsäkonbeen, minkä hytissä voi kuunnella Putinin parhaita puheita. hih hih
- Anonyymi00008
Kuulostaa hyvälle! Milloin paikallisradio Pyhäjärven Vihreät Aallot aloittaa?
- Anonyymi00010
LeveäperSSeiset kymmenen leivän uunin omaavat saapastakin tyhmemmät lehmänkantturat voisivat pitää keskustelua aiheesta:Ketkä ovat vasikoitteni isät? Kenellä sadoista sonneista jotka minua astuneen ollut paras kyyrpä..jne...🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00011
On siinä ortodoksiuskovaisella puheet.Menis hoitoon ennenkuin mitään vakavampaa sattuu.Vaarallinen vapaana ollessaan,,
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
On siinä ortodoksiuskovaisella puheet.Menis hoitoon ennenkuin mitään vakavampaa sattuu.Vaarallinen vapaana ollessaan,,
Olet säälittävä riidankylväjä. Aina väärien henkilöiden kimpussa. Kuka persuista olikaan ortodoksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olet säälittävä riidankylväjä. Aina väärien henkilöiden kimpussa. Kuka persuista olikaan ortodoksi.
Ei Persuissa ole ortodokseja vaan Kepussa juuri sinä.Onko dementia mennyt jo noin pitkälle että et muista olevasi ortodoksi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei Persuissa ole ortodokseja vaan Kepussa juuri sinä.Onko dementia mennyt jo noin pitkälle että et muista olevasi ortodoksi.
Mutta muita hulluja kuin sinä ei ole täällä. Muuten olet täysin väärän henkilön kimpussa kaunaisena,
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta muita hulluja kuin sinä ei ole täällä. Muuten olet täysin väärän henkilön kimpussa kaunaisena,
Mitä j ä l l e e n sekoilet??? Eihän tuossa viittaaamasi kohdalla mainita ketään henkilöä.Mistä siis tiedät että ollaan väärn henkilön kimpussa.Sinä kyllä käytät härskisti henkilöiden nimiä.että jokainen tietää ketä kulloinkin maalitat.Siitä sinulle tulee riippakivi oikeudessa,
- Anonyymi00013
Henkka ei taida tykätä kun puhutaan vain pikku kunnan kunnanjohtajasta. Radiotoimittaja edellä virheellisesti niin mainihti.
- Anonyymi00018
Isosuinenko täällä räkyttää?
Missä muuttoauto? - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Isosuinenko täällä räkyttää?
Missä muuttoauto?Peruutti kuulemma vahingossa isosuun"reppuun"eikä ole etsinnöistä huolimatta löytynyt🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Peruutti kuulemma vahingossa isosuun"reppuun"eikä ole etsinnöistä huolimatta löytynyt🍀🍀🍀🍀
Emoji vastailee itselleen.Kun itse kysyy ja itse vastaa niin ei tule riitaa..
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Emoji vastailee itselleen.Kun itse kysyy ja itse vastaa niin ei tule riitaa..
Hyvin tunnistat tilanteesi.
- Anonyymi00023
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00024
Pikkukunnan suhteiden ja yhteistyön romuttamisesta naapurikuntiin ja palkkaa maksavan kunnan kuntalaisten arvostelemisesta ei hääviä mainintaa työtodistukseen ansaita.
- Anonyymi00025
Nyt ois ideaa ja aihetta riittäs kannatan vapaa sana kyläkuvaa ja pikku haastatteluja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1362342Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n662251Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi591928EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt721625- 981470
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan971461Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1171347Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311210Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191181- 791103