Oletko löytänyt täältä itsellesi osoitettuja aloituksia tai kommentteja?
Kuinka varma olet niistä?
A) luulen kaikkia minulle osoitetuiksi
B) Mikään ei ole ole minulle
C) Epäilen vahvasti olevan minulle
D) Olen tosi tosi varma
Tiedätkö kirjoittajan kyllä/en?
Tunnistamisesta
9
201
Vastaukset
- Anonyymi00004UUSI
Välillä löydän TODELLA osuvia aloituksia.. Lähimpänä ehkä tuo A vaihtoehto ja tiedän kirjoittajan. Mutta pieni järjen ääni sanoo silti vaihtoehto B:n olevan totta. Ja B lieneekin totta, mutta en halua sitä itselleni myöntää, täällä on paljon mukavampaa olla jos ajattelee toisin, siis että A on totta :D
- Anonyymi00005UUSI
Tuntuu typerältä edes sanoa tätä, mutta olen yhden aloituksen kohdalla noin 85 prosenttisen varma, ja toisen aloituksen kohdalla noin 45 prosenttisen varma, että ne kaksi olivat minulle suunnattuja. (Olen palstaillut täällä yli 3 vuotta, joten ei mistään suuresta osuudesta palstan aloituksia puhuta todellakaan.) Lisäksi on liuta muita aloituksia, joiden kohdalla olisin toivonut, että ne ovat minulle, mutta en mitenkään voi varmistaa sitä. Ja tietenkin on iso kasa aloituksia, joista luulin, että ne olisivat voineet olla minulle, mutta myöhemmin paljastui, että tulkitsin asian ihan väärin.
Jos arvioni noista kahdesta aloituksesta meni oikein, tiedän kirjoittajan. Kukaan muu elämässäni ei olisi voinut niitä kirjoittaa, koska hän tietää minusta toisiinsa liittymättömiä asioita, joita kukaan muu ei tiedä.- Anonyymi00006UUSI
Oma vikasi :)
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oma vikasi :)
En ole kiinnostunut osallistumaan tuollaiseen vääntöön palstalla, mutta kiitos mielipiteestä.
- Anonyymi00007UUSI
B, en usko, että mies kirjoittaa täällä. Mutta olen varma, että tunnistaisi omat hänelle osoitetut kirjoitukseni täältä. Niin tarkkoja ovat vihjeet.
- Anonyymi00008UUSI
Eräs jäi kiinni kirjoittelusta jotka tunnustin. Myönsi kun kysyin.
- Anonyymi00011UUSI
B - > C.
Ei mikään mukava herätus, eivät kivoja viestejä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1912471Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä711222Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss523218Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092924Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132558Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191995