Oletko löytänyt täältä itsellesi osoitettuja aloituksia tai kommentteja?
Kuinka varma olet niistä?
A) luulen kaikkia minulle osoitetuiksi
B) Mikään ei ole ole minulle
C) Epäilen vahvasti olevan minulle
D) Olen tosi tosi varma
Tiedätkö kirjoittajan kyllä/en?
Tunnistamisesta
46
547
Vastaukset
- Anonyymi00004
Välillä löydän TODELLA osuvia aloituksia.. Lähimpänä ehkä tuo A vaihtoehto ja tiedän kirjoittajan. Mutta pieni järjen ääni sanoo silti vaihtoehto B:n olevan totta. Ja B lieneekin totta, mutta en halua sitä itselleni myöntää, täällä on paljon mukavampaa olla jos ajattelee toisin, siis että A on totta :D
- Anonyymi00005
Tuntuu typerältä edes sanoa tätä, mutta olen yhden aloituksen kohdalla noin 85 prosenttisen varma, ja toisen aloituksen kohdalla noin 45 prosenttisen varma, että ne kaksi olivat minulle suunnattuja. (Olen palstaillut täällä yli 3 vuotta, joten ei mistään suuresta osuudesta palstan aloituksia puhuta todellakaan.) Lisäksi on liuta muita aloituksia, joiden kohdalla olisin toivonut, että ne ovat minulle, mutta en mitenkään voi varmistaa sitä. Ja tietenkin on iso kasa aloituksia, joista luulin, että ne olisivat voineet olla minulle, mutta myöhemmin paljastui, että tulkitsin asian ihan väärin.
Jos arvioni noista kahdesta aloituksesta meni oikein, tiedän kirjoittajan. Kukaan muu elämässäni ei olisi voinut niitä kirjoittaa, koska hän tietää minusta toisiinsa liittymättömiä asioita, joita kukaan muu ei tiedä.- Anonyymi00006
Oma vikasi :)
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oma vikasi :)
En ole kiinnostunut osallistumaan tuollaiseen vääntöön palstalla, mutta kiitos mielipiteestä.
- Anonyymi00007
B, en usko, että mies kirjoittaa täällä. Mutta olen varma, että tunnistaisi omat hänelle osoitetut kirjoitukseni täältä. Niin tarkkoja ovat vihjeet.
- Anonyymi00008
Eräs jäi kiinni kirjoittelusta jotka tunnustin. Myönsi kun kysyin.
- Anonyymi00012
Miten sait tunnutuksen?
👀🔦 - Anonyymi00015
Kerro mitä kirjoitin ?
- Anonyymi00021
Puskiin huutelet täällä mitä sylki suuhus tuo tai sitten olet helposti huijattavissa mutta sitä en usko. Olet pahantahtoinen niljakas yksinkertaisesti
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sait tunnutuksen?
👀🔦Meni niin hämilleen yllättävästä kysymyksestä, että alkoi selitellä kirjoituksiaan.
- Anonyymi00011
B - > C.
Ei mikään mukava herätus, eivät kivoja viestejä.- Anonyymi00013
Voi ei.
- Anonyymi00016
Joskus täällä saa takaisin jostain syystä ja muittenkin edestä. Se on vain elämää. Riippuu ketä täällä ja kuka minäkin esiintyy. Luulis että oisit oppinu jo
- Anonyymi00018
Sitä syö mitä tilaa mutta älä tilaa muidenkin edestä
- Anonyymi00024
Yleisesti sanottu.
Näin kun toimit live elämässä diellä omassa kaveripiirissäsi niin saatat saada turpaan vielä joltakin - Anonyymi00028
Tai jos ei ole kavereita siellä live elämässä, ulkona tai et kuulu kavereittesi somepiireihin tai ei tule kutsua bileisiin, älä ihmettele.
- Anonyymi00029
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi ei.
Tämä ei tullut multa ihan tiedoksi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
😂.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
😂.
Sanos muuta 🤣🤣.
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kiva, olin jo niin huolissani.
- Anonyymi00014
B mikään ei koske mua
- Anonyymi00019
Hujopille mitään
- Anonyymi00032
Miten voi tulla jos on päivän töissä niinkuin normaalit ja pois täältä ?
- Anonyymi00020
Huomasin tuossa aiemmin kalasteluviestejä, joihin vastasin ajatuksena että katsotaan mitä seuraa ja oikeassahan olin. Taas kerran..
- Anonyymi00022
En ymmärrä, mitä tarkoitatte kalasteluviesteillå... Mihin niitä käytetään?
Jokainenhan päättää itse vastaako vai ei. - Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
En ymmärrä, mitä tarkoitatte kalasteluviesteillå... Mihin niitä käytetään?
Jokainenhan päättää itse vastaako vai ei.Minä vastasin koska tiesin ne sellaisiksi ja halusin nähdä vaikutuksen. Oikeassa olin :)
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä vastasin koska tiesin ne sellaisiksi ja halusin nähdä vaikutuksen. Oikeassa olin :)
Minä olen tänne ihan liian älykäs! Nyt viimeistään huomasin sen, vaikka olen huomannut kyllä muutenkin :))
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minä olen tänne ihan liian älykäs! Nyt viimeistään huomasin sen, vaikka olen huomannut kyllä muutenkin :))
Mennäänkö laittamaan älyt ämpäriin 🤭?
- Anonyymi00040
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sen jälkeen alkoi tulla oikein etunimen ekalla kirjaimella olevia viestejä, jotka hävisivät kun kirjoitin asiasta.
Muistakaa te muut olla varovaisia täällä, tämä on sairas paikka, jonka olen tiedostanut jo vuosia ja siksi en käväise täällä kuin korkeintaan pari kertaa kuussa.
Miksi edes käyn? En tiedä, ehkä siksi että olen utelias kaiken suhteen, joka on myös auttanut ymmärtämään monia asioita. :)) - Anonyymi00044
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä vastasin koska tiesin ne sellaisiksi ja halusin nähdä vaikutuksen. Oikeassa olin :)
Testaatte vain ja temppunne tunnen
- Anonyymi00025
Fiiliksen mukaan. Ei hänen tarvitse sitä miettiä, että varmana täältä kuvittelisin hänet tunnistavani mistään. Viimeksi varmaan ajattelin tunnistavani, kun hän kyseli onko mulla loisia 🤭 Kirjoittelen tänne vähän kaikenlaista. Puran usein harmitustakin. Ajatuksena se, että tänne voi purkaa kaiken " kuonan", jota ei IRL sitten tarvitse enää kasvokkain angstata.
- Anonyymi00035
Mä en kysellyt onko sulla loisia.
Kuka sinun omasi hän on. Niitä riittää täällä. - Anonyymi00037
Tänne voit suoltaa rauhassa kaiken ja oksentaa yrjösi ulos mun puolesta. Yrjöö välillä toisten niskoihin. Kato mitä tulee takaisin. Tee ihmiskoe !
- Anonyymi00046
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mä en kysellyt onko sulla loisia.
Kuka sinun omasi hän on. Niitä riittää täällä.Joo et varmaan sinä. Lapamadosta tais olla kysymys. Ei siinä mitään. Asiallinen kysymys, johon annoin rehellisen vastauksen. Ei ollut lapamato, vaan outo valaistus.😌
- Anonyymi00047
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tänne voit suoltaa rauhassa kaiken ja oksentaa yrjösi ulos mun puolesta. Yrjöö välillä toisten niskoihin. Kato mitä tulee takaisin. Tee ihmiskoe !
Ei kannata omia tätä. En yrjöile täällä. Välillä vaan vähän puran tunteita, hyviä tai huonoja🥲
- Anonyymi00031
Kyösti Kakkanen
- Anonyymi00034
C) Epäilen vahvasti että joku stalkkaaja/stalkkaajat laitellut viestiä.
Mistäs mä niiden nimiä tiedän. - Anonyymi00036
Joku siteerasi kerran Ultra Brata. Paska bändi mutta exäni suosikki. Kävi mielessä voisiko se olla hän. Mutta tuskinpa oli.
- Anonyymi00039
Et voi tietää exäsi suosikkia. Jos sait kyseisen bändin ketjuusi vastaa se täällä samaa jos kirjoitat kommentin toiseen ketjuun, teitkö sydämen luovutuksen.
- Anonyymi00042
Olisin todella huolestunut, jos tällä palstalla olisi kommentteja, jotka on suunnattu minulle. Kyllä tämä satunnaisena ajanvietteenä menee, mutta jos joku kirjoittelisi minulle täällä tosissaan niin enpä usko, että meillä olisi liiemmin yhteistä tai muutoinkaan olisimme ajatusmaailmoiltamme yhteensopivia.
- Anonyymi00043
Olet siis paremmalla asialla täällä kuin muut 😉?
- Anonyymi00045
Ruvetaan sinusta tekemään oletuksia tänne ja ruvetaan mittailemaan päästä varpaisiin mikä olet.
Ihmiskoe sinusta - Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olet siis paremmalla asialla täällä kuin muut 😉?
Väitinkö niin? Kunhan lueskelen ja kirjoittelen, mutten laita suuremmin painoarvoa palstalla kommentoinnille. Luotan siihen, että jos mies on minusta kiinnostunut, uskaltaa hän lähestyä muutoinkin kuin paltalla kalastelemalla. jos taasen negatiiviset ja haukkumiskommentit olisivat minulle suunnattuja niin jääkööt omaan arvoonsa. En suotuisi pitämään yhteyttä irl ihmiseen, joka ajattelisi minusta niin rumasti, kuin jotkut kommentoijat kirjoittelevat, joten eipä kyseisiin kommentteihin kannata takertua palstallakaan tai olettaa niitä itselle suunnatuksi.
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ruvetaan sinusta tekemään oletuksia tänne ja ruvetaan mittailemaan päästä varpaisiin mikä olet.
Ihmiskoe sinustaMultipersoonasi me muodossa on erittäin vakuuttava. Sori ,mutta en voisi vähempää välittää palstauhkailijoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689