Rakastelu on kallis harrastus

Anonyymi-ap

Kondomit xl-koko 25kpl 15 euroa, ruokien ja juomien tarjoilu 100 euroa, kyyditykset 100 euroa, kaupoissa käynti vie minkä vie, joten ei tämä helppoa ole.
Hain toimeentulotukea panemiseen, mutta katsoivat ettei tämä ole tarpeellinen meno. No. Minä tuumasin, että kalliimmaksi tämä tulee kunnalle kun palaan vanhoihin tapoihin ja vetelen paljaalla. Sitten alkaa mukuloita olemaan ja kunta maksaa kulut yksinhuoltajille. Kondomitkin on 60 senttiä kappale.
Alan säästämään, vetelen paljaalla ja enkä tarjoa enää mitään. Pyydän vain kylään ja pyydän tuomaan omat eväät. Veloitan mikroaaltouunin ja kahvinkeittimen käytöstä. Vesilaskun laitan perään. Olen herrasmies ja en pyydä täyttä sähkön hintaa.

10

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo, tuo kondomien pois jättäminen on hyvä. Ei tartte sitten hakea toimeentulotukeakaan asioihin mitä ei tarvitse, eikä tule ostettua väärää kokoakaan turhaa.

• Anonyymi00004

Tumputtamisessa on monia hyviä puolia, edullista ja varma saanti kun haluttaa roiskia jugurttia. Vasuri on joskus mustasukkainen oikealle händylle 🤠

• Anonyymi00007

Se on handu.

• Anonyymi00005

Rakastelu on halpa harrastus kun älyä on päässä.
      Itse hommasin 51 vuotiaan vanhanpiian hyvävartaloisen. Ei tarvitse kondomeita kun hän ei enää voi tulla raskaaksi. Iltaruuaksi riittää hyvin pakastepinaattikeitto ja ruisleipä jotka ei paljon maksa. Bensakulutkin on pienet kun rakastettuni asuu 10 kilometrin päässä.
      Itse olen 40 vuotias mies.
      Olen sanut vahvoja täyttymyksiä jo 125 kertaa, pidin niistä oikein listaa.

• Anonyymi00006

Vielä kalliimpi harrastus, jos ei käytä ehkäisyä.

• Anonyymi00008

Eihän se siitä kulu, paranee vain kun sitä hoonataan. Meisselin kärki se vain myös teroo ja se on kuin sepällä olisi käyttänyt 🤠

• Anonyymi00011

Välillä voi vilkaista vaikka pilluvideoita.

• Anonyymi00009

On pankopojalla haaveet.Varo ettei temumorsian puhkea joudut tiinkaa mummoltasi kuten ennen.

• Anonyymi00010

Keskustelun aloittaja, laita poikaystäväsi välillä maksamaan. Ja kyllä hän maksaa, jos sinusta oikeasti välittää.

• Anonyymi00012

Taidat olla vain kateellinen....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe