Mihin instanssiin Hämeenkyrössä otan yhteyttä ,kun tontille ilmestynyt muka uusia rakennuksia?
Vastaukset 5
- Anonyymi00004
Vastaus löydetty
- Anonyymi00005
Koska tää konsultin kiinteistökartoitus menny aivan pieleen,toivon että kunta ottaa asiasta vastuun.,myöntää ja korjaa virheensä.Ettei jokaisen asianomistajan pidä penkoa itse em.virheitå.Verohallinnolle toki pitää oikasuvastimus tehdö.
- Anonyymi00006
Tuollaiset ihmisten nurkissa pyörivät konsultit pitäisi laittaa kuriin jo varhaisessa vaiheessa.
Rankaisijan ohjekirjan kohta 1. ota selvää henkilöllisyydestä, pyydä näyttämään virallinen asiakirja. 2. ota selvää kotiosoitteesta. 3. ota valokuva, riistakamera tms. Silloin on ns. avaimet käsissä, tee rikosilmoitus kotirauhan rikkomisesta, jos kotipiiriä kuvattu tms. Mielikuvitus on vain rajana.
Kun kymmenet, tai sadat ihmiset ryhtyy vastatoimiin, tuollaisten konsulttien elämä muuttuu painajaismaiseksi.- Anonyymi00007
Ei kai se konsultin vika ole, jos kunta on tehnyt heille tilauksen, jonka mukaan he toimivat ? Kunnan tulee vastata näistä älyttömyyksistä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei kai se konsultin vika ole, jos kunta on tehnyt heille tilauksen, jonka mukaan he toimivat ? Kunnan tulee vastata näistä älyttömyyksistä.
Kaikki henkilöityy aina johonkin ja se on tässä tapauksessa konsultti. Et voi taistella kuntaa vastaan, mutta konsulttia voit.
Toki kannattaa kunnassa käyttää äänioikeuttaan, vaikka sillä vaikuttaminen on melko epätoivoista, kun ei tiedä kuka kunnassa puoltaa tuollaista ihmisten kotien kyttäämistä. Aina voi yrittää ottaa selvää, kuka kunnassa on pääsyyllinen ja idean ns. äiti ja kohdistaa painetta siihen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520