On jotenkin häiriintynyt?
Miksi niin moni ihminen
21
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mirkomuovi vesijohtovedessä varmaan syynä.
- Anonyymi00002
Siellä vedessä on kyllä paljon enemmän jotain muita jäämiä...
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siellä vedessä on kyllä paljon enemmän jotain muita jäämiä...
On varmasti. 🤢
- Anonyymi00003
Ennen ne oli suljettuna mielisairaalaan. Nyt vapaalla kaikki.
- Anonyymi00004
Mielenterveyspalveluita ei ole tarpeeksi.
- Anonyymi00005
Ja tyhmyys yhdistettynä sosiaaliseen mediaan on aika pahanmakuinen kombo myös.
- Anonyymi00007
Jotkut nyt elelee vähän tälleen.Oon tienny jo lapsesta saakka olevani eri keissi
- Anonyymi00008
Ei ole enää mielisairaaloita.
- Anonyymi00009
Kyse on palstaharhasta. Tänne puretaan kaikki mitä ei voi sosiaalisista normeista johtuen sanoa ääneen.
- Anonyymi00012
Ei ole, normaali ihminen ei edes täällä päästä suustaan mitään sairasta. Tällä ei voi puolustautua, vaan sellainen on ihan oikeasti päästään sekaisin. Tämä on vain minun mielipide, mutta näinhän se on että kirjoitelmat kertoo hyvin paljon ihmisen sielunelämästä ja tapaan suhtautua muihin ja ympäröivään maailmaan. :)
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole, normaali ihminen ei edes täällä päästä suustaan mitään sairasta. Tällä ei voi puolustautua, vaan sellainen on ihan oikeasti päästään sekaisin. Tämä on vain minun mielipide, mutta näinhän se on että kirjoitelmat kertoo hyvin paljon ihmisen sielunelämästä ja tapaan suhtautua muihin ja ympäröivään maailmaan. :)
Tarkoitin sitä, että palsta luo mielikuvan siitä, että porukka olisi enemmän sekaisin, kuin on, koska täällä on matalampi rima kertoa mitän on mielessä, ja toisaalta osa provosoi myös tahallaan. Lisäksi palstalle kirjoittavat eivät edusta kaikkia vaan ainoastaan palstalle kirjoittavia.
Kyllä minäkin pidän toisinaan ns. palstapaastoja, koska ajoittain täällä on erittäin häiritsevää ja toisinaan ahdistustakin aiheuttavaa kommenttia. Ei tämä ainakaan ole mielialaa nostavaa vaan ennemminkin kaikki-maailman-karmeimmat-ja-raskaimmat-kokemukset-matskua.
Lainaus wikipediasta:
"Varjo on jungilaisessa psykologiassa se osa persoonallisuutta, joka on tiedostamatonta ja usein ristiriidassa tietoisen tajunnan kanssa. Se saattaa olla osa henkilön alkuperäistä persoonallisuutta, joka on syrjäytynyt tietoisen mielen tieltä; sieltä löytyvät tietoisen mielen torjumat ajatukset, esimerkiksi epämiellyttävät luonteenpiirteet ja tietoisen mielen kanssa yhteensopimattomat pyrkimykset. Varjo toimii tietoisuuden suhteen kompensoivasti ja vaistonvaraisesti eli sen vaikutus voi olla hyvä taikka paha. Masentuneen tai pelokkaan ihmisen unelmissa ja visioissa varjo voi olla säälimätön tai myötätuntoinen"
Oma varjoni on hyvin narsistinen, tuomitseva, mutta ei koskaan pahatahtoinen, pahatahtoisuutta vain ei ole minussa. Olen yrittänyt löytää sitä itsestäni, mutta olen todennut, että kaikki kokemani vihan tunteet johtuivat epäoikeudenmukaisuudesta, empatiasta ja mun luonteen tuomista haasteita, ilkeitä ihmisiä kohtaan, ikinä en ole saanut pahasta mitään, ja ikinä en tule saamaan siitä mitään.
Tuomitsevuus on yleensä itseäni kohtaan, ja muiden häiriökäytöstä ,joskus kyllä pinnallisempiakin asioita, jolloin se häiritsee minua. Huomasin että yhdellä ystävälläni oli samanlainen "tuomitseva" persoona, mutta hän ei kyennyt olemaan avoin siitä. Puhui muista rumasti, joka harmitti minua, koska ei tarttis. Rumat puolet kannattaa käyttää siihen, että asettaa näpäkämmin rajoja, niille jotka muiden rajoja koettelee :).- Anonyymi00010
Tämän aamun ja aamupäivän, iltapäivän riehumiset täällä saanut monet sekaisin
- Anonyymi00011
Liiallinen tai sanotaanko pakonomainen, toisten ihmisten seuraaminen saattaa aiheuttaa kognitiivisia pakko-oireita ja vakavaa kollektiivista silmien pyörittelyä. Ihmeteltäväksi jää vain, että kuka onkaan eniten oikeasti sekaisin..
- Anonyymi00013
Voi Lindaa
- Anonyymi00014
Varsinkin kaikki ne hoitajat ja lääkärit jotka selaa potilaan terveystietoja mielivaltaisesti. Normaali käytöksisillä kollegoilla on varmasti vaikeaa katsoa sitä vierestä!
- Anonyymi00015
Lukeminen lisää empatiaa ja älykkyyttä.
- Anonyymi00016
Koska se on muotia ja kaikkea jauhamalla ihminen kyllä keksii itselleen ongelmia ja diagnooseja. Jos ennen hieman masensi tai ahdisti, niin otettiin känöset ja itseään niskasta kiinni ja ryhdistäydyttiin. Nyt itketään somessa ja mennään lääkäriin ja ulkoistetaan nuo omat pikku takaiskut.
- Anonyymi00018
Miksiköhän? Voi vee tätä maailman tilannetta.
- Anonyymi00019
varmaan no koska ööh kautta palstain kerronta on lisääntynyt ja ihmiset ei usko rakkauteen jne
- Anonyymi00020
Se on monen asian summa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989