Mä en enää usko tätä todeksi. Sä teit tänään jotain, sanoit jotain, joka mullisti mun maailmani. Nyt mä olen aivan varma, että sulla on jokin supervoima nähdä ihmiset syvästi ja tietää, mitä ne todella tarvitsevat. Olen ajatellut saman voiman itselleni, ja tuntuu oudolta nähdä se toisella.
Ehkä se samankaltaisuus on se, joka vetää meitä toisiamme kohti. Villisti mutta samalla hellyydellä.
Voi taivas
13
526
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tee työtäsi ja nuku
- Anonyymi00002
Käytä vempaimia ja nauti
- Anonyymi00003
Kerro lisää! Mitä sinulle sanottiin? ☺️
- Anonyymi00008
Jotain, joka saa minut ehkä ensimmäisen kerran elämässäni uskomaan, että minut hyväksytään just näin, just tällaisena. Jotain vähän haparoivaa, mutta hyvin syvästi koskettavaa.
- Anonyymi00004
Olet kaksoisliekkini M. H-B Hyvää yötä, ihastus!
-00- Anonyymi00011
Tarkoitan T.H
-00
Mulla on tosiaan kyky nähdä ihmisten syvin ja haavoitetuin olemus, ainakin jollain tasolla. En olisi roikkunut aikasemassa, niin kauan jos olisin luottanut rationaaliseen itseeni, tiesin että pinnan alla on kiltimpi ihminen, kuin mitä hän antoi ymmärtää. Joillain vain iso ego, tai paineet, tai traumoja.
- Anonyymi00012
Niinhän kaikki narsistit aluksi muille kertoo
Sivusta Anonyymi00012 kirjoitti:
Niinhän kaikki narsistit aluksi muille kertoo
SivustaEn ole narsisti, epävakaanpersoonallisuus häiriön oireet voivat ilmentää piirteitä/asioita narsistisen persoonallisuus häiriön kanssa, mutta ihan eri asia.
- Anonyymi00005
Ai sä huomasit, kuinka mä riisuin sinut katseellani. Anna mä avaan sen nutturan ja loput sä varmaan arvaatkin. Mihin se päättyy.
- Anonyymi00006
Härkätiellä väittivät, että tarviit rantarolexin ja uuden ässän hihaan. -sivu
- Anonyymi00007
Tämmönen mä olen silloin kun keskityn toiseen ihmiseen ja sen puheisiin kunnolla. Eli todella harvinaista
- Anonyymi00009
TB?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708