Onhan näitä samalla

Anonyymi-ap

Alalla työskenteleviä pareja

16

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Tietenkin on, koska työn parissa kohdataan usein. Tosin en näkisi työtä yhdistävänä tekijänä ellei kyse ole intohimotyöstä. Toisin sanoen, jos teen työtä, jonkaa ainoa motivaatio on palkka niin enpä kokisi suuremmin yhteyttä kehenkään kyseisen työn perusteella. Ainakaan ei tulisi juteltua työasioista puolison kanssa vapaa-ajalla tai toisaalta saattaisi mennä valittamiseksi, joten työ yhdistävänö tekijänä toimii ainoastaan, jos kumpikin on innostunut työstään.

• Anonyymi00003
        UUSI

Oletko innostunut?

• Anonyymi00005
        UUSI

En jaksaisi puhua työstä mut ehkä toinen ymmärtäisi enemmän

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletko innostunut?

Olen viimeksi ollut työsä josta olen ollut innostunut opipntojen harkassa. Vaikka viime aikojen töissä on ollut periaatteessa potentiaali siihen, että voisi olla motivoitunut ja inspiroitunut, on kyseisistä työpaikoista riisutta kaikki mikä olisi tehnyt työstä motivoivaa.

Myöhemmin kommentoito L&T ja muut siivousfirmat olisivat vihon viimeistä inspiraation ja työmotivaation tappajaa ja jos puoliso olisi samalla alalla niin huh heijaa. Suo, josta siirtyminen mielekkäämpiin töihin olisi vieläkin haastavampaa, jos mieheni olisi myös siivoustyössä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Harva varmaan mitään yhteyttä itse työn takia tuntee. Enemmänkin että ihmisiin kiintyy, jos heidän kanssa on, viettää aikaa, tekee yhteistyötä.

ihastuminen on helpompaa sellaiseen, jonka on tavannut kuin jota ei ole tavannut ja työpaikalla / työssä vietetään suurin osa päivästä, jolloin siellä tapaa ihmisiä jolloin ihastuminen on todennäköisempää kuin muualla.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Harva varmaan mitään yhteyttä itse työn takia tuntee. Enemmänkin että ihmisiin kiintyy, jos heidän kanssa on, viettää aikaa, tekee yhteistyötä.

ihastuminen on helpompaa sellaiseen, jonka on tavannut kuin jota ei ole tavannut ja työpaikalla / työssä vietetään suurin osa päivästä, jolloin siellä tapaa ihmisiä jolloin ihastuminen on todennäköisempää kuin muualla.

Kyllä työ luo yhteyttä siinä kohtaa, jos kyse on kutsumus/intohimotyöstä, mutta muutoin tuskin vaikuttaa. Itseasiassa työ saattaisi olla myös erottava tekijä, koska jos teen työtä jonka koen epämielekkääksi olen todennäköisesti niin pahalla tuulella ettei käväisisi mielessäkään ihastua tai muutoinkaan bondata kollegoiden kanssa. Toki myös se, että olen usein työskennellyt työpaikoissa, joissa suurin osa on naisia, joten ei ole muutoinkaan ollut otollista ihastua, johtuen siitä ettei ole ollut miehiä joihin saattaisi ihastua.

• Anonyymi00004
      UUSI

Niin on. Millä alalla?

• Anonyymi00006
        UUSI

L&t

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

L&t

Lassila ja Tikanoja

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Lassila ja Tikanoja

Takaisi ainakin sen etten kokisi työtä yhdistävän tekijänä, koska inhoaisin puhtaanapitotyötä. Itseasiassa ärsyttäisi suunnattomasti, jos miehenikin olisi siivoustyössä. sivusta

• Anonyymi00008
      UUSI

Työniloa se on parasta elämässä.

• Anonyymi00013
        UUSI

Mielestäni ei, mutta toki työ, jota tekee ilolla ja inspiksellä on aina parempi vaihtoehto kuin työ, jota tekee hampaat irvessä velvollisuuden ja realiteettien pakottamana.

• Anonyymi00014
        UUSI

Myös minä nautin työnteosta ja niistä kaikista kohtaamisista mitä upeimpien ihmisten kanssa. <3

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Myös minä nautin työnteosta ja niistä kaikista kohtaamisista mitä upeimpien ihmisten kanssa. <3

Minulle työtiimi merkitsee enemmän kuin satunnaiset kohtaamiset.

• Anonyymi00011
      UUSI

🎧🎧
      😂😂
      👉👈

• Anonyymi00016
      UUSI

Justa, ja minä ja Scarlet Johansson

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      29
      11545
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4131
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      126
      3353
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      210
      2681
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      121
      2388
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1899
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      343
      1265
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      69
      1072
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      967
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      860
    Aihe