No mitä pahaa olen tehnyt?

Anonyymi-ap

Ihastunut naiseen ja lopettanut kun selvitin että hän ei ole vapaa, eli ei minun naiseni? Miksi sitten selkäni kärsii? Onko tämä joku eläinyhteisön laki että pitää väkisin n*ssia jos nainen sitä haluaa, mutta järjestyksen ja lain miehenä en sellaiseen suostu? Minäkö se tässä rikkonut jotain olen vai mitä? Miksi se tuntuu niin rangaistukselta tehdä oikein ja suojella toisten parisuhteita? En ymmärrä!

28

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi00003

Suklaata joo..

• Anonyymi00002

Ei sun selällä ole mitään tekemistä naiseen? Etkö itse ole varattu?

• Anonyymi00005

No kyllä se selkä vain korreloi aina jotenkin noiden akkojen suhteen. Ja kyllä periaatteessa olen varattu, avioliitossa vaimoni kanssa, mutta käytännössä olen sinkku, koska en ole löytänyt vaimoani. Ja en minä häntä ikinä löydä jos en kiinnostu ja selvitä millaisia naisia tulee vastaan, tahtovat vaan aina levittää haarojaan, mutta homma tyssää heti kun tarkistan etteivät he petä kumppaniaan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No kyllä se selkä vain korreloi aina jotenkin noiden akkojen suhteen. Ja kyllä periaatteessa olen varattu, avioliitossa vaimoni kanssa, mutta käytännössä olen sinkku, koska en ole löytänyt vaimoani. Ja en minä häntä ikinä löydä jos en kiinnostu ja selvitä millaisia naisia tulee vastaan, tahtovat vaan aina levittää haarojaan, mutta homma tyssää heti kun tarkistan etteivät he petä kumppaniaan.

Yleensä jokainen hoitaa oman tonttinsa

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Yleensä jokainen hoitaa oman tonttinsa

Meillä miehillä on järjestys ja sopimukset. Toisen naiseen ei kosketa.

• Anonyymi00004

Mistä noin suoraselkäisiä miehiä löytyy?
      T.samanlainen mutta nainen

• Anonyymi00006

No en tiedä. Jumala teki tällaisen ja käski olla koskematta yhteenkään naiseen, sillä tuleva vaimoni ei koske kehenkään mieheen. Hän siis ilmaisi, että jos kosken niin vaimonikin koskee. Jos olen uskollinen, niin on vaimonikin....

Ehkä hänelläkin on selkäkipeä?

• Anonyymi00007

No oletko varma että hän olisi pettänyt kumppania kanssasi? Kaikki ei petä. Rakkaudelle vain ei voi mitää.

• Anonyymi00008

Ei se ole rakkautta pettää toista. Ja en lähde naisten puolesta arvioimaan, olisivatko pettäneet vai mitä olisi tapahtunut. Mutta kyse ei ole siitä nyt, vaan siitä että miksi koen sen rangaistuksena että torjuin varatut naiset.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei se ole rakkautta pettää toista. Ja en lähde naisten puolesta arvioimaan, olisivatko pettäneet vai mitä olisi tapahtunut. Mutta kyse ei ole siitä nyt, vaan siitä että miksi koen sen rangaistuksena että torjuin varatut naiset.

Koska siinä jutussa oli ehkä jotain erityistä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Koska siinä jutussa oli ehkä jotain erityistä.

Siis ainahan oppii itsestään jotain, mutta miksi siitä pitää fyysisesti kärsiä sitten?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Siis ainahan oppii itsestään jotain, mutta miksi siitä pitää fyysisesti kärsiä sitten?

No koska rakastat häntä ja pelkäät, et anna teille mahdollisuutta. Rakkaus on suurin

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No koska rakastat häntä ja pelkäät, et anna teille mahdollisuutta. Rakkaus on suurin

Tottakai rakastan, mutta en romanttisesti. Ja suurinta rakkautta on hyväksyä ja luopua, todeta ettei varattu nainen ole minua odottanut, kuten minä olen vaimoani. Siitä tiedän että hän ei olisi oikea.

Ja ehkä tämä kipu on vain saatanan raivoa siitä, että en ole lihan vietävänä.

• Anonyymi00010

Voin kertoa tositarinan. Ihastuin varattuun ja pidin häntä liian hyvänä itselleni. Nykyään on kai vapaa ja pidän itseäni liian hyvänä hänelle.

• Anonyymi00012

No jo on tarina.

• Anonyymi00015

Älä ihastu varattuihin.

• Anonyymi00019

Se on ikävää molemmille. Olen kyllä tarkkana ja selvitän aina tilanteen jatkossa. Anteeksi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Se on ikävää molemmille. Olen kyllä tarkkana ja selvitän aina tilanteen jatkossa. Anteeksi.

Ai muhunko ihastuit. No et oo ensimmäinen jolle niin käy. Ei enkä halua n* ssia teistä ketään.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ai muhunko ihastuit. No et oo ensimmäinen jolle niin käy. Ei enkä halua n* ssia teistä ketään.

En tiedä kuka olet, mutta olen ihastunut ja mennyt ihastuttamaan vieraita naisia. Siksi anteeksi, siis yleisesti.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En tiedä kuka olet, mutta olen ihastunut ja mennyt ihastuttamaan vieraita naisia. Siksi anteeksi, siis yleisesti.

Saat anteeksi. Ja ota buranaa sillä selkäkipu hellittää.

• Anonyymi00017

Oletko täysin varma, että on varattu?
      Mistä selvitit?

• Anonyymi00020

Olen kysynyt jokaiselta itseltään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen kysynyt jokaiselta itseltään.

Multa et oo kysynyt, vaan kerroin sulle ihan itse.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Multa et oo kysynyt, vaan kerroin sulle ihan itse.

Oikea asenne.

• Anonyymi00027

Selvitit ettei ollut vapaa, et häneltä kuitenkaan itseltään vaivautunut kysymään asiasta. Vapaa on.

• Anonyymi00028

Tää on niin tyypillistä täällä et jotta joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      38
      11709
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4639
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      251
      2817
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      144
      2574
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      107
      1633
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      14
      1041
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      207
      822
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      820
    9. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      60
      728
    10. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      718
    Aihe