kun katsoin sinua viime kesän lopulla vai oliko jo syksyä. Siihen oli syy. Juuri sitä ennen katsoin sinua ja tajusin jotain tärkeää.
Olin nainen varmasti järkyttyneen näköinen
33
1141
Vastaukset
- Anonyymi00001
älä siis luota minuun, vaan kuin no hassu juttu vieläkin on hiuksissani jotain tuota tahmamaists ultra strong -muotovaahtoa, ei vaarallista sinänsä ole.. mutta hassua kuin noin tehokasta juttua...
- Anonyymi00003
Jep. Veetiä ja purkkaa sitte pisteetki vaa toisten päihin. -Lihaniska
- Anonyymi00002
Mitä tärkeää tajusit silloin?
- Anonyymi00004
Sama kiinnostaisi minuakin!
- Anonyymi00005
Tajusit, että olen sun soulmate, twinflame ja rakastat mua...siis kuvasta.
- Anonyymi00006
Kuminaaman ku näkee, ni kyl siitä kuvasta kaikki järkyttyy. -sivu
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuminaaman ku näkee, ni kyl siitä kuvasta kaikki järkyttyy. -sivu
No mitäs sä katselet niitä naamareita. Ei ole mun vika.
Edellinen Mn - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
No mitäs sä katselet niitä naamareita. Ei ole mun vika.
Edellinen MnMontako sitte on tilaukessa? ,;)
-kellopelimarianne - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Montako sitte on tilaukessa? ,;)
-kellopelimarianneAi naamariako? Ei yhtään ja parempi somempi ilman filtteriä btw😉
Mn - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai naamariako? Ei yhtään ja parempi somempi ilman filtteriä btw😉
MnAi oot se Heikimpi Susanna? ;)
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai naamariako? Ei yhtään ja parempi somempi ilman filtteriä btw😉
MnJoo, kyl on suodatinpussis nähty nii silmies alla, ku toisten koneillakin. ;)
-zzmatokulmakarva
- Anonyymi00008
tiia sydän jappe
- Anonyymi00010
Ai Konnansuon ikkunasta kattelit?
- Anonyymi00014
Oot sitte varmaan itte Michael Maria?
- Anonyymi00015
Sitten päähän, hiuksiin jotain niin voimakasta muotovaahto-juttua, oikein hiukset piikkisesti pystyssä...
- Anonyymi00020
Pölvästi. On vain tekoälyn luoma ehdotus tyylinvaihdosta. Leikkimielinen toiminta on tervettä, mutta tuo sinun tapasi käyttäytyä ei ole
- Anonyymi00017
Täällä on niin lapsellista porukkaa ettei edes vitsit naurata yhtään ketään!
ihan kuin jostain eskarista päästy ja ekalle luokalle menossa.
Nepsyt kokoontuu 🤯 - Anonyymi00018
Mitä tärkeää tajusit ?
- Anonyymi00019
Jotain siihen liittyvää mitä hänkin sanoi minulle sanattomasti. Niin läheltä että tunsin hänen huulensa korvalehdessäni vaikka olin vasta kävelemässä häntä kohti parin metrin päästä.
Ap - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jotain siihen liittyvää mitä hänkin sanoi minulle sanattomasti. Niin läheltä että tunsin hänen huulensa korvalehdessäni vaikka olin vasta kävelemässä häntä kohti parin metrin päästä.
ApLuulosairas😂
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
ApMitä sitten tapahtui?
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui?
Kävelit ohi?
- Anonyymi00034
Anonyymi00019 kirjoitti:
ApKävelit ohi?
- Anonyymi00021
Ei ketää kiinnosta sun tajuamiset👆
- Anonyymi00023
Aikaisemmin näytti kiinnostavan...
- Anonyymi00025
xDDDD
- Anonyymi00026
Tiedän ❤️❤️❤️
- Anonyymi00027
Telepatiaa..meidän välillä oli jotain mitä kumpikaan ei osannut odottaa..
- Anonyymi00030
Ei ole siis enää?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ole siis enää?
Jos totta puhutaan niin en ole varma. Tapaamisesta on aikaa..
- Anonyymi00028
Että oon niin vanha vai?🤭
- Anonyymi00029
Et kiinnosta mua millään tavalla katsot tai olet katsomatta.
- Anonyymi00031
Unohdappa se nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710