Löysin runsaasti patentteja Hulkkosen ja Paasonen nimillä. Olikohan Robitin perustajat ko henkilöt ja kuinka eivät enää ole mukana kuvioissa? Mitä tapahtui?
Oliko Teijo Hulkkonen Robit Oy:n perustaja
6
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
Robit ja Sandvik ovat patenttiriidoissa. Robitin toimari ei ole reagoinut kiistaan yli puoleen vuoteen (nimittämisestä jälkeen 8/25) vaan tylyttää entistä toimaria saamattomuudesta. Tosin Robitin TJ:t ovat vaihtuneet useasti.
- Anonyymi00002
Pitkäaikaisena Teijon eli Teipan ystävänä voin todeta että Robit Oyj:n perustana oli v1990 Teijo Hulkkonen. Tuotteet perustuivat hänen ideoihinsa ja kokemukseen Tamrock Oy:n poramestarina. Mikko H
- Anonyymi00006
Teippa oli minullekin tuttu ja samanlaista olen kuullut.
- Anonyymi00003
Robitin ogelma on, että pääomistajapappa huseeraa ja vaihtaa nuorta miestä johtoon vuoden välein. Näin pappa saa jatka huseraamista ilman poikkisanoja.
- Anonyymi00004
Sama pappa sai Teijon lähtemään Robitista. Eivät tulleet toimeen keskenään.
- Anonyymi00005
Sen jälkeen kun Harri Sjöholm tuli Robittiin, ennen -00, Teijo halusi jäädä yrityksestä pois. Nyt kun katsoo kuinka paljon toimarit vaihtuvat ja hallituksessakin tapahtunut muutoksia niin voi vain arvailla syitä muutoksien takana.
Teijo Hulkkonen perusti yrityksen yhdessä kahden veljeksen kanssa, joiden nimiä en muista. Sisäpiiritieto, entinen työntekijä. Perustajia ei Robitin historiassa koskaan viitata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492