Hei! Mitä sähköyhtiötä yleisimmin käytätte Loimaalla kerrostaloasunnoissa? Itse olemme ajattelleet Vaasan sähköä. Pörssisähköä ei missään nimessä. Toinen vaihtoehto olisi Aaltoenergia, mutta on aika uusi pulju, eikä taida niin luotettavakaan olla kaikissa asioissa.
sähkösopimus
7
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vertailin syksyllä ja satuin tuon Vaasan sähkön valitsemaan kun siinä oli tarjouksena koko kausi ilman perusmaksua. Ainakin mulla kerrostaloasunnon kulutus on niin mitätön, että itse sähkön hinta ei ratkaise. Kannattaa katsoa vaan paras tarjous mutta valita silti jokin hyvämaineinen yhtiö, mulla on ainakin Helen, Lumme ja tuo Vaasan sähkö ilman ongelmia toiminut, toki myös Sallila vaikka se ei hintakilpailussa oikein ole pärjännyt.
- Anonyymi00002
Kiitos! Hintaerothan ovat mitättömät, kulutus on niin pientä kerrostaloasunnoissa, eli Vaasa valitaan.
- Anonyymi00003UUSI
Ei missään nimessä kannata paikallista ottaa.
-vaikuttaisi työpaikkojen pysyvyyteen
-talojen hintoihin
-eurot jäisi kylille pyörii - Anonyymi00004UUSI
Juu paikallista tuetaan riittävästi jo sähkönsiirron merkeissä mutta siitä säästetään mistä voidaan joten sähköenergia suurilta toimijoilta koska paras tarjous voittaa.
- Anonyymi00005UUSI
Aina paikkakuntalainen on edullisin. Miten nämä samat tarinat toistuu täällä joka keskustelussa. Onko Loimaalaiset näin tyhmiä ettei me osata puhaltaa yhteen hiileen. Jokainen kun kantaa kortensa kekoon niin sillä onnistumme palauttamaan Loimaan
- Anonyymi00006UUSI
Sallilan oma sähkönmyynti loppuu ja siirtyy omavoimaan, ehkä sitten parempia sähkötarjouksiakin tulee mutta pienasiakas saa ilman muuta halvemman tarjouksen muualta ottaa. Kävin muutama vuosi sitten sallilan toimistolla kun ostamaani kiinteistöön sähkösopimus piti tehdä ja oudon nyrpeästi ainakin silloin asiakkaaseen suhtauduttiin, joten turha puhua mistään paikkakunnan parhaasta, jos asiakasta katsellaan nenänvartta pitkin!
- Anonyymi00007UUSI
Niin metsä vastaa…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5211792Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san404754Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2562872Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1542688- 1151792
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo20118540 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.211941- 79889
- 82860
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv67835