sähkösopimus

Anonyymi-ap

Hei! Mitä sähköyhtiötä yleisimmin käytätte Loimaalla kerrostaloasunnoissa? Itse olemme ajattelleet Vaasan sähköä. Pörssisähköä ei missään nimessä. Toinen vaihtoehto olisi Aaltoenergia, mutta on aika uusi pulju, eikä taida niin luotettavakaan olla kaikissa asioissa.

9

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vertailin syksyllä ja satuin tuon Vaasan sähkön valitsemaan kun siinä oli tarjouksena koko kausi ilman perusmaksua. Ainakin mulla kerrostaloasunnon kulutus on niin mitätön, että itse sähkön hinta ei ratkaise. Kannattaa katsoa vaan paras tarjous mutta valita silti jokin hyvämaineinen yhtiö, mulla on ainakin Helen, Lumme ja tuo Vaasan sähkö ilman ongelmia toiminut, toki myös Sallila vaikka se ei hintakilpailussa oikein ole pärjännyt.

• Anonyymi00002

Kiitos! Hintaerothan ovat mitättömät, kulutus on niin pientä kerrostaloasunnoissa, eli Vaasa valitaan.

• Anonyymi00003

Ei missään nimessä kannata paikallista ottaa.
      -vaikuttaisi työpaikkojen pysyvyyteen
      -talojen hintoihin
      -eurot jäisi kylille pyörii

• Anonyymi00004

Juu paikallista tuetaan riittävästi jo sähkönsiirron merkeissä mutta siitä säästetään mistä voidaan joten sähköenergia suurilta toimijoilta koska paras tarjous voittaa.

• Anonyymi00005

Aina paikkakuntalainen on edullisin. Miten nämä samat tarinat toistuu täällä joka keskustelussa. Onko Loimaalaiset näin tyhmiä ettei me osata puhaltaa yhteen hiileen. Jokainen kun kantaa kortensa kekoon niin sillä onnistumme palauttamaan Loimaan

• Anonyymi00006

Sallilan oma sähkönmyynti loppuu ja siirtyy omavoimaan, ehkä sitten parempia sähkötarjouksiakin tulee mutta pienasiakas saa ilman muuta halvemman tarjouksen muualta ottaa. Kävin muutama vuosi sitten sallilan toimistolla kun ostamaani kiinteistöön sähkösopimus piti tehdä ja oudon nyrpeästi ainakin silloin asiakkaaseen suhtauduttiin, joten turha puhua mistään paikkakunnan parhaasta, jos asiakasta katsellaan nenänvartta pitkin!

• Anonyymi00007

Niin metsä vastaa…

• Anonyymi00008

Loimaan torilla sanoivat, että ei uskalla vaihtaa pois paikalliselta yhtiöltä. Kauempaa toimitettu tulee kalliiksi kun energian hintaan lisätään matkakustannukset. Kuinkahan kaukaa täytyisi sähkö tilata, että päälle tulee vielä päivärahakin?

• Anonyymi00009

Hei, käytännössä kaikki sähköyhtiöt myyvät sähköä koko Suomeen, eli siinä mielessä sijainnillasi ei ole väliä. Vertailusivuja kannattaa myös hyödyntää. Esimerkiksi https://valovirta.fi antaa tosi tarkan arvion tulevista sähkölaskuista erilaisilla sopimuksilla (muissa näyttää olevan vain keskiarvo, mutta täällä on siis joka kuukaudelle erikseen.

Koillis-Savon sähkö, joka on pienempi ja paikallinen (ihmisläheinen ja luotettava samalla) on Valovirta-vertailussa halvin kiinteä sopimus kerrostaloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      215
      5222
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      41
      4578
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      15
      3206
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3145
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      166
      3069
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      56
      2609
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      59