Nää dj:t niitä vássareita...
Jäähallin dj soitti toistuvasti Ihmisten edessä -kappaletta
18
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Menipä helpolla tunteisiin. Jäikö aamulääke ottamatta?
- Anonyymi00016
Vihervassarit tunnetusti erittäin huumemyönteisiä, kuten myös nämä dj piirit. Huumeethan vaurioittavat pysyvästi aivoja, joten siksi näistä tyypeistä voidaan tehdä johtopäätökset...
- Anonyymi00002
Ok, incel.
- Anonyymi00025
T: Tyttö joIle ei maístu shlaiba🌭
- Anonyymi00003
Dj taitaa itse olla "niitä".
- Anonyymi00004
Lapsellista provosointia/kiukuttelua DJ:ltä
- Anonyymi00005
Kaikki nauravat teille homofoobikoille
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikki nauravat teille homofoobikoille
Mamuttajat ja homostelijat tuhoavat kaiken. Homous on mielisairaus, kuten sinun ininästä huomataan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mamuttajat ja homostelijat tuhoavat kaiken. Homous on mielisairaus, kuten sinun ininästä huomataan.
Olet kova poju anonyyminä, mutta valitettavasti tappion puolella
- Anonyymi00006
Ihan sama, meitsi ei enää mene lätkämatseihin. Vielä viime syksynä kävin 3 kertaa tepsin peliä katsomassa, mutta nyt tää homostelupelleily vahvisti päätöstäni siitä, että kiitti mulle riitti jääkiekkopeliin liittyvä touhu!
- Anonyymi00007
"Teitsi" on ainoa, jolle asialla on jotain merkitystä. Muita ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Teitsi" on ainoa, jolle asialla on jotain merkitystä. Muita ei kiinnosta pätkääkään.
Ja minua ei kiinnosta hevon paskan vertaa sinun mielipiteesi asiasta!
Menikö kaaliis tämä asia? - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja minua ei kiinnosta hevon paskan vertaa sinun mielipiteesi asiasta!
Menikö kaaliis tämä asia?Teitsilöä meni tunteisiin. Veteletkö nyt vaimoa ympäri korvia kuten tosi lätkäfani? Vai joko se kyllästyi sun kotikatsomoraivoon ja lähti kattelemaan tosimiehiä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Teitsilöä meni tunteisiin. Veteletkö nyt vaimoa ympäri korvia kuten tosi lätkäfani? Vai joko se kyllästyi sun kotikatsomoraivoon ja lähti kattelemaan tosimiehiä?
Sen vaimo ottaa bbceetä tosimiehiltä
- Anonyymi00027
Nyt loppu dj:n luiruttelut tältä kaudelta...
- Anonyymi00008
Saimaa alhaalla hinnat ylhäällä.
- Anonyymi00017
Vasemmistolaista sössöä.
- Anonyymi00021
Eikö se sovi homopedarijoukkueelle?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991