Kelakortti ja pankkikortti sekä kaksi muuta korttia kukkarossa.
Löydetty kukkaro
13
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko Matti kukkarossa ? Jos on, se on mun lompuuki...
- Anonyymi00002
Eikö lompsassa ole mitään joka kertoisi omistajan…?
Lapsen rahapussi siis?- Anonyymi00003
Eiköhän noissa korteissa näy nimi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eiköhän noissa korteissa näy nimi.
Joo kyllä nimi varmasti näkyy mutta ei osoitetta eikä puhelinnumeroa.
- Anonyymi00007
Kelakortissa on sosiaaliturvatunnus ja nimi kun toimittaa poliisilaitoksen löytötavara osastolle niin ilmoittavat ainakin kortin omistajalle löydöstä. Jokaisella henkilöllä on yksilöllinen henkilötunnus eli omistaja selviää väestörekisterin kautta viranomaisille.
- Anonyymi00005
Joko on palautunut oikealle omistajalleen?
- Anonyymi00006
Mahtoikohan kukkarossa olla myös rahaa?
- Anonyymi00008
Sen tietää vain se joka kukkaron on kadottanut, sitä taas ei välttämättä tiedä muut mihin mahdollinen raha on joutunut, kuin se joka on ne mahdollisesti ottanut sieltä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sen tietää vain se joka kukkaron on kadottanut, sitä taas ei välttämättä tiedä muut mihin mahdollinen raha on joutunut, kuin se joka on ne mahdollisesti ottanut sieltä.
Oli aikoja, kun Suomessa tippunut lompakko palautui omistajalleen viimeistä penniä myöten!
- Anonyymi00010
Olikohan nyt kyseessä sellainen Mikkihiiri kukkaro missä myös Minnihiiren kuva?
- Anonyymi00011
En pidä tuota mitenkään pois suljettuna!
- Anonyymi00012
Hienosti toimittu, hatunnosto!
- Anonyymi00013
Se kukkaro on mun eli voisitko tuoda sen tänään Turkuun Paradiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865