Moniko mies pystyy nussimaan toisen katsellessa?

Anonyymi-ap

Miten on, kuinka moni mies oletuksesi mukaan pystyy nussimaan hyvällä itsetunnolla, kiihottuneena ja hermoilematta alusta loppuun asti kiimaista pillua toisen miehen katsellessa nussimista vierestä?

Ja varsinkin lisänä: nussimaan sen katselijan / aisankannattajan naista alistuneen puolison edessä?

Aisankannattajavässykäthän tuosta on heti vähennettävä pois, sillä he eivät pysty eikä annetakaan.

20

952

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tällä palstalla pystyy lähes kaikki. Livenä ei juuri kukaan.

• Anonyymi00002

Olisiko niin harvinaista? Varmaan aika moni kuitenkin pystyy, jos on terve itsetunto ja kunto ja koko kohdillaan. Saati alfauros tai röyhkeä öykkäriluonne.

• Anonyymi00003

Veikaisin yksi sadasta korkeintaan, oli aikoinaan hieman hankaluuksia löytää miehiä kimppa seksiin.

• Anonyymi00004

Kyllä minä ainakin. Olen toisten vaimoja nussinu kun mies katselee vierestä ja tietty myös kimpassa.

• Anonyymi00006

Oletko minkä ikäinen? Missä iässä aloitit?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eka kimppa oli kun olin 19v ja sillon meitä miehiä 3 ja 1n. Sitten oli monta kimppa kokemusta ja näitä pareja joissa mies vaan katselee. Viime kerrasta on nyt jo aikaa ja olen nyt 59v

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

ainakin nuorenpana pystyin. kesät nukuimme teltassa naiset vierailivat iltaisin ja mehän pojat panimme nejänä .viitenä iltana viikossa

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

ainakin nuorenpana pystyin. kesät nukuimme teltassa naiset vierailivat iltaisin ja mehän pojat panimme nejänä .viitenä iltana viikossa

Ai mikä upea nuoruus! Milloin tuollaista oli?!

• Anonyymi00005

Onnistuu ja helposti.
      Kokemusta on toisen parin kanssa, yhden yön panojen kanssa sekä oman vaimon kanssa kimppassa 2m1n.
      On vain perin kiihottavaa nähdä, kun naiselta lähtee kontrolli ja kiima vie kokonaisvaltaisesti.
      M54, 06

• Anonyymi00009

Missä päin 06 aluetta? Täälä olos 43v mies jota kiinnostaisi tulla teidän mukaan. Asun Etelä-Pohjanmaalla

• Anonyymi00008

Minä saan ehdotuksia tulla nussimaan aisureiden naisia, ison kullini ansiosta mutta ei pysty jos joku katsoo. Naisien kans kyllä onnistuu mutta jos mies katselee niin ei.

• Anonyymi00010

Mikä siinä estää? Eihän se mies koske sinuun.

• Anonyymi00014

Markkinoitko jossain isoa kulliasi?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Markkinoitko jossain isoa kulliasi?

Alastonsuomessa on profiili.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mikä siinä estää? Eihän se mies koske sinuun.

En tiedä mikä siinä on. Olen vähän ujo niin varmaan sekin. Ja jos jännittää oikeen paljon niin silloin ei toimi.

• Anonyymi00011

Kerran ukko katseli kun panin sen vaimoa ja ruikki vaimonsa päälle ja itse laskin sisään. Muuten 3 pyöränä ollut ja yleensä tykätty, kun iso ja paksu vaimolle.

• Anonyymi00012

Mahtavaa. Miten koit tilanteen? Naisen ukko oli kai sinua pienimunaisempi?

• Anonyymi00013

Kuinka iso on?

• Anonyymi00015

Mistähän se johtuu, kun aina näissä jutuissa tuo vieras painija on aina suurikaluinen.

• Anonyymi00016

No onko siinä mitään kiihottavaa, että 20-senttisen kullin omistavan miehen vaimo saa 10-senttistä vierasta? Ei varmaan vaimostakaan, jos on isoa tottunut saamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe