Miesväen seisottelut kotioloissa

Anonyymi-ap

Annettiinko tai annetaanko teillä kotioloissa kalun seisoa perheen muiden miesten / poikien nähden? Isän, pojan, veljen, isäpuolen, poikapuolen, velipuolen...?

Etenkin aamuisin?

Onko ollut tahatonta ja nähty välillä vahingossa toisen erektio?

Vai onko ollut vapaata ja avointa, annettu kullin seisoa kun on seisoakseen tai toisen katsella?

Onko sattunut joku muukin näkemään?

18

1018

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen nuorempana nähnyt joitain kertoja isäni aisan aamuisin seisovan sekä puolierektiossa. Ihan valtava kyrpä oli, reippaasti yli 20 cm ja paksu. Isä vain naurahteli, että katopas, mites se nyt noin rupesi. Oli kunnioitettavan kokoinen ja näkemisen arvoinen. Toki iso ja paksu levossakin.

• Anonyymi00002

Asun kahdestaan isäni kanssa ja aika vapaasti seisottelemme kulleja. Aamuisin varsinkin. Välillä kun esim elokuvassa joku kiihottava kohtaus niin isäni on vaikka minulle huomauttanut että ”taitaa poikaa kiihottaa tämä elokuva”. Ollaan asuttu kahdestaan jo 6 vuotta eikä kalun seisominen ole ollut koskaan meille mikään häpeä. Ollaan 48 ja 19 vuotiaita.

• Anonyymi00003

Hienoa avoimuutta. Olisipa kaikilla.

• Anonyymi00004

Onko teillä samaan suuntaan seisovat erektiot?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nyt kun harvinaista vertailumahdollisuutta, niin seisooko isillä ja pojilla samassa asennossa ja kulmassa?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Isälläni enemmän suoraan ulospäin seisova. Minulla enemmän ylöspäin seisova.
        Isällä terska paljaana minulla nahka osittain päällä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Isälläni enemmän suoraan ulospäin seisova. Minulla enemmän ylöspäin seisova.
        Isällä terska paljaana minulla nahka osittain päällä.

Ok! Laskeeko erektiokulma iän myötä joillakin vai pysyykö samana. Itsellä ei koskaan pystyssä ylöspäin ole seissytkään.

• Anonyymi00005

Meinaakko kohti kakkosta?

• Anonyymi00006

V armaankin poika joskus näki kun tuli kännissä runkatttua. aikonaan

• Anonyymi00008

Se on vaan kasvattavaa. Luultavasti ihaili vaan ja otti opikseen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Se on vaan kasvattavaa. Luultavasti ihaili vaan ja otti opikseen.

Toivottavasti. Ei koskaan puhuttu asiasta.oli aika nuori

• Anonyymi00012

annettiin vaan olla joskus runkkailtiin myöhemmin meni suihin-otoiksi koko ilta

• Anonyymi00013

Minä asuin isäni kanssa kun olin 16- 23 vuotias ja kyllä me seisottelimme aika vapaasti. Varsinkin aamuisin ennen vessaan(vain yksi vessa kolmiossa) pääsyä. Isäni jopa välillä kehui omaansa tai minun sesokkia.’

• Anonyymi00014

Meidän suvussa on aina ollut tapana seisotella kotioloissa estotta. Naisväki tuntuu tykkäävän, kun ohikulkiessa muka vahingossa vähän hipaisevat sitä. Välillä kyykistyvät ottamaan jotain lattialta niin että mekon helma nousee vesirajan yläpuolelle ja mekon alla ei tietenkään ole mitään vaatetusta...

• Anonyymi00015

En ole koskaan nähnyt isäni erektiota. Syynä ehkä se, että isä oli 60 v, kun minä synnyin. Uskoisin, että minun alkuun paneminen ei ollut hänen viimeinen seisokki, mutta kyllähän nyt kun itse olen yli 60, alkaa alapää vähän rauhoittua. Isä pesi terskansa saunassa aina huolella paikallaolijoista riippumatta, ja kun minä perässä tein samoin, alkoi kulli kasvaa täyteen mittaan. Teinillä on vähän herkempi kalu. Itse olen antanut vapaasti seisoa isäni nähden, periaatteella, että kun hän kerran sen näki, mitäpä enää sen jälkeen piilottelemaan.

• Anonyymi00016

Kyllä isällä on seisonut iso kulli tanassa, eikä liiemmin häpeillyt. Välillä alushousujen aukosta ulkona.

• Anonyymi00017

Asun isäni kanssa ja kyllä meillä seisotellaan ihan häpeämättä. Olen asunut isäni kanssa koko ikäni kun meillä on maatila. Äitini sairastui ja nukkui pois kun olin 14. Nyt olen 36 ja isäni on 60. Ollaan aina oltu aika avoimia tämän asian kanssa. Isäni on jonkinlainen nudisti ja tykkää olla kotona alasti ja lähdin mukaan tähän joskus parikymppisenä.

• Anonyymi00018

Ei meilläkään iskä ole hävennyt komeita seisokkejaan. On vaan naureskellut, jos oon nähnyt. Ite en oo näyttänyt omia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe