HUITTISTEN TOKMANNIN TOIMINNASTA

Anonyymi-ap

Huittisten Tokmannin toiminasta.Huittisten Tokmannilla asiakkaat/talous .jos tarjoustuotteissa lukee että 2 per talous.olen omalla että toisen talouden asialla menen kassalle maksan toisen talouden kahvit saamallani rahalla asia ok.Mutta omat kahvit jäi saamatta oli eri lasku olisin maksanut kortilla mutta kahvit otettiin pois minun talouteni ostokset ei käynyt.onko tosiaan tällainen käytäntö Huittisissa millainenmyymäläpäälikkö oikein kuittisissa on kunnei ymmärrä että sama asiakas voi muös viedä toisen talouden tavaroita.Kyllä tokmannilla pitäis myyjä/esimieskoulutusta kehittää että asakkaatkin huomioitaisiin .jollette muuta toimintaanne otan ylemmälle taholle asian esille ja tämä on tosi

14

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ainakin lietpuolella tarjouskuponkilla tyhjennettään talouren molemmat kaivot erellyttäen että kaivoja on kaksi. Naapurin kaivoille tarttee olla omat kuponkinsa, mutta ne voiraan tyhjentää samalla reisulla jos kerkiää!

• Anonyymi00002

Ja vielä kuskin housut pihaan samaan kauppaan.

• Anonyymi00003

Aikas tyhmää kirjoittajalta,minullakin on neljä eri korttia joilla voisin ostaa rajoitetun tuottaan neljään kertaan jos se noin menisi.Olisit vienyt ensimmäisen autoon ja tullut uusiksi.Joku voisi väittää vievänsä vaikka koko Huhtamolle jos niitä nopin myytäisiin.Käytännössä se joka ei itse hae olkoot ilman rajoitettua tuotetta

• Anonyymi00013

Montako kassaa siellä Huittisten Tokmannilla on? Tee hiukan vilunkia vie ensimmäiset ostokset autoon ja palaa toisen kassan kautta. Ei kassa semmoista ehdi kattomaan.

• Anonyymi00004

Juu, kyllä ne ekat kaksi tarjouspakettia pitää ensin viedä autolle. Taikka laittaa kassien säilytyslaatikkoon ovensuuhun, lukkojen taakse. Sitten menee erikseen hakemaan ne naapurin tarjouskahvit.

Vaikka menisit samalle kassarouvalle, niin ei se sulle ala mäkättämään että sä et enää saa, kun tänään jo ostit 2 pakettia. Kyllä ne antaa sun ostokset tehdä ihan rauhassa.

Jos pelkällä naapurille viemisen sanomisella saisi 2 + 2 tai peräti 2 + 2 + 2 pakettia tarjouskahveja vaivatta ja saman tien, niin kyllä se tuhoaisi tuollaiset rajoitetut tarjoukset.

Kannattaa mennä ensi kerralla johonkin toiseen kauppaan, jos ei tällainen tarjouksia koskeva perussääntö asiakkaalle ittelleeen kelpaa.

• Anonyymi00005

Kyllä ja kauppahan laittaa tarjoukset sisäänheitto mielessä ehkä ostohintss halvem-
        malla jotta saisi asiakkaat kauppaan ja muutakin myytyä,Eli kauppa laittaa säännöt
        jos asiakkaat sanelisi niin loppuisi tuotejakelu lyhyeen koska kukaan ei maksaisi??

• Anonyymi00006

Kannattaa sanoa, vien ne toiset kahvit kummin kaimalle mouhijärvelle niin onnistuu.

• Anonyymi00007

Yleensä toimin niin tokmannilla kuin esimerkiksi apteekissa (särkylääkkeiren osalta) seuraavanlaisesti.
      Pirän aina valeasua mukanani ja niitä on monta. Per. asiakas tuotteet ostoon , ne viän mopedille ja uurelleen kauppaan tai apoteekkiin uurella pärställä. Tätä jatkan kunnes asut tai tuatteet loppuu.

• Anonyymi00008

Toisella kertaa Massey Fergusonin lippalakki päähän, ja toisella kertaa Livakan näyttävä lippis päässä. Joskus rouhekintaitten kanssa kolikoita kassan käteen laskemassa.
        Aina menee kassalla täydestä. Ei ne enää tunnista, kun eri lippalakit vaihtuu,

• Anonyymi00009

Ja tosi töykeitä myyjiä siellä,varsinkin se isokokoinen tumma silmälasipäinen.

• Anonyymi00010

Kenellä ja missä on isokokoinen,kerro heti!!

• Anonyymi00014

Ei siellä tarvitse myydä/palvella, hyllyjä vaan täyttää ja viivakoodeja lukea kassalla, rouhekintaiden kysyjiä tietysti palvellaan.

• Anonyymi00011

Uimahallilla yhrellä on, mutta ei sillä , että kattelisin.

• Anonyymi00012

Jos sinä puhut Gekko Pekusta niin ota lääkkeesi ja mene optikolle,on kiire.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe