Kiitos keskustelusta

Anonyymi-ap

Kiitos taas, nainen. Sinulta minä olen kokenut saavani edes hetkellisesti jotain sellaista, mitä olen koko elämäni kaivannut. Olisipa tilanne toinen ja voisin pyytää sinua vaikka treffeille. Haluaisin vastavuoroisesti tarjota myös Sinulle jotain. Jään kuitenkin vain haaveilemaan. -mies-

12

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikki ei ole niin monimutkaista miltä se voi näyttää. Kokeile silti, intuitiosi saattaa antaa ihan oikean tulkinnan tilanteesta. (N-M)

• Anonyymi00002

Missä teillä on tuon naisen kanssa jotain ollut?

• Anonyymi00003

Suhteemme on ollut (ainakin hänen puoleltaan) puhtaasti ammatillinen. En edes odota hänen olevan minusta kiinnostunut, kunhan haaveilen.

• Anonyymi00004

Koen samalla tavalla että hän on vain ammatillinen minua kohtaan ja en oikein uskalla muuta ajatellakaan varsinkin kun tilanne on tämä mikä on, kohdallani. Mutta tämä mies kiehtoo minua aina uudelleen ja uudelleen, luulen että meillä on joitakin sanoja mielenkiinnon kohteita joita olemme sivunneet joskus kahvi/lounas pöytäkeskusteluissa. Mutta en ole varma onko intuition oikeassa vai väärässä häneen liittyen, mutta pidän hänestä liian liian paljon ja aina vain enemmän.

• Anonyymi00005

Minä taas en pidä paljon nuoremmasta ollenkaan!!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä taas en pidä paljon nuoremmasta ollenkaan!!

Olen rehellinen ja myönnän, että tietty paljon nuorempi henkilö on ainoa jota todella inhoan! Ne hänen tekemisensä ja hiljaisuutensa olivat elämäni rankimipia kokemuksiA

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen rehellinen ja myönnän, että tietty paljon nuorempi henkilö on ainoa jota todella inhoan! Ne hänen tekemisensä ja hiljaisuutensa olivat elämäni rankimipia kokemuksiA

Hänessä on jotain sellaista mistä ei saa mitään otetta!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hänessä on jotain sellaista mistä ei saa mitään otetta!

Siksi olen ollut jo kauan täysin varma siitä, etten pysty tulemaan toimeen hänen kanssaan ollenkaan! Hänessä on samanlaista avuttomuutta kuin oli lasteni isässä ja se on jotain sellaista mitä en voi enää sietää ollenkaan! Siksi en ole pystynyt näkemään itseäni koskaan samassa tilassa hänen kanssaan.

• Anonyymi00010

Oletko sinä kenties johtavassa asemassa tuohon mieheen nähden?

• Anonyymi00007

Hän on hieman nuorempi 3-4 vuotta vain

• Anonyymi00011

Keskustelut on onneksi keskusteltu eikä uusia tule.

• Anonyymi00012

Hienoa jos aloittaja on kokenut saaneensa jotain hyvää elämäänsä. Sellaista meistä jokainen kaipaa.Tosin tietämättä ap:n tilanteesta.

Valtava väsymys on omassa elämässäni. En saa voimia edes niistä asioista mistä ennen voimaannuin.
      Palsta oli ja on energiavaras ja ajan tuhlari. Täältä on parempi pysyä pois. Se auttaa toipumisessa.

Elämä jatkuu edelleen yksin monien vuosien jälkeen.
      Hyviin ja levollisiin uniin.
      🌾

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      134
      3227
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      73
      2114
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1805
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      126
      1705
    5. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      24
      1697
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1355
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1192
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1045
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      50
      1014
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      30
      944
    Aihe