Kiitos taas, nainen. Sinulta minä olen kokenut saavani edes hetkellisesti jotain sellaista, mitä olen koko elämäni kaivannut. Olisipa tilanne toinen ja voisin pyytää sinua vaikka treffeille. Haluaisin vastavuoroisesti tarjota myös Sinulle jotain. Jään kuitenkin vain haaveilemaan. -mies-
Kiitos keskustelusta
12
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki ei ole niin monimutkaista miltä se voi näyttää. Kokeile silti, intuitiosi saattaa antaa ihan oikean tulkinnan tilanteesta. (N-M)
- Anonyymi00002
Missä teillä on tuon naisen kanssa jotain ollut?
- Anonyymi00003UUSI
Suhteemme on ollut (ainakin hänen puoleltaan) puhtaasti ammatillinen. En edes odota hänen olevan minusta kiinnostunut, kunhan haaveilen.
- Anonyymi00004UUSI
Koen samalla tavalla että hän on vain ammatillinen minua kohtaan ja en oikein uskalla muuta ajatellakaan varsinkin kun tilanne on tämä mikä on, kohdallani. Mutta tämä mies kiehtoo minua aina uudelleen ja uudelleen, luulen että meillä on joitakin sanoja mielenkiinnon kohteita joita olemme sivunneet joskus kahvi/lounas pöytäkeskusteluissa. Mutta en ole varma onko intuition oikeassa vai väärässä häneen liittyen, mutta pidän hänestä liian liian paljon ja aina vain enemmän.
- Anonyymi00005UUSI
Minä taas en pidä paljon nuoremmasta ollenkaan!!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä taas en pidä paljon nuoremmasta ollenkaan!!
Olen rehellinen ja myönnän, että tietty paljon nuorempi henkilö on ainoa jota todella inhoan! Ne hänen tekemisensä ja hiljaisuutensa olivat elämäni rankimipia kokemuksiA
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen rehellinen ja myönnän, että tietty paljon nuorempi henkilö on ainoa jota todella inhoan! Ne hänen tekemisensä ja hiljaisuutensa olivat elämäni rankimipia kokemuksiA
Hänessä on jotain sellaista mistä ei saa mitään otetta!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hänessä on jotain sellaista mistä ei saa mitään otetta!
Siksi olen ollut jo kauan täysin varma siitä, etten pysty tulemaan toimeen hänen kanssaan ollenkaan! Hänessä on samanlaista avuttomuutta kuin oli lasteni isässä ja se on jotain sellaista mitä en voi enää sietää ollenkaan! Siksi en ole pystynyt näkemään itseäni koskaan samassa tilassa hänen kanssaan.
- Anonyymi00010UUSI
Oletko sinä kenties johtavassa asemassa tuohon mieheen nähden?
- Anonyymi00007UUSI
Hän on hieman nuorempi 3-4 vuotta vain
- Anonyymi00011UUSI
Keskustelut on onneksi keskusteltu eikä uusia tule.
- Anonyymi00012UUSI
Hienoa jos aloittaja on kokenut saaneensa jotain hyvää elämäänsä. Sellaista meistä jokainen kaipaa.Tosin tietämättä ap:n tilanteesta.
Valtava väsymys on omassa elämässäni. En saa voimia edes niistä asioista mistä ennen voimaannuin.
Palsta oli ja on energiavaras ja ajan tuhlari. Täältä on parempi pysyä pois. Se auttaa toipumisessa.
Elämä jatkuu edelleen yksin monien vuosien jälkeen.
Hyviin ja levollisiin uniin.
🌾
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san775605- 1181986
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo241880Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301848Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri571827Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a641264- 731186
- 39995
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29969Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa60968