kohdella huonosti, jos ei ulkonäkö miellytä.
Niinpä niin.
No tottahan toki toisia voi
4
164
Vastaukset
Minä en mene suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei viehätä minua fyysisesti, se olisi julmaa molemmille. Hän viehättää 202002302020000049469649469% :) <3
Olen kiltti kaikille, mut enemmän niille jotka ei kohtele muita huonosti, esim. sen takia että ei saanut samoja lahjoi tai mahdollisuuksia mitä muut.- Anonyymi00002
Jos on idiootti, niin käyttäytyy noin.
- Anonyymi00003
Jos viittaat rakastumiseen niin kylä se on pitkälti myös ulkonäkö- olemuskeskeistä, mutta muutoin vaikuttaa enemmän miten käyttäytyy. En minä enää vaivaudu olemaan ystävällinen, jos minua kohtaan ollaan pissendaalipäitä.
Toisaalta voisihan sitä laittaa pystyyn varsinaisen shown ja olla oikein ärsyttävän, imelän ystävällinen kaikille kunnon feikkihymyllä riippumatta siitä miten he suhtautuvat. Oikein kunnon epäaitouspläjäys sokerikuoruutteella. Mitä enemmän veetuilua sitä imelemmän vastauksen saa.
Itseasiassa olen jo päässyt jokseenkin pitkälle tässä en-mukamas-tajua- pelissä.- Anonyymi00004
Kyl sun blondipelleilyt kosahtaa pian omaan nilkkapantaas. -sivu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708