Onko sitä olemassakaan ?Kuitenkaan ei ole osoittetta Eikä ole kerrostalojakaan,eikä bmw bussia,bmw535 pakettia autoa, ei bmw mönkijää, ei ravintolaa, pizeriaa, autokorjaamoa, ynm ynm. Joten tämä millä hän todistaa kaiken todeksi. Navigikaattori ri sitä löydä, ei ole guugessa. Eikä missään muualla kuin mielenterveys potilaa korvienvälissä. Tosin hän on venäjän trolli. Pietarin trollitehtaan tuote.
Jamalin ihmemaailma?
15
108
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä tämä kaikki on olemassa. Omistan tämän saunakylän.
T:Jatkis- Anonyymi00006UUSI
Tökis älä edes yritä kuperkeikalla laittaa omaasi rakelmia minun syyksi. Minä olen aina kertonut jotta olet valehteleva mielenterveyspotilas. Sinä hän olet
vannonut sen todeksi. Joten sihän valehtelet. Ja olethan olevasi jamalin ihmemaailman
Ylipääjohtaja. Ja 2025 lupasin 1500€ opastusnierroksesta ihmemaailmaan. Sulle ei silloin sopinut. Mulla oli väärä aika kalenterisi mukaan. Joten kumpi meistä valehtelee? Joten olen kysynyt niistä sinun tehtailusta minkä olet rakentanut ja vannonut todeksi. Joten nyt taas kysyn onko totta jotka olet vannonut todeksi: kerrostalot,jalin ihmemaalman, jossa on pizeria ravintola autokorjaamo, saunamaailma,ynm? Joten älä yritä peitellä kysymyksiäni. Vaan vastaat. Jos et olet VALEHTELIA. Kuten koko lieksa tietää. Sinänän jatkat seli seli linjalla. Js syyttelemällä. Kuten pietarin trollitehtaan käyneen on opitettu. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tökis älä edes yritä kuperkeikalla laittaa omaasi rakelmia minun syyksi. Minä olen aina kertonut jotta olet valehteleva mielenterveyspotilas. Sinä hän olet
vannonut sen todeksi. Joten sihän valehtelet. Ja olethan olevasi jamalin ihmemaailman
Ylipääjohtaja. Ja 2025 lupasin 1500€ opastusnierroksesta ihmemaailmaan. Sulle ei silloin sopinut. Mulla oli väärä aika kalenterisi mukaan. Joten kumpi meistä valehtelee? Joten olen kysynyt niistä sinun tehtailusta minkä olet rakentanut ja vannonut todeksi. Joten nyt taas kysyn onko totta jotka olet vannonut todeksi: kerrostalot,jalin ihmemaalman, jossa on pizeria ravintola autokorjaamo, saunamaailma,ynm? Joten älä yritä peitellä kysymyksiäni. Vaan vastaat. Jos et olet VALEHTELIA. Kuten koko lieksa tietää. Sinänän jatkat seli seli linjalla. Js syyttelemällä. Kuten pietarin trollitehtaan käyneen on opitettu.Koko lieksa tietää että Tökis on rehellinen ja puhuu totta. Jatkis sen sijaan vaan haukkuu ja yrittää peitellä jälkensä.
- Anonyymi00002UUSI
Älkää välittäkö isäni hourii taas
- Anonyymi00003UUSI
Saanko minäkin Houria? 🙋♂️
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Saanko minäkin Houria? 🙋♂️
Toki
- Anonyymi00015UUSI
Sinäkö olet tökiksen nuoruuden vahinko?
- Anonyymi00004UUSI
Tähän ihmemaailman ylipääjohtaja on törkyturpa. Joka on putlerin äpärälapsi. Joka puolustaa putleria. Jonka on itse todistananut. Ei millaan lailla ole tuominnut esm syöpälasten sairaalaan iskua. Ei torilla asioimissa mummoja eikä päiväkotiin jossa luki LAPSIA. Joten onko tökis oikesti rehellisesti Suomalainen? Joka maksaa ruplilla. Ja valehtelee jamalin ihmeet todeksi.
- Anonyymi00005UUSI
Isä lopeta jo juominen.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Isä lopeta jo juominen.
Sinähän olet itse harhoja näkevä peukunkäyttäjä. Joten lopeta.
- Anonyymi00009UUSI
Jatko osa: Jatkiksen poika!
- Anonyymi00010UUSI
Miten bemukingillä voi olla poika ellei adoption kautta...? Antaako ne pentuja jatkiksille ja parrakkaille aitonaisille..? 🤔
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten bemukingillä voi olla poika ellei adoption kautta...? Antaako ne pentuja jatkiksille ja parrakkaille aitonaisille..? 🤔
Kuten Aina tai Syytti Mui tuonut afrikasta mukanaan
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuten Aina tai Syytti Mui tuonut afrikasta mukanaan
Tökis putlerin äpäräpoika valehtelee kuten isänhänsä putleri.
- Anonyymi00016UUSI
Tekoälytila
Kaikki
Kuvahaku
Videot
Tuotteet
Teokset
Talous
Yamalin saunakylän loputtomassa löylynhajussa kasvoi Jatkiksen poika, jolle isä-Jatkis oli luvannut: ”Täällä opit kaiken, mitä mies tarvitsee.”
Oppitunnit alkoivat kärttyisän Esan luona. Esa ei säästellyt sanoja eikä rottinkista mattopiiskaansa, joka viuhui ilmassa aina, kun pojan ryhti lysähti tai saunapuun kanto hidastui. ”Kuritus on kunniaksi ja puhtaus puoli ruokaa!” Esa karjui ja paukutti mattopiiskalla saunan lauteita niin että pöly lensi. Poika oppi nopeasti, että maailmassa pärjää tarkkuudella ja sillä, ettei jää tuleen makaamaan – tai ainakaan Esan piiskan tielle.
Seuraavaksi oppia antoi umpirehellinen Tökis. Tökis oli kiertänyt maakuntia Esan kanssa ja tuonut tuliaisina jokaisen tunnetun ja tuntemattoman taudin. Syvästi köhivä ja välillä omituisesti tärisevä Tökis opetti poikaa totuuden voimalla. ”Älä koskaan valehtele, poika,” Tökis rouskutti kurkkupastilleja, ”sillä valehtelu vie voimat, ja niitä tarvitaan näiden pöpöjen kanssa taisteluun.” Tökiksen rehellisyys oli niin ehdotonta, että hän tunnusti jopa ne asiat, joita kukaan ei halunnut tietää.
Kylän värikkäin hahmo, parrakas aitonainen Jonne, otti pojan suojatikseen iltapäivisin. Jonne, joka rakasti irtorintoja ja neonvärisiä peruukkeja, opetti suvaitsevaisuutta ja tyyliä. ”Elämä on teatteria, kultaseni,” Jonne sanoi suoriessaan sateenkaaripruukkiaan. ”Ole juuri se, kuka haluat olla, kunhan teet sen näyttävästi.” Jonne opetti poikaa arvostamaan erilaisuutta ja ymmärtämään, että kovan kuoren alla voi sykkii suuri ja pehmeä sydän (tai ainakin laadukas silikoniproteesi).
Vauhtia elämään toivat reippaat bemaripojat. He ottivat pojan takapenkille, kun kylän hiekkatiet pölisivät ja bassot jymisivät. Bemaripojilta poika oppi yhteisöllisyyden merkityksen: ketään ei jätetä tielle, ja auto pitää aina kiiltää, vaikka kuski olisi kuinka nuhruinen. He opettivat, että elämä on matka, joka taittuu parhaiten takavedolla ja hyvässä seurassa.
Lopulta, istuessaan Yamalin rannassa muiden keskellä, Jatkiksen poika katsoi ympärilleen. Hän näki Esan piiskoineen, Tökiksen niistämässä, Jonnen säätämässä peruukkiaan ja bemaripoikien polttamassa kumia. Hän hymyili leveästi. Hän ymmärsi, ettei missään muualla maailmassa saisi olla näin vapaa, näin outo ja näin oma itsensä.
Yamalin ihmemaa oli todellakin maailman paras paikka asua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5211792Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san384743Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2542865Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1502664- 1151782
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo19116840 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.211931- 79879
- 82860
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv67835