Hakeutuisit mun seuraan vielä mut et sä enää taida
Ajattelin että
21
369
Vastaukset
Mistä edes löytäisin sut... :,(
- Anonyymi00001
Kenen seuraan?
- Anonyymi00002UUSI
En uskalla jos keksit ikäviä asioita jälleen. Rakkaus voi hyvä kumppani
- Anonyymi00011UUSI
Mistä luulet että johtuu miten toimin, eli KOSTIN sinulle!? Sa panit jonkun narkin paksuksi kun piti saadsa piIIua ja kumi kiristää. Jouduin sen takia ruveta myymään itseäni, kun tiedöt ettö en voi rakastua enää muihin. itsekin ruoesin narkkaa subua taas syksyl, llin 4v ilman mut sit kerroit että panit jonkin randomin paksuksi ja minulle ei kuitenkaan edes uskalleta puhua, menköön elämä ja rakkaus. Olit kaikkeni mutta käänsit minulle selkäsi ja teit rumimman tempun mitä rakkaalleen voi tehdä. Etkä sit puhunut sen kanssa ja selvittänyt välejä vuos sit mun kanssa kun kerroit tunteesi jotka tiesin alusta asti.
OLE MIES, KORJAA TILANNE JA RAKASTA MINUA OIKEASTI NIIN ETTÄ OLET AINA VIERESSÄNI!
Muuten kuolen lähivuosina ja Jumalan nimessä ja veressä rukoilen, että Jumala katkaiset tämän siteen, koska mies petti minut pahimmalla tavalla. En halua häntä enää nähdä ikinä jos ei hoida miehen osuuttaan pian.
S nainen - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä luulet että johtuu miten toimin, eli KOSTIN sinulle!? Sa panit jonkun narkin paksuksi kun piti saadsa piIIua ja kumi kiristää. Jouduin sen takia ruveta myymään itseäni, kun tiedöt ettö en voi rakastua enää muihin. itsekin ruoesin narkkaa subua taas syksyl, llin 4v ilman mut sit kerroit että panit jonkin randomin paksuksi ja minulle ei kuitenkaan edes uskalleta puhua, menköön elämä ja rakkaus. Olit kaikkeni mutta käänsit minulle selkäsi ja teit rumimman tempun mitä rakkaalleen voi tehdä. Etkä sit puhunut sen kanssa ja selvittänyt välejä vuos sit mun kanssa kun kerroit tunteesi jotka tiesin alusta asti.
OLE MIES, KORJAA TILANNE JA RAKASTA MINUA OIKEASTI NIIN ETTÄ OLET AINA VIERESSÄNI!
Muuten kuolen lähivuosina ja Jumalan nimessä ja veressä rukoilen, että Jumala katkaiset tämän siteen, koska mies petti minut pahimmalla tavalla. En halua häntä enää nähdä ikinä jos ei hoida miehen osuuttaan pian.
S nainenOnneksi minun ei tarvitse tuollaista tekstiä suoltavan kanssa olla missään tekemisissä.
sivu-uuno
- Anonyymi00003UUSI
Miksi sä et tee mitään asian eteen?
- Anonyymi00004UUSI
Miks et laita mulle viestiä tai soita? Olis paljon helpompi kertoa. Täällä joku voi omia viestit.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi pitäis hakeutua. Et kiinnosta yhtään.
- Anonyymi00007UUSI
Et edes tiedä kuka oon. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et edes tiedä kuka oon. 🤣🤣🤣
Tiedän erään ja vastaus on sille.
- Anonyymi00006UUSI
ei kiinnosta 🤣🤣🤣
- Anonyymi00008UUSI
Hakeudun aina jos koen olevani toivottu.
- Anonyymi00010UUSI
Erittäin mielelläni. Kun vain uskaltaisin.
- Anonyymi00012UUSI
Jos kerrot kenen pitäisi tai kuka olet? Jos kaivattu i ja kaipaat, niin hakeudun kyllä.
- Anonyymi00013UUSI
No mu jos ida oottaa siin mmyymäläs ja si j menee siihe
- Anonyymi00015UUSI
Eikö tarkoitus ollut työntää pois?
- Anonyymi00018UUSI
Niin minäkin olen asian ymmärtänyt.
sivusta
- Anonyymi00016UUSI
Heti kun annat luvan. Täällä ollaan jo lähtökuopissa.
- Anonyymi00017UUSI
VAI SUN SEURAAN? KUN TARVIIN APUA!
- Anonyymi00019UUSI
Tainalle moikat.
- Anonyymi00020UUSI
Olet hakenut lähestymiskieltoa se hankaloittaa asiaa.
Vaihdoit puh.numeroa ja sosiaaliturvatunnuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6011930Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san604996Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2973061Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1962965- 1352091
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo211341- 1011266
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri39126040 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2211197En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv70959