Pikkusin ihmettelen Haapavesi-lehden toimintaa gallupin tekijänä ruokapaikoista. Ketä seuraavaksi arvioidaan ...urakoitsijoita, kampaajia, hammaslääkäreitä, eläinlääkäreitä...kuka paras? Voisko tehdä gallupin myös siitä, kuka kirjoittaa parhaat jutut paikallislehteen?
Soisi yrittäjille mahdollisuuden itse omalla toiminnallaan näyttää osaamisensa. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Menestystä uusille sekä entisille yrittäjille!
Arvioidaanko kaikkia yrittäjiä
6
260
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen samaa mieltä kanssasi. Vastahan he molemmat ovat aloittaneet ja Haapavesi lehti jo vouhkasee.
Varmasti kummatkin yrittäjät tekevät kaikkensa aspalv eteen. Ja varmaan yrittäjillä on tulossa uusiakin juttuja.
Tarviiko tuosta nyt sen kummemmin ruveta lehden mittelöimään.
Ja meillä jokaisella on omat mieltymyksemme,asioiden kuin asioiden suhteen, kaikki ei edes käy ulkona syömässä. Elämä on elämää... - Anonyymi00002UUSI
Tätä myös ihmettelen ja täysin samaa mieltä ed. kommentoijien kanssa. Sitäpaitsi kaikki ei ole edes lehden tilaajia jotka käyttää näitä palveluja joten äänestykset ei välttämättä vastaa todellisuutta.
Annettaisiin nyt vaan yrittäjien tehdä rauhassa työnsä ja keskityttäisiin muihin asioihin. - Anonyymi00003UUSI
En ollut kyselyä huomannutkaan, niin piti oikein käydä katsomassa. Ei kyllä oikein asiallisella tunnu. Pienellä paikkakunnalla saa tosissaan töitä tehdä, että tuolla alalla pärjää. Eikä täällä montaa vaihtoehtoa olekaan. Soisi tosiaan, että saisivat hommansa hoitaa rauhassa. Asiakkaat voivat jokainen itse valita, että missä asioivat. Ja monet varmasti käyvätkin joka paikassa. Ei paikallislehden pitäis niitä alkaa paremmuusjärjestykseen laittamaan. Tekisivät ennemminkin jokaisesta ruokapaikasta vuorollaan kunnon jutun ja haastattelun. Tutustuttais sitä kautta yrittäjään ja siihen mitä heillä on tarjolla. Näissä asioissa vois keskittyä siihen positiiviseen. Jos haluaa jotain negatiivista kirjoitella, niin sitä löytyy kyllä muualtakin, ei tarvi alkaa yrittäjiä paremmuusjärjestykseen laittamaan.
- Anonyymi00004UUSI
Todella sairasta että aletaan laittamaan yrittäjiä paremmuus järjestykseen. Eikö Lehdellä ole enään jutun aihetta kun tämmösiä keksii?
- Anonyymi00005UUSI
Niinpä,luulis jutun juurta löytyvän vaik alkavasta keväästä.
Menis toimittajat itteensä- ei tääl o yrittäjillä,kellään helppoa.
Eikä ketään pidä yrittää laittaa paremmuus järjestykseen, vaan asiakkaat saisi itse muodostaa mieltymyksensä.
Onnea Yrittäjille,kaikille.- Anonyymi00006UUSI
Kaikkia muita saatte efelleen surutta arvostella, terveisin Yrittäjien Suojeluyhdistys ry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5211792Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san374737Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2542865Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1502654- 1151772
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo19115840 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.210917- 78866
- 82860
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv66821