Haaveilla musta enää. Et tuu ikinä enää saamaan multa yhtään mitään.
Sanon et on ajan tuhlausta
42
510
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sun tekosi on jo vuosia sitten olleet liikaa. En ikinä tuu antaa anteeksi kaikkea paskaa miten oot mun elämää pilannut. Et ole terve päästäsi vaikka niin kuvittelet. /jatkoa
- Anonyymi00032
Selvä juttu ihan sama. Olet olevinaan joku täydellinen gigolo. Ei sun kanssa voi kukaan olla edes suhteessa.
- Anonyymi00041
Oletko itse muka mitenkään terve. Lopeta se toisen haukkuminen täällä ja kasva aikuiseksi.
- Anonyymi00002
Jos olisi eräältä niin olen laittanut sinuun välit poikki jo ajat sitten. Useiden syiden takia.
- Anonyymi00003
No lakkaa kirjoittamasta musta joka helvetin päivä!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No lakkaa kirjoittamasta musta joka helvetin päivä!
Lopeta sä se vtun maalitus.
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lopeta sä se vtun maalitus.
Ei täällä muut maalata ku sinä
- Anonyymi00005
Voisinpa väittää, että saan. Et voi olla laittamatta tänne lisää viestejä. 🤭
- Anonyymi00006
Puhut itsestäsi. Mä en oo kirjoittanu kuukausiin tänne yhtään mitään. Toisin ku sä täälllä joka päivä vinkumassa mun perään..
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Puhut itsestäsi. Mä en oo kirjoittanu kuukausiin tänne yhtään mitään. Toisin ku sä täälllä joka päivä vinkumassa mun perään..
Ja silloinki ku puhun nii se ei tarkota että välittäisin paskaakaan enää sun ällöttävästä naamasta
- Anonyymi00031
Kaikki on mun heikon mutta hajamielisen itsekurini varassa?? Aijai.
- Anonyymi00007
Aion jatkaa samalla tavalla kuten tähänkin saakka siksi että en tunnista onko minulle vai jollekin toiselle.
- Anonyymi00009
hitlerit kun ei hittaa liki
- Anonyymi00010
Joo.
- Anonyymi00012
nykyään siis ei ollu enne muinoin hyi vttu
- Anonyymi00013
skeidaaa ja syvältä
- Anonyymi00014
otti syvältä *** oli vaikee olla
- Anonyymi00015
Ei mun edes tarvikkaan tuollaiselta ihmiseltä mitään siis kiusaaja ja ärsyttäjä olet painu vaan kauas
- Anonyymi00018
Hahhah, peilaat just sun omaa sisintä.
- Anonyymi00016
Haluatko mies kertoa miksi näin on? Siksi koska pelkäät, kun kerrankin kohtasin aidon ihmisen joka rakastaa ja välittää? Koska hän uskaltaa olla avoin ja oma itsensä vikoineen. Esittämistä ja pinnallisuutta kyllä löytää helposti, aitoutta, suoruutta ja herkkyyttä ei.
- Anonyymi00019
No jatkan sit vaan kevyesti/rennosti runkkailua.
- Anonyymi00020
Ohoh
- Anonyymi00021
Olenko pyytänyt jotakin?
- Anonyymi00023
Hei eipä viedä toisten repliikkejä! Tänään on _mun_ vuoro uhriutua.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hei eipä viedä toisten repliikkejä! Tänään on _mun_ vuoro uhriutua.
En tarkoittanut uhriutumismielessä, mutta olen kyllä useampaan otteeseen kohdannut heitä, jotka ovat omasta mielestään tienneet paremmin kuin minä, mitä tarvitsen. sittemmin he ovat loukkaantuneet, kun en ole ollut tarpeistani samaa mieltä heidän kanssaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
En tarkoittanut uhriutumismielessä, mutta olen kyllä useampaan otteeseen kohdannut heitä, jotka ovat omasta mielestään tienneet paremmin kuin minä, mitä tarvitsen. sittemmin he ovat loukkaantuneet, kun en ole ollut tarpeistani samaa mieltä heidän kanssaan.
En vakavissani. :)
(Noista ihmetietäjistä on itselläkin kokemusta, paras vaan hiippailla takavasemmalle... 🙄)
Tunnistin vain että toi lause olis minulle tyypillistä, ensin loukkaannun tai kyllästyn vääntämään, ja sitten vaan poistun "pidä tunkkis, en oo mitään vailla" -asenteella.
- Anonyymi00022
Ethän sä ikinä antanutkaan mitään. Et yhtään mitään. Ainoastaan mä annoin ja olisin tehnyt mitä tahansa et sun olis hyvä olla.
- Anonyymi00024
Sinäns mielenkiintoinen aloitus, koska ei todellakaan kuulosta siltä, että aloittaja olisi millään tavoin ollut kiinnostunut hänestä, jolle viestinsä on tarkoittanut. Ennemminkin hän on ollut ehkä viehättynyt siitä, että häntä tavoitellaan ja häneen ollaan ihastunieta/rakastuneita. Nytkun ei mennyt mielen mukaan niin uhotaan palstalla.
Menettikö hän, jolla uhoat, tässä tapauksessa mitään? - Anonyymi00025
UhriLammas saapui
Pähähähääää - Anonyymi00026
Käy ne erikseenkin.
- Anonyymi00027
Jahas mistä kenkä puristaa?
- Anonyymi00029
Luulex et mä välitän?
- Anonyymi00033
Se on huono merkki ihmisessä kun jos ei voi antaa anteeksi. Ei taida ihmissuhteet koskaan onnistua. Onneksi on paljon hyviä suhteita mulla ainakin.
- Anonyymi00034
Onko seksistä kokemusta?
- Anonyymi00035
Pelkkää maalausta
- Anonyymi00036
Tietenkin on
- Anonyymi00037
Kuka keneltä en mä ole haaveillu sitte lapsuuteni
- Anonyymi00038
Tämä on erään kyylääjän aloitus. Ei voinut toimia tilanteen jälkeen aikuismaisesti ei osaa keskustella ainoastaan tuomita. Jatka vaan samalla linjalla jos se helpottaa sun elämistä. Pysyn kaukana sunlaisista ihmisistä teitä riittää joka nurkalla.
- Anonyymi00039
Ihan samanlaisia olette molemmat. Toinen ylpeä tuomitseva tosikko ja toinen väkisin tunkeilija. Kumpikin ahdistavia persoonia. Pysykää kaukana.
- Anonyymi00042
Jep, samoin!
No en mä muit haluukkaan kun K:n🖤😘
- Anonyymi00043
Kukaan ei tollasesta tympeestä A äijästä haaveile. Hapannaama,töykeä,tuomitseva ei keskustelutaitoinen olevinaan joku komea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687