Miehelle joka leikkii vielä hiekkalaatikolla. Ei tollasta tyyppiä kukaan täysjärkinen jaksa katsoa.
Älä anna anteeksi ihan sama en minäkään sulle
17
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko hän pyytänyt sinut elämäänsä.
- Anonyymi00002
En minäkään pyytänyt häntä mun elämään.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En minäkään pyytänyt häntä mun elämään.
Oletkohan niitä ihmisiä, jotka kantavat vihaa tuntemattomille.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletkohan niitä ihmisiä, jotka kantavat vihaa tuntemattomille.
Hän kantaa mulle vihaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän kantaa mulle vihaa.
En tiedä asiasta mitään, mutta miksi hän ei saa hiekkalaatikossa rauhassa leikkiä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En tiedä asiasta mitään, mutta miksi hän ei saa hiekkalaatikossa rauhassa leikkiä.
Joo kyllä saa leikkiä ei ole vielä kasvanut aikuiseksi ei ymmärrä mistään mitään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo kyllä saa leikkiä ei ole vielä kasvanut aikuiseksi ei ymmärrä mistään mitään.
Hyvä. Leikkivä on nuorekas.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvä. Leikkivä on nuorekas.
Mitä hyötyä siitä on kun ei ole keskustelutaitoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä on kun ei ole keskustelutaitoa.
Oletko ollut hyvin epärehellinen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen pyytänyt aidosti häneltä anteeksi mutta turhaan. Ei antanut koskaan anteeksi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen pyytänyt häneltä aidosti anteeksi mutta hän ei antanut mulle anteeksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen pyytänyt aidosti häneltä anteeksi mutta turhaan. Ei antanut koskaan anteeksi.
Et ole hän tuttu nainen . Ei ole pyytänyt anteeksi .
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et ole hän tuttu nainen . Ei ole pyytänyt anteeksi .
Olet sitten väärä tyyppi harmaapäinen ukkeli. Ei ole sulta mitään anteeksi pyydettävää.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet sitten väärä tyyppi harmaapäinen ukkeli. Ei ole sulta mitään anteeksi pyydettävää.
Noin helppo sitä on jotain toista väheksyä. Heikoilla kantimilla ovat selityksesi anteeksi annoista. Sinä haluat loukata.
sivu-uuno
- Anonyymi00012
Sulle ainaki jaksaa kaikki nauraa, ku leikit Islantiin Japanista pelastettua maitovalasta.
- Anonyymi00013
Oletko sinä kirjoittaja sellainen. Jos 45kg painava on sun mielestä valas niin mikä vielä painavampi on.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko sinä kirjoittaja sellainen. Jos 45kg painava on sun mielestä valas niin mikä vielä painavampi on.
Sä; 45tonninen 8millinen metrinmittanen VoiRäkäpallo, jonka sädekehäkin kiillotetaan Alpo-Liinalla. Lisää karria riisipapereihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1574462Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382510Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442167Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet291269- 691129
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711102En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on38982Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63936- 48889
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106852