En ymmärrä tuollaista käytöstä

Anonyymi-ap

Miksi Dmies häiriköi tahallaan? Onko oma elämä niin surkeaa ja yksitoikkoista että kiusaamalla ja ärsyttämällä toista saa hän itselleen paremman olon?

13

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä se on tehnyt

• Anonyymi00002

Muetin tuota D mikä se on?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Samaa oon miettinyt ja joskus kysynytkin mut ei oo vastattu.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Etunimen eka kirjain. Herättää melkein joka aamu klo 4-5 aikaan tömistelemällä kovaäänisesti ja tiputtelemalla jonkinlaisia painavia esineitä lattiaan, tahallistahan tuollainen on. Lapsellinen vanha ukko!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Etunimen eka kirjain. Herättää melkein joka aamu klo 4-5 aikaan tömistelemällä kovaäänisesti ja tiputtelemalla jonkinlaisia painavia esineitä lattiaan, tahallistahan tuollainen on. Lapsellinen vanha ukko!

Ehdoton hiljaisuus on klo 7 asti aamulla mutta ilmeisesti tämä herra on niin itseään täynnä että häntä ei asia koske vaan hän yrittää tahallaan provosoida jotta ärsyyntyisin niin hän voisi tehdä isännöitsijälle valituksen sitten minusta. Taitavat tämä ukko ja isännöitsijä yhteistuumin olla mukana juonessa jolla minut saisi savustettua ulos tästä asunnosta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei suomalainen siis?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ehdoton hiljaisuus on klo 7 asti aamulla mutta ilmeisesti tämä herra on niin itseään täynnä että häntä ei asia koske vaan hän yrittää tahallaan provosoida jotta ärsyyntyisin niin hän voisi tehdä isännöitsijälle valituksen sitten minusta. Taitavat tämä ukko ja isännöitsijä yhteistuumin olla mukana juonessa jolla minut saisi savustettua ulos tästä asunnosta.

Ruokaa saa tehdä jos ei laske hulluna vettä.Veden voi ottaa illalla valmiikksi astioihin.Mitään lihanuijaa ei saa hakata yöllä,Eikä pilkkoa vihanneksi (kovia),joissakin taloyhtiössä on annettu syöpä potilaalle oikeus tehdä kylläkin kaikkea noista kun se vielä on omaishoitaja miehelleen kellä on pahempi sairaus.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Paras sääntö on ollut se klo 22.00-06.00.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei suomalainen siis?

Ei ole suomalainen. En kirjoittelisi muuten tänne asiasta mutten voi muutakaan kun en voi saati halua väkivaltaa käyttää tai tms kovempia keinoja. Onhan tuo nyt ikävää käytöstä ja turha mitään sanoa kun ei tajua lopettaa, on toki vähentänyt tuollaista toimintaa kun joskus sanoin asiasta ja tämä henkilö väitti että minä kiusaan häntä. Minä sanoin että en kiusaa jos hänkään ei kiusaa minua ja lopettaa nuo aamuyölliset esineiden paiskomiset yms.
        Jos itse tömistelisin noin joka aamu 4-5 aikaan niin olisin varmasti saanut jo varoituksen tai häädön.

• Anonyymi00009

mun yläkerran naapurilla on selkeästi joku koputtely ongelma

• Anonyymi00010

tekee sitä jatkuvasti 🤣🤣🥹 PELLE

• Anonyymi00013

Niin minäkö olen se pelle jolle saa tehdä tuota jatkuvasti? Rajansa kaikella. Joskus asiat ei pääty niin kauniisti sitten. Sitten on turha ihmetellä kun on tapahtunut jotain peruuttamatonta.

• Anonyymi00011

En tiedä mutta minulla on tullut joko hiiri ta rotta sisälle jostain ja se kolisee kylppärissä.Säikähdin itsekkin jo monena yönä.Pitää ostaa pyydys.Yäk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe