Tylsee jorinata

Anonyymi-ap

21

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      "Historiallisen suur öljypula?"

      Kyllä se Tylsee Juvonen on maailman öjyvaroja kuluttanutkin pätö mökin askareissa.
      Jokohan siellä pilketivoli alkaa olla pystytetty niin päästään näkemään porukalla miten kallista öljyä tuhlataan.
      Osaa polttopuulla olla pitkä ja öljyn kyllästämä matka pihametsästä lämmöksi tuvanuuniin.
      Voi herranen aika!

    • Anonyymi00002

      Näyttää jo punaisen polttoöljyn hinta farmille tuotuna maksavan 2,00 € litra ja ylikin.
      Ja palaa siinäkin jokunen litra kun Kosulan korpeen säiliöautolla 1000-1500 litran annos farmarisäiliöön öljynjalostamolta kuljetetaan

    • Anonyymi00003

      Kosulan korvestako naapureiden kyyliksi, kateellisiksi ja ahdasmielisiksi haukkuminen levisi koko maailman riesaksi?

    • Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

      Matematiikka on Tylsee Juvosen vahvin laji.
      "Eli polttoaineen hinnat nousis, polttoaineen hinta nousis, tuota (laskee päissään) tavallaan eurolla (1,00 €)
      Eli jos nyt polttoaine maksaa reilun kaks euroo litralta (2,00 €) niin se oes sitten neljä eoroo (4,00 €)."

      Näin 2+1=4

    • Anonyymi00006

      Nousooko polttopuiden hinta?

    • Anonyymi00007

      Nousooko verovähennykset?

    • Anonyymi00009

      Viisasta pohdintaa.

    • Anonyymi00010
      • Anonyymi00012

        Vanha mies on koko ajan pienessä kiimassa, hyvä kun housuissaan pysyy.
        Nykyajan yksinäisten vanhojen ihmisten suurin ongelma on p'llun tai k'llin puute.


      • Anonyymi00014

        "Itsekeskeinen ihminen on jäänyt lapsen tasolle
        Myös itsekeskeisen persoonallisuuden syntyyn vaikuttavat varhaiset kokemukset lapsuudessa eli se, miten olemme tulleet läheisissä ihmissuhteissa kohdatuksi. Sveitsiläinen psykologi Jean Piaget määritteli itsekeskeisyyden alle 8-vuotiaiden lasten ajattelutavaksi.

        Tämän ikäiset lapset näkevät ja tulkitsevat maailman vain omasta näkökulmastaan. Kun lapset vähitellen kehittyvät, he oppivat ymmärtämään ja hyväksymään myös muiden ihmisten näkemykset. Joillakin ihmisillä itsekeskeinen ajattelutapa säilyy kuitenkin aikuisikään saakka."

        -hidasta elämää-


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        "Itsekeskeinen ihminen on jäänyt lapsen tasolle
        Myös itsekeskeisen persoonallisuuden syntyyn vaikuttavat varhaiset kokemukset lapsuudessa eli se, miten olemme tulleet läheisissä ihmissuhteissa kohdatuksi. Sveitsiläinen psykologi Jean Piaget määritteli itsekeskeisyyden alle 8-vuotiaiden lasten ajattelutavaksi.

        Tämän ikäiset lapset näkevät ja tulkitsevat maailman vain omasta näkökulmastaan. Kun lapset vähitellen kehittyvät, he oppivat ymmärtämään ja hyväksymään myös muiden ihmisten näkemykset. Joillakin ihmisillä itsekeskeinen ajattelutapa säilyy kuitenkin aikuisikään saakka."

        -hidasta elämää-

        Kommentista päätellen sinulla.


    • Anonyymi00011

      Hekulinen kysyy videon kommenteissa:
      "MITÄ! Onko mehtä mies piessy liukkaille"

      Saattaa tuollekin ukolle tarjotut tortut olla jo melko kuivakoita.

      • Anonyymi00013

        Kuiva voip tuntuu tiukemmalle?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kuiva voip tuntuu tiukemmalle?

        Panomiehet tietävät asiasta enemmän.


    • Anonyymi00016

      Kovin on matalaa tasoa puheenaiheet ettekö rippikoulussa muuta oppineet #

      Voi suomiparkaa

      • Anonyymi00017

        No sanoa muuta


    • Anonyymi00018

      Ihan tylsä on tämä lausekin. Tuskin eduskunnassa on tylsempää kuin Tylsee Juvosen jorinat

      • Anonyymi00020

        Älä hyvänen aika katso sen videoita jos on noin tylsää


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Älä hyvänen aika katso sen videoita jos on noin tylsää

        Tarkoitin aloituksessa olevaa lausetta.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tarkoitin aloituksessa olevaa lausetta.

        Aijaa okei


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe