Olen miettinyt paljon eläinkokeita. Nykyään tiede ja teknologia ovat kehittyneet todella paljon, joten mielestäni pitäisi kysyä: onko eläinkokeiden tekeminen enää eettisesti hyväksyttävää, jos eläimille aiheutetaan kärsimystä ihmisten hyödyksi?
Toisaalta eläinkokeet ovat auttaneet kehittämään monia lääkkeitä ja hoitoja, jotka pelastavat ihmishenkiä. Mutta samalla eläimet kokevat kipua ja stressiä, vaikka ne eivät voi itse päättää osallistumisestaan.
Eettinen väite: Eläinkokeet ovat moraalisesti ongelmallisia, koska niissä eläinten kärsimys hyväksytään ihmisten hyödyksi.
Eläinkokeet
Anonyymi-ap
2
369
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Vastatkaa jo perkele Janne saunoo
- Anonyymi00002
Kuka on Janne?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471605
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5431402Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581274Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172842Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va247839- 58796
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26690- 53684
- 51672
- 74583