Yrityksenä ei voi enään suositella. Kaksi vuotta vanha asia ja nyt vaatii rahoja takaisin. Ei kannata tätä firmaa käyttää. Tulen tekee asian selväksi kaikille. Tämä on henkilökohtainen mielipide.
He mokasi ja 2 vuoden jälkeen asiaa alettiin hoitaa kun se jäi pöydällä ja nyt me joudutaan maksaa takas rahat vaikka niiden moka.
Vaihtakaa parempaan palveluun
VAROITUS innovoice.fi palvelusta yrityksille
2
249
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Minusta kuulostaa ihan asialliselta firmalta.
"JOUSTAVAT PALVELUMME YRITYKSILLE
– Kaikki toiminnanohjaus- ja laskutuspalvelumme ovat suunniteltu ja kehitetty yhdessä asiakkaidemme kanssa helpottamaan ja tukemaan jokapäiväisiä tehtäviä. –Palveluissamme yhdistyy monipuolisuus ja helppokäyttöisyys.
–Palvelumme vapauttaa aikaa laskutuksesta ja muista pävittäisistä ruutineista, jotta voit itse keskittyä omaan ydinliiketoimintaan.
–Samalla lisäät myyntiä ja parannat asiakasuskollisuutta, tarjoamalla joustavia maksutapoja asiakkaillesi."
https://www.innovoice.fi/
Alan asiantuntijoitten tekemältä tuo hyvinkin kaikki vaikuttaa olevan. - Anonyymi00002
Minulla on kans todella epämukavia kokemuksia. Sieltä tuli paljon muistutuksia ihan turhaan. Nykyään vältän kaikkea yrityksiä jotka käyttää tätä palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811314
- 721184
- 791051
- 95889
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois257827- 49767
- 29749
- 55683
- 72669
- 44612