https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f89d8c9e-beb1-46eb-9671-d026f9256977
miljoona rahaa 13 vuotiaana yhdestä frontsite ollie hitistä, mitä nyt ei ollut edes mikään megahitti kuitenkaan.
eihän packalenin leytkään le juuri myyneet. osakkeilla on saattanut tienata.
packalenin omaisuus
22
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maailman valloitus ei taida onnistua eikä lyödä leiville - ja usein nuo lapsitähtien alun menestys hiipuvat, kuten nytkin taitaa käydä.
- Anonyymi00002
Kun lapsena ja nuorena tienaa niiin vanhemmat kustantaa elatuksen, kuten heidän kuuluukin, ja siksi on voinut aloittaa sijoittamisen jo todella varhain.
- Anonyymi00003
Niko Saarinenkin eli äitin nurkissa niin sai hyvin rahaa säästöön ja esim. Janni Hussilla oli NHL-kiekkoilija miehenä ja sitten seuraavaksi Harkimo ja sijoituksilla hänkin on rahansa kerännyt.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niko Saarinenkin eli äitin nurkissa niin sai hyvin rahaa säästöön ja esim. Janni Hussilla oli NHL-kiekkoilija miehenä ja sitten seuraavaksi Harkimo ja sijoituksilla hänkin on rahansa kerännyt.
Työtä kaikki mainitut on tehneet sen rahan eteen mutta koska ei ole kaikkia tarvinnut käyttää elämiseen tai perheen elättämiseen, jota mainituilla ei ole ollutkaan, niin sitten voi sijoittaa ja saada rahat poikimaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja sitten on niitäkin, jotka suurista tuloista huolimatta ei saa hankittua mitään omaisuutta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja sitten on niitäkin, jotka suurista tuloista huolimatta ei saa hankittua mitään omaisuutta.
Näin juuri, rehenellään isoilla tuloilla ja siltikin asutaan vuokrakämpässä, ajellaan leasing-autolla. Eletään kädestä suuhun, velkaa velan päälle nii kauan kun rahoituslaitokset myöntää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö edes sijoitusasuntoa Helsingin halutuimmalta paikalta ja paritalon puolikasta Leviltä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö edes sijoitusasuntoa Helsingin halutuimmalta paikalta ja paritalon puolikasta Leviltä?
Onko yllättävää että tuo Martinan vainoaja liittyy tavalla tai toisella Hussiin. Minusta ei ole yllättävää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko yllättävää että tuo Martinan vainoaja liittyy tavalla tai toisella Hussiin. Minusta ei ole yllättävää.
Martina itse ei sitä välttämättä tiedä eli se on harmi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jannilla oli kavereita siinä blondiporukassa jotka hääri Pikkaraisen ympärillä kun Martina jätti. Nyt osa siitä porukasta häärii Petäistön ympärillä. Mutta uskoisin että tuo yksi on Kouvolasta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eiköhän pankki/rahoitusyhtiö omista noistakin jotain. Vasta kun jokainen sentti veloista kuitattu, omistat itse kohteen!
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa jotain ? Minä tein sukulaiset perinnöttömiksi. Eläimet saa minun rahat.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa jotain ? Minä tein sukulaiset perinnöttömiksi. Eläimet saa minun rahat.
Mä jätän omaisuuteni lapsilleni, heidän on helppo aloittaa oma elämä kun molemmilla oma velaton aunto, vieläpä kiva summa rahaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eiköhän pankki/rahoitusyhtiö omista noistakin jotain. Vasta kun jokainen sentti veloista kuitattu, omistat itse kohteen!
Ja samma på muidenkin kiinteistöjä hankkineiden. Esim. Hussi ja Tykkäkin ovat kyllä kertoneet elämänsä veloista ja Tykkä että työtä pitää todella tehdä että velat tulee maksettavaksi. Se on tuossa vielä että sairastua ei saa eikä mitään ylimääräistä saa tapahtua kun nainen yksin hankkii lähes miljoona maksavan asunnon.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja samma på muidenkin kiinteistöjä hankkineiden. Esim. Hussi ja Tykkäkin ovat kyllä kertoneet elämänsä veloista ja Tykkä että työtä pitää todella tehdä että velat tulee maksettavaksi. Se on tuossa vielä että sairastua ei saa eikä mitään ylimääräistä saa tapahtua kun nainen yksin hankkii lähes miljoona maksavan asunnon.
Kumpikin ehtii jossain vaiheessa ottaa uuden miljonäärin miehekseen, eli kyllä se siitä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mä jätän omaisuuteni lapsilleni, heidän on helppo aloittaa oma elämä kun molemmilla oma velaton aunto, vieläpä kiva summa rahaa.
Hankkikoot pennut itse rahansa. Miksi antaa kaikki valmiina ?
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiedätkö, että monia riskejä varten voi ottaa vakuutuksen?
- Anonyymi00006
En tiedä paljonko siitä tulee rahaa, mutta Packalenin biisi häitä pidelly tulee radiosta n. 10 x /pv.
- Anonyymi00008
Eipä ole kaksinen biisi sekään, aivan surkea tekele..
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eipä ole kaksinen biisi sekään, aivan surkea tekele..
Kerro mikä suomalanen kappale on parempi, millä perusteella?
Myydyimmät biisit tuottaa eniten, tääkin surkeaksi luonnehtimasi "häitä pidellyt" kilisee Packalenille tuloja edelleen, vuosia julkaisun jälkeen.
Musiikkimakuja on monia, jokaiselle jotakin.
- Anonyymi00013
Uskomatonta tuo kateus ja vahingonilo mikä paistaa läpi useissa kirjoituksissa...Mate in Finland!!! Te Suomalaiset olette paskasakkia!!!
- Anonyymi00016
No mitäs tuosta. Joku misukka sen äkkiä tuhlaa. Noita lokkeja kyllä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910