Pyysin tapaamista.. sain vain harkitsevan vastauksen. Saanko koskaan vastausta? Odotanko turhaan? En kehtaa enää kysyä, kun vastaus oli niin epävarma ja melkein ei..
Toivoisin, että et jättäisi arvoitukseksi pyyntöäni.
Rakastan sinua ja tiedät sen.. Näin kauan en muuten olisi härnännyt. Antaisin suukon, jos kohdataan ❤️
Missä olet mies
13
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi voi kun kaikki alkoi niin hämärästi ja epäselvästi. Sen jälkeen on vaikea kääntää kelkkaa kun kuvittelee väkisin kaikenlaisia ongelmia tapaamisen tielle. On se mahdollista, pitäisi saada mieli positiivisemmaksi ja luottavaisemmaksi, siitähän kaikki on nyt vain kiinni.
- Anonyymi00002
Sitten laitat viestiä!
- Anonyymi00003
"Hämärähommissa pellinkulmilla". -sivu
- Anonyymi00004
Ihan sama minulle mitä hän touhuaa ja kenen kanssa. Olen kyllä ollut kaikesta tietoinen jo kauan! Mutta koska menetin itselleni todella rakkaan työpaikan ja juuri sen takia jouduin kokemaan paljoin tuskaa eri työpaikoissa, koska kautta rantain kertominen. Jo pelkästään se, että muistelen niitä vuosia saa minut voimaan todella pahoin, niin sývästi vahingoittavia kaikki ne vuodet olivat! Siksi jo tietyn paljon nuoremman kasvot saavat minut voimaan pahoin! En pysty olemaan missään tekemissä hänen kanssaan, koska hänen naamansa näkeminen laukaisee kauan kestävän ahdistusreaktion!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihan sama minulle mitä hän touhuaa ja kenen kanssa. Olen kyllä ollut kaikesta tietoinen jo kauan! Mutta koska menetin itselleni todella rakkaan työpaikan ja juuri sen takia jouduin kokemaan paljoin tuskaa eri työpaikoissa, koska kautta rantain kertominen. Jo pelkästään se, että muistelen niitä vuosia saa minut voimaan todella pahoin, niin sývästi vahingoittavia kaikki ne vuodet olivat! Siksi jo tietyn paljon nuoremman kasvot saavat minut voimaan pahoin! En pysty olemaan missään tekemissä hänen kanssaan, koska hänen naamansa näkeminen laukaisee kauan kestävän ahdistusreaktion!
Mikään ei voi enää muuttaa tilannetta paremmaksi, koska kyse on yli kymmenestä vuodesta ja minua kuvottaa se ajatuskin, että pitäisi olla tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikään ei voi enää muuttaa tilannetta paremmaksi, koska kyse on yli kymmenestä vuodesta ja minua kuvottaa se ajatuskin, että pitäisi olla tekemisissä hänen kanssaan!
Siksi minulla ei tule koskaan olemaan mitään hyvää sanottavaa hänelle. Hän itse pilasi kaiken totaalisella hiljaisuudella ja stalkaamisella. On tapahtunut liikaa sellaista minä on vaurioittanut minua syvästi. Jopa paljon syvemmin kuin mitä lasteni isä sai aikaan!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siksi minulla ei tule koskaan olemaan mitään hyvää sanottavaa hänelle. Hän itse pilasi kaiken totaalisella hiljaisuudella ja stalkaamisella. On tapahtunut liikaa sellaista minä on vaurioittanut minua syvästi. Jopa paljon syvemmin kuin mitä lasteni isä sai aikaan!
Tilanne on se mikä on, eikä se enää koskaan voi palata sellaiseen tilanteeseen joka voisi muuttaa kaikkea sitä pahaa, ahdistavaa ja syvästi stressaavaa mitä olen joutunut kokemaan! Hänen olisi pitänyt osata avata suunsa jo kahdeksan vuotta sitten, kun oli sellaisia kohtaamisia, joissa olisi hyvä ollut sanoa edes se sana hei. Tilanne muistuttaa siitä miten huonosti voin parisuhteessa ollessani. Eli kun tietty jaksamisen raja ylitetään, siitä ei ole enää koskaan mitään mahdollisuutta päästä parempaan tilanteeseen, koska ahdistus, stressi ja kipu ovat jatkuneet niin kauan, ettei ole enää mitään sellaista mikä mahdollistaisi paluun sellaiseen elämään, jossa kokemukset ovat olleet pelkästään negatiivisia!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tilanne on se mikä on, eikä se enää koskaan voi palata sellaiseen tilanteeseen joka voisi muuttaa kaikkea sitä pahaa, ahdistavaa ja syvästi stressaavaa mitä olen joutunut kokemaan! Hänen olisi pitänyt osata avata suunsa jo kahdeksan vuotta sitten, kun oli sellaisia kohtaamisia, joissa olisi hyvä ollut sanoa edes se sana hei. Tilanne muistuttaa siitä miten huonosti voin parisuhteessa ollessani. Eli kun tietty jaksamisen raja ylitetään, siitä ei ole enää koskaan mitään mahdollisuutta päästä parempaan tilanteeseen, koska ahdistus, stressi ja kipu ovat jatkuneet niin kauan, ettei ole enää mitään sellaista mikä mahdollistaisi paluun sellaiseen elämään, jossa kokemukset ovat olleet pelkästään negatiivisia!
Tähän viestiketjuun on tullut aivan outoja juttuja. Ei koske aloittajaa ollenkaan. En usko, että hän on joutunut mistään lähtemään takiani.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
"Nään kasvot Meri-sairaan..."
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Nään kasvot Meri-sairaan..."
Voi voi
- Anonyymi00011
Saat halauksenkin🩷
- Anonyymi00012
Miten kauan?
- Anonyymi00013
En edes kehtaa kertoa 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910