Kenelle julkisuuden henkilölle haluaisit antaa piiskaa paljaalle pyllylle ja miten?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Sanna Marin.. vitsaa tiukalle farkkuperseelle ja paljaalle myös niin että muistaa viikonkin päästä saaneensa.....
- Anonyymi00002
Olisihan noita piiskan tarpeessa olevia vaikka kuinka monta. Ensimmäisenä tulee mieleen Urpilainen. Jutta olisi mukava saada polvien päälle takapuoli paljaana.
- Anonyymi00003
Nelli Matula olis kiva ottaa poikittain polvien päälle housut nilkoissa ja piiskata pylly kunnolla punaiseksi kämmenellä ja puisella hiusharjalla
- Anonyymi00004
Kyllä Nelliä voisi piiskata, tosin itse kallistun varttuneempiin. Makuasia ja kaikkia piiskan tarpeessa olevia tietysti autetaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä Nelliä voisi piiskata, tosin itse kallistun varttuneempiin. Makuasia ja kaikkia piiskan tarpeessa olevia tietysti autetaan.
Spedelle niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00006
sannulille ja niin kovaa, että punaiset juomut tihkuu verta. Samalla kertoisin hänelle, että tätä tulee joka ilta lisää, koska tuhosit Suomen talouden ja työmoraalin. Mitä enemmän hän ulvoo tuskasta,, sitä kovempaa piiskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552