Oot ihana ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Kivaa viikonloppua Pomo
41
441
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei kannata lähteä esimiehen kanssa mihinkään intiimiin, tai jos lähtee, niin ei ainakaan kannata pomoksi kutsua. Lataus arvoasetelmassa on väärä jo lähtökohtaisesti. Tai siis itse näkisin asian näin, koska pidän kaikkia samanarvoisina. Ilman että kukaan on kenenkään ylä- tai alapuolella.
Toki jos joku tykkää olla alempana, niin saa sitä itse kuvitella asiat niinkin, vaikka se ei ole totuus. Kunhan toinen osapuoli ei käytä sitä sitten alistaakseen ketään.
Mutta että ei jäisi negatiivinen sävy, kiva että sinulla on joku kuka aiheuttaa tuollaista sydämen läpätystä, siitä tulee aina itsellekin lämmin tunne sydämeen. Hyvää viikonloppua <3- Anonyymi00004UUSI
❤️🩷💕
- Anonyymi00008UUSI
En mä näin ajattelekaan hänestä. Hän on kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisesti ja niin ihana ❤️
Käytin vain tuota nimikettä että jos hän sattuisi tuon lukemaan ,niin ehkä tunnistaisi [ toiveajattelua].
-ap- - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En mä näin ajattelekaan hänestä. Hän on kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisesti ja niin ihana ❤️
Käytin vain tuota nimikettä että jos hän sattuisi tuon lukemaan ,niin ehkä tunnistaisi [ toiveajattelua].
-ap-Älä vähättele sitä jos purat sydämesi tunteitasi ulos. Tuo on rohkeaa. Ja toisen nostaminen on ihanaa <3
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Älä vähättele sitä jos purat sydämesi tunteitasi ulos. Tuo on rohkeaa. Ja toisen nostaminen on ihanaa <3
Kirjoitan vain,miten näen hänet ja mitä tunnen .Tunteeni eivät vain ole sallittuja, mutta niin todellisia että sattuu. ❤️ -ap-
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kirjoitan vain,miten näen hänet ja mitä tunnen .Tunteeni eivät vain ole sallittuja, mutta niin todellisia että sattuu. ❤️ -ap-
Tunteet on sallittuja. Jos tilanne on vaikea, niin olet hieno ihminen jos et riko kenenkään toisen elämää. Mutta älä kiellä tunteitasi. Ne ovat tärkeitä vaikka tuntuisikin että olet yksin niiden kanssa. Kyllä se rakkauden määrä nähdään joka tapauksessa vaikka luulisit että olet yksin sen kanssa. <3
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tunteet on sallittuja. Jos tilanne on vaikea, niin olet hieno ihminen jos et riko kenenkään toisen elämää. Mutta älä kiellä tunteitasi. Ne ovat tärkeitä vaikka tuntuisikin että olet yksin niiden kanssa. Kyllä se rakkauden määrä nähdään joka tapauksessa vaikka luulisit että olet yksin sen kanssa. <3
Tunteille kun en vain voi mitään ja niin kuin kirjoitin niin tunteeni ei ole sallittuja. En kiellä niitä enkä halua niin tehdä. Tunne on ihana vaikka väärin.
Hän on ihana ❤️ - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tunteille kun en vain voi mitään ja niin kuin kirjoitin niin tunteeni ei ole sallittuja. En kiellä niitä enkä halua niin tehdä. Tunne on ihana vaikka väärin.
Hän on ihana ❤️<3
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
<3
❤️❤️❤️
Mitä hän sitten tuntee vai tunteeko mitään ?Olenko tunteitteni kanssa yksin? Olen vaistovinani jotain, tai sitten se on mun omaa päänsisäistä kuvitelmaa....
- Anonyymi00002UUSI
toivoo ihanampi
ap - Anonyymi00003UUSI
No ny on Pomo Pii loss a. -sivu
- Anonyymi00005UUSI
No viikonloput on mukavia. Mukavampia kuin arkipäivät. Sunnuntai ehkä paras. Eikä pelkästään sen vuoksi että on muiden päivien jälkeen, vaan koska silloin on lupa levätä ja keskittyä kivaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No viikonloput on mukavia. Mukavampia kuin arkipäivät. Sunnuntai ehkä paras. Eikä pelkästään sen vuoksi että on muiden päivien jälkeen, vaan koska silloin on lupa levätä ja keskittyä kivaan.
<3
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mihin kivaan?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiba päässä synaoogassa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mihin kivaan?
Siihen kun kohtaa kauniita sieluja. Esimerkiksi. Sellaiset tapaamiset on aina siistejä, kun kukaan ei odota mitään. Rakkaus ei ole sen vähäisempää siitä huolimatta jos se tulee vastaan muodoissa mitä ei ole itse toivonut. <3
- Anonyymi00021UUSI
Ai minäkö olen pomo…luonteeltani? Ohoh… 🤭
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kiba päässä synaoogassa.
Nii, no itselleni olisi varoitusmerkki siinä kun ihmisen tarvitsee pukeutumisella ja lavasteilla kiinnittää huomionsa siihen mitä sanoo.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ai minäkö olen pomo…luonteeltani? Ohoh… 🤭
Kaukana siitä -ap-
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siihen kun kohtaa kauniita sieluja. Esimerkiksi. Sellaiset tapaamiset on aina siistejä, kun kukaan ei odota mitään. Rakkaus ei ole sen vähäisempää siitä huolimatta jos se tulee vastaan muodoissa mitä ei ole itse toivonut. <3
Ai. Täyteaineita toivoit, mut saitki vaan luomua. -sivu
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nii, no itselleni olisi varoitusmerkki siinä kun ihmisen tarvitsee pukeutumisella ja lavasteilla kiinnittää huomionsa siihen mitä sanoo.
Nehän vaan uskoo. Hubaa, ku pidät ittees jotenkin älykkäänä, mut ei kyl oikein lähe.
- Anonyymi00042UUSI
Pomovs homo
- Anonyymi00006UUSI
Pekkako se oli?
- Anonyymi00010UUSI
Olen pomo joo, mutta tuskun tämä mulle on.
- Anonyymi00011UUSI
Mistä tiedät ?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä tiedät ?
En tiedäkään mutten usko.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En tiedäkään mutten usko.
Anna jotain tuntomeekkejä tms ?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Anna jotain tuntomeekkejä tms ?
Anna sinä?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Anna sinä?
Mun nimessä on 5 kirjainta . Monta sun?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mun nimessä on 5 kirjainta . Monta sun?
Minunkin nimessä on viisi kirjainta.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
❤️❤️❤️
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Monta hänen?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Monta hänen?
Viisi on hänenkin nimessä.
-olen pomo - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
-olen pomo❤️😍
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
-olen pomoVai että Ihka ehta po"nomälli? :D
-sivusta
- Anonyymi00012UUSI
Samoin sinne kunkkuseni 👸❤️
- Anonyymi00026UUSI
Samoin kankkuseni,no vitsi vitsi oot paljon muutakin.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Samoin kankkuseni,no vitsi vitsi oot paljon muutakin.
Niin säkin oot👍
Ei pomon kanssa!
Vai onks sun mielestä asennossa seisominen jotenki romanttista. Ja onko pinkka kunnossa. Taakse poistu!- Anonyymi00031UUSI
Samoin rakas. Kolmelta kirjaimelta naiselta
❤️❤️❤️ - Anonyymi00033UUSI
Antti ei ole kiva.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712030Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san675109Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983136Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963059- 1372220
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221437Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301428- 1021382
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri49135140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2321326