Kesken. Osasitko odottaa että välimme katkeaisivat lopulta näin.
Kaikki jäi niin
36
755
Vastaukset
- Anonyymi00001
En osannut odottaa. Mistä se johtui?
- Anonyymi00002
Vastavuoroisuutta pitää olla alusta alkaen. Muuten ei toimi.
- Anonyymi00003
Onko meillä enää tulevaisuutta?
- Anonyymi00005
En tiedä. Tykkään sinusta mutta kaikki oli kamalaa.
- Anonyymi00008
Kaikki paska mitä tapahtui
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaikki paska mitä tapahtui
Niinpä! Normaalisti kukaan ei jahtaa ketään niin kauan kuin häirikkö jahtasi. Se kertoo siitä, ettei kaikki ole ihan kohdallaan hänen tavassaan toimia.
- Anonyymi00004
No … aavistelin, että en ole ykkösvalinta. It’s ok.
- Anonyymi00007
Keiden välit mä olen varautunu ihan kaikkeen jopa mahdottomaan
- Anonyymi00009
En osannut. Luulin että olet mies joka seisoo sanojensa takana. Sanoit olevasi tosissasi kanssani, mutta myös ne riidat pitäisi osata selvittää ja tulla vastaan, molempien! Parisuhde on kompromisseja!
- Anonyymi00020
Mutta jos raha tuntuu tärkeimmältä, sitten se on sitä. Minä kaipaan läheisyyttä ja tunteita, en vaan jotain kylmiä raha-asioita.
- Anonyymi00022
Mikä parisuhde? Sinulla oli jo semmoinen jonkun miekkosen kanssa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta jos raha tuntuu tärkeimmältä, sitten se on sitä. Minä kaipaan läheisyyttä ja tunteita, en vaan jotain kylmiä raha-asioita.
Sivusta kommentoin, että on ihmisiä, jotka puhuvat rahasta, koska ovat kokeneet köyhyyden. Ihminen, jolla ei ole ollut puutetta rahasta, ei voi ymmärtää, miltä tuntuu, kun ei ole rahaa perusasioihin kuten ruokaan.
Olen käynyt vaiheen läpi, että on ollut puutetta kaikesta. Se ei tunnu mukavalta. *sivusta - Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mikä parisuhde? Sinulla oli jo semmoinen jonkun miekkosen kanssa.
Ohi
- Anonyymi00010
En yllättynyt.
- Anonyymi00011
Jos ei toinen kykene sitoutumaan niin parempi että jää kuvioista pois jo alussa.
- Anonyymi00017
Mut sit sitoutuu niitten kansss joita ei rakasta 100%.
- Anonyymi00012
Tietenkin osasin. Sulle oli kaikki kaikessa asiat joita itse en osaa pitää oikein minään. Meidän arvot ja erilainen älyllinen taso. Niin mulle aina käy kaikkien kanssa. En voi millään ymmärtää sua, sanotaan mennen tullen.
En silti kadu mitään. Ei, en tekisi uudestaan mutta kaikella on tarkoitus.- Anonyymi00033
Mitkä asiat esim.?
- Anonyymi00013
Mikä tai kuka katkaisi välit?
- Anonyymi00014
Kyllä mä sen tiesin et sä osaa olla mun kanssa enkä jaksa tuollaista tyhm lapsellista naista joka vain pelleilee
- Anonyymi00015
En tietenkään, mutta sattui vain liikaa.
- Anonyymi00018
En olisi ja minun puolelta ei ole katkennut.
Naiselta ❤️❤️❤️ - Anonyymi00019
Kyllä se oli päätös. Ei yllätys.
n-n- Anonyymi00031
😥😧💔
- Anonyymi00021
Osasin odottaa heti siitä lähtien, kun tajusin rakastuneeni, mutta olevani hänelle vain tusinaihastus.
- Anonyymi00023
Näin kävi myös itselle, mutta ei hän ihastunut vaan leikitteli huvin vuoksi. Enkä käsitä miksi.
Sivusta
- Anonyymi00024
En osannut odottaa muuta meidän väliin.
- Anonyymi00025
Muita.
- Anonyymi00027
En osannut odottaa. Se oli ja on tosi harmillista. Olen toivonut, että voisimme vielä edes jutella, mutta ilmeisesti kannat minulle kaunaa. En käsitä, miksi po. pitkävihainen ja passiivisagressiivinen. 😕 Sinusta on tullut kova. Rakastuin tosin herkempään puoleesi. Ehkä en uskalla tavata. Saattaisit loukata sanoillasi niin, etten pääsisi niistä yli seuraavaan 10 vuoteen.
- Anonyymi00034
Pettäminen voi johtaa jyrkkään käytökseen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Pettäminen voi johtaa jyrkkään käytökseen.
Ole sitten pitkävihainen ja ylimielinen. Samapa tuo, mitä sanon. Ei se varmaan maailman pahin asia "rakastua".
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ole sitten pitkävihainen ja ylimielinen. Samapa tuo, mitä sanon. Ei se varmaan maailman pahin asia "rakastua".
Petit ja sätit toista kielteisistä tunteista, joita tekosi aiheutti. Aikamoinen narsistinen pikkuprinsessa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Petit ja sätit toista kielteisistä tunteista, joita tekosi aiheutti. Aikamoinen narsistinen pikkuprinsessa.
Ymmärrän että olet ehkä loukkaantunut jostain. En kuitenkaan hyväksy tuota leimaa. Olen tehnyt elämässä virheitä kuten kaikki, mutta en ole tuo ihminen, jollaiseksi kutsut.
Rakastuin syvästi, ja se jäi kesken. Keskeneräinen ihmissuhde jää mieleen voimakkaammin kuin päättynyt. Suhde ei toiminut. Joskus rakkaus ei ole tarkoitettu kestämään. ❤
- Anonyymi00032
niin voisi olla tyttöjen mielestä hassua, kun itselläni voi olla vieläkin hiuksissa jotain UItra Strong -muotovaahtojuttua
- Anonyymi00036
Vuosikausien vainoaminen, kiusaaminen, elämäni ja oman lapsesi elämän tuhoaminen tekee kenet tahansa kyyniseksi ja passsiivis-aggressiiviseksi.
Mä tiedän sun touhuistas, miten oot järjestellyt asioita ja muut on toteuttaneet valheidesi takia.
Mä tunnistan myös sun kirjoitukset täällä ja muualla ja oon seurannut niitä jo jonkin aikaa. Tiedän millainen oot sisältä.
Muille olen yhä pehmeä ja auttavainen. Sinun kohdalta kaikki empatia on loppu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895